Bron ANPquote:Een Friese familie uit Veenwouden heeft een Somalisch gezin dat naast hen woonde dusdanig gepest dat de Somaliërs naar Engeland gevlucht zijn. De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat. Ze gooiden kogels bij de Somaliërs door de brievenbus en bedreigden het echtpaar met vijf kinderen verbaal.
Woningstichting Dantumadeel probeert de terroriserende buurtbewoners uit hun huis te zetten. Over de aard van de bedreigingen wil een woordvoerder niets zeggen. ''Maar je krijgt er tranen van in je ogen. Dit kan echt niet door de beugel.'' Andere buurtbewoners bevestigen de gang van zaken.
Fryslân Boppequote:Op zondag 16 januari 2005 14:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Bron ANP
![]()
schande gelukkig worden ze aangepakt![]()
Dat is N-Brabantquote:Op zondag 16 januari 2005 15:09 schreef PJORourke het volgende:
Friesland is dan ook de meest achterlijke provincie van Nederland...
Dus keur je het goed? Achterlijk mannetjequote:Op zondag 16 januari 2005 15:27 schreef wierdo6 het volgende:
Mensen geven uiteindelijk de hoop op een normale oplossing op.. dat is tegenwoordig gewoon zo.
Hadden ze dat ook maar met mohammed b gedaan, dan leefde theo nog. Maar gelukkig doen allochtonen zelf niets. Nederlanders worden gelukkig nooit gepest.
Maar je kan je wel afvragen waarom het nooit gaat over vietnamezen of duitsers. Op een of andere manier lijkt het toch altijd weer een specifieke groep mensen die altijd in problemen verzeild raakt.
Kan ik ook over jou zeggen.. maar zo cheap ben ik niet. Ik heb er nog begrip voor dat mensen anders zijn dan mij en zo lang ze er mij mee met rust laten zal ik ze daar ook niet op aankijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus keur je het goed? Achterlijk mannetje![]()
Slecht onderzoek van het ANP. Die lui wonen dan wel in Veenwouden sinds enkele jaren, maar kwamen oorspronkelijk uit het westen van het land.quote:Een Friese familie uit Veenwouden
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:39 schreef wierdo6 het volgende:
knip
waarom vind je het goedquote:Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
Kromme zeikbeer... ik zeg niet eens dat ik er problemen mee heb. Kan je je misschien niet verlagen tot het niveau van dingen in de mond liggen.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
Geen appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Typisch gedrag, dit goedkeuren maar wel gaan huilen als er een nederlands gezin uit Amsterdam wordt weggepest. Onder het mom van zij doen het ook, dus mogen wij het ook. Lekker eenzijdig weer, dat totaal niet ten goede komt aan dit land.
sodemieter toch op man! alleen door butienlanderhaat mensen gewoon op de kling jagen vind ik echt zielig, te zielig voor woorden. en ja, da zeg ik ook over die marokkanen die dat nederlandse gezin hebben weggejaagd: dat vind ik ook gewoon ontiegelijk kut. het gaat niet over mensen met zwaktes maar om hersenloze domkoppen die niks anders te doen hebben dan anderen lastigvallen met hun irritante kutgedrag. en die mogen van mijn part net zo snel de noordzee over als andere idioten die zulk dom kutgedrag vertonen.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:48 schreef BrauN het volgende:
Goeie actie. Blijkbaar waren die Somaliërs niet in staat van zich af te bijten en zijn ze gevlucht uit zwakte.
dus wij zijn gastenquote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken.
Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.quote:
M.a.w. de gastheren mogen zich wel misdragen?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geen appels met peren vergelijken.
Als je bij iemand op bezoek bent gedraag je jezelf toch naar de regels van je gastheer. Als je het daar niet mee eens bent ga je naar huis. Zou jij het pikken als iemand in jouw huis je eruit gooit? Nee toch. Nou dan pas dat maar toe op die situatie in A'dam.
aha waarom moeten wij dan integreren als we gasten zijnquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:06 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Weet ik niet.. wat ik kan zeggen is dat ik wel een gast in nederland ben gezien mijn achtergrond. Ik studeer, ik werk al 6 jaar bij dezelfde werkgever, ik praat als moedertaal nederlands en ik heb met niemand problemen. Dus denk ik dat ik op zn minst kan stellen dat rest dat ook kan.
ook al ben ik hier geboren dan ben ik nog steeds een gast volgens julliequote:Op zondag 16 januari 2005 16:20 schreef dewd het volgende:
Je bent een gast als je Nederlandse paspoort niet je enige is. Al ben je hier 2 weken, zodra je dit hebt ben je volgens de wet een Nederlander neem ik aan.
Gastheren mogen meer dan de gasten. Maar als gast kan je weggaan als het je niet bevalt. Gast zijn is zo erg nog nietquote:Op zondag 16 januari 2005 16:13 schreef TimmyAsd het volgende:
M.a.w. de gastheren mogen zich wel misdragen?
Je bent toch een blijvende gast? Dan lijkt het me logisch dat je jezelf aanpast naar dit land met haar waarden en normen. Wat je thuis doet moet je zelf weten maar als je normaal wil functioneren in dit land zou ik me maar aanpassen. Lijkt me handig anders is het leven buiten je eigen huis om erg onprettig.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:13 schreef Meki het volgende:
aha waarom moeten wij dan integreren als we gasten zijn
jullie zeuren alleen integreren waarom
Heb je een Marokkaans paspoort?quote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef Meki het volgende:
ook al ben ik hier geboren dan ben ik nog steeds een gast volgens jullie![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gastheren mogen meer dan de gasten. Maar als gast kan je weggaan als het je niet bevalt. Gast zijn is zo erg nog niet
[..]
Je bent toch een blijvende gast? Dan lijkt het me logisch dat je jezelf aanpast naar dit land met haar waarden en normen. Wat je thuis doet moet je zelf weten maar als je normaal wil functioneren in dit land zou ik me maar aanpassen. Lijkt me handig anders is het leven buiten je eigen huis om erg onprettig.
Ik woon In Nederland en voel me hier thuisquote:
Zolang je praat over ons en jullie dan blijf je natuurlijk een gastquote:Op zondag 16 januari 2005 16:22 schreef Meki het volgende:
[..]
ook al ben ik hier geboren dan ben ik nog steeds een gast volgens jullie![]()
Ow das mooi, kan ik mooi alle AZC in de fik steken. En ze mogen mijn familie niet vermoorden, want ik mag meer en ben beter dan hen allemaal.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gastheren mogen meer dan de gasten. Maar als gast kan je weggaan als het je niet bevalt. Gast zijn is zo erg nog niet
en daar komt dus het hele punt: dat gezin is op het meest persoonlijke stukje gebied in dit land aangevallen door mensen die alleen maar treiterden. Als ik wordt lastig gevallen op straat dan vind ik dat minder erg (nog steeds irritant, dat terzijde) dan dat ze me lastig vallen in en rond mijn huis. het is je thuishaven, je stukje leefgebied waar je wel zelf een beetje je regeltjes kan hanteren, en die mensen zijn op dit gebied gewoon compleet over de kling gejaagd. en dat vind ik niet handelen als gast maar een grove fout van "de gastheer', om even met die rare termen te praten!quote:Op zondag 16 januari 2005 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
[..]
Je bent toch een blijvende gast? Dan lijkt het me logisch dat je jezelf aanpast naar dit land met haar waarden en normen. Wat je thuis doet moet je zelf weten maar als je normaal wil functioneren in dit land zou ik me maar aanpassen. Lijkt me handig anders is het leven buiten je eigen huis om erg onprettig.
maar je hebt toch een Marokkaans paspoort dus 100% Nederlander ben je niet. Dat je je hier thuis voelt is toch fijn. Dat is positief.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:29 schreef Meki het volgende:
Ik woon In Nederland en voel me hier thuis
jah ik heb een Marokkaans paspoort alleen die gebruik ik voor reizen naar Marokko
Veroorzaken die problemen? Tegen prins Claus valt weinig te zeggen die is een tijdje geleden overledenquote:hoezo Zeg je dat ook tegen Prins claus ( Duitser ) Moberg ( Zweed ) Maxima ( Argentijns )![]()
Problemen bij Marokkanen zie je alleen bij criminelen en ik ben van mening dat ze keihard aangepakt moeten worden .. het is maar een kleine groep .. hun hebben vaak geen werk ... en ze hebben " geen leven " .quote:Op zondag 16 januari 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
maar je hebt toch een Marokkaans paspoort dus 100% Nederlander ben je niet. Dat je je hier thuis voelt is toch fijn. Dat is positief.
[..]
Veroorzaken die problemen? Tegen prins Claus valt weinig te zeggen die is een tijdje geleden overleden
Volgens mij ging het hier nergens over vermoorden. Dus trek de dingen niet uit zijn verband. Als je bij iemand op bezoek bent mag de gastheer je ook niet vermoordenquote:Op zondag 16 januari 2005 16:30 schreef TimmyAsd het volgende:
Ow das mooi, kan ik mooi alle AZC in de fik steken. En ze mogen mijn familie niet vermoorden, want ik mag meer en ben beter dan hen allemaal.
Het klinkt niet alleen vreemd het is ook vreemd. Bovendien is niemand gelijk. Maar wel gelijkwaardig maar dat betekent niet dat mensen die zich niet willen aanpassen dat maar niet hoeven te doen. Helaas is dat jaren lang wel gebeurd.quote:Klinkt vreemd, en dat is het ook. Ik maar denken dat alle mensen gelijk waren![]()
dan ben jij echt verkeerd als Criminelen Allochtonenquote:Op zondag 16 januari 2005 16:42 schreef BrauN het volgende:
Wat hebben die Friezen dan precies allemaal gedaan om ze weg te pesten? Hier in de straat woont ook een buitenlander en ik zou graag wat methoden en truuks overnemen.
Ze moeten idd keihard worden aangepakt maar ik heb soms het idee dat zoiets niet gebeurd zowel vanuit de overheid niet als ook niet vanuit de gemeenschap. Mss zit ik fout in het geval van dat laatste maar het valt toch altijd op dat met name Marokkaanse jongeren voor veel ellende zorgen en vaak negatief in het nieuws komen. Dan is het logisch dat Nederlanders een slecht beeld krijgen van Marokkanen ondanks dat wellicht de meeste Marokkanen geen vlieg kwaad doen. Dat komt omdat je als minderheid altijd onder een vergrootglas ligt. En het één versterkt het ander. Als ik weer een bericht lees over een Marokkaan die iets doet denk ik zie je wel weer een Marokkaan. Zo wordt een (voor)oordeel bevestigd. Ik geef eerlijk toe dat ik dat zelf ook heb. Is mss niet goed maar gebeurt wel.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:39 schreef Meki het volgende:
Problemen bij Marokkanen zie je alleen bij criminelen en ik ben van mening dat ze keihard aangepakt moeten worden .. het is maar een kleine groep .. hun hebben vaak geen werk ... en ze hebben " geen leven " .
Eigenlijk niet maar een minderheid is zoals ik hierboven ook al aangaf nou eenmaal kwetsbaarder dan een meerderheid.quote:Maar moet je dan op alle Marokkanen erop aankijken
Maar jij opent wel threads met suggestieve TT. Dan werk je een polarisatieop dit forum in de hand. Niet echt handig lijkt me.quote:dit keer waren het Nederlanders , ik kijk niet alle Nederlanders erop want ik weet dat de merendeel van de Nederlanders niet zo zijn![]()
Ik ben blij dat je dit meldt. Die hebben we inderdaad, en voorzover ik weet valt intimidatie en bedreigingen van dit kaliber erbuiten. Ik begrijp dan ook niet dat je dit goed kan/wil praten.quote:
Wat heeft die Friese familie PRECIES gedaan??quote:Op zondag 16 januari 2005 18:02 schreef nikk het volgende:
Het is te hopen dat er aangifte is gedaan. Die Friese familie moeten ze gewoon vervolgen. Dit soort misstanden mogen niet getolereerd worden.
Kogels door een brievembus gooien en verbale bedreigingen volgens de OP. En daar zal het denk ik niet bij gebleven zijn...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:05 schreef machteld het volgende:
[..]
Wat heeft die Friese familie PRECIES gedaan??
Balkenende krijgt ook regelmatig kogels toegestuurd en is ook nog niet verhuisd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Kogels door een brievembus gooien en verbale bedreigingen volgens de OP. En daar zal het denk ik niet bij gebleven zijn...
Probeer het eens.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef machteld het volgende:
Is het misschien de bedoeling dat je daar aangifte van doet?
En de debielen die Balkenende kogels opsturen worden ook opgespoord en vervolgd...quote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef machteld het volgende:
[..]
Balkenende krijgt ook regelmatig kogels toegestuurd en is ook nog niet verhuisd.
Wij krijgen ook regelmatig stenen naar ons toegegooid, maar wij zijn ook nog niet verhuisd.
Is het misschien de bedoeling dat je daar aangifte van doet?
Ik ken mensen die dat vroeger heel vaak gedaan hebben.quote:
Maar da's een heel ander probleem.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:26 schreef machteld het volgende:
[..]
Ik ken mensen die dat vroeger heel vaak gedaan hebben.
Ze lachen je nog net niet uit.
Zie diamantbuurt, is ook racisme maar dan de andere kant op.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's een heel ander probleem.
Het gaat hier over racisme, raar dat sommigen dat goed weten te keuren.
Hoe weet jij zo zeker dat het hier racisme betreft?quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar da's een heel ander probleem.
Het gaat hier over racisme, raar dat sommigen dat goed weten te keuren.
Dat kan ook het geval zijn. Het zou heel goed kunnen dat een groot deel van de schuld bij de Somalische familie zit. Echter, daar is niets van bekend tot nu toe en volgens de OP:quote:Op zondag 16 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
Waarom wordt de andere kant van het verhaal niet belicht?
Bij dat weggepestte gezin uit de Diamantbuurt kregen we nog te horen dat de slachtoffers het zelf hadden uitgelokt want ze waagden het immers om de daders aan te spreken op overlast en ze waren niet al te lovend over de multiculturele samenleving.
Waarom krijgen we hier niet te horen wat dat Friese gezin te zeggen heeft? Misschien waren die Somaliërs ook wel geen lieverdjes en hebben gewoon beide partijen schuld.
En de TT kon ook wel wat minder dramatisch. Bij een burenruzie hoef je nog niet het land uit te vluchten, Nederland is groot zat.
Vooralsnog lijkt de schuld te liggen bij de Friese familie en die mogen (als het bericht waar is) hard aangepakt worden. Dit mag niet getolereerd worden.quote:Over de aard van de bedreigingen wil een woordvoerder niets zeggen. ''Maar je krijgt er tranen van in je ogen. Dit kan echt niet door de beugel.'' Andere buurtbewoners bevestigen de gang van zaken.
"De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat."quote:Op zondag 16 januari 2005 18:35 schreef machteld het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo zeker dat het hier racisme betreft?
Wanneer Mohammed El Yaakoubi roept ' Ik maak je dood, jij bent een Jood' neemt bijna niemand daar aanstoot aan. ......................................
Is dat niet meten met twee maten?
Nee hoor, niet door mij. Alleen sommige naieve hippie-allochtonenknuffelaars wringen zich in de vreemdste bochten om dat goed te praten.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:33 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zie diamantbuurt, is ook racisme maar dan de andere kant op.
Dat wordt ook goed gepraat. (Zelfs niet eens onderkent).
Ik heb anders nog nooit een krantenbericht gezien als allochtonen, autochtonen wegpesten, dat het dan een racisme motief heeft. Andersom altijd.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef nikk het volgende:
[..]
Nee hoor, niet door mij. Alleen sommige naieve hippie-allochtonenknuffelaars wringen zich in de vreemdste bochten om dat goed te praten.
Daar heb je idd. gelijk in.quote:Op zondag 16 januari 2005 18:36 schreef nikk het volgende:
Dat kan ook het geval zijn. Het zou heel goed kunnen dat een groot deel van de schuld bij de Somalische familie zit. Echter, daar is niets van bekend tot nu toe en volgens de OP:
Vooralsnog ga ik ervan uit dat hier GEEN sprake is van racisme.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:04 schreef DaveM het volgende:
[..]
Daar heb je idd. gelijk in.
Alleen je hoort gewoon zelden tot nooit dat autochtonen zonder aanleiding hun allochtone buren wegpesten, vandaar.
Die paar verhalen van weggepestte asielzoekers waren bv. allemaal naar aanleiding van diefstallen of aanrandingen. En dan hier enkel vanwege hun huidskleur, lijkt me onwaarschijnlijk.
Tenzij de Tokkies familie hebben in Friesland....![]()
Onder het motto we spreken de bron lekker tegen?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
Vooralsnog ga ik ervan uit dat hier GEEN sprake is van racisme.
`quote:Op zondag 16 januari 2005 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Onder het motto we spreken de bron lekker tegen?
Uit de bron/OP:quote:Op zondag 16 januari 2005 20:13 schreef machteld het volgende:
[..]
`
Wat is er racistisch aan kogels door de brievenbus?
quote:De Friese familie handelde uit pure buitenlanderhaat.
Als je goed gelezen hebt zei ik dat ik het niet goedkeur maar alleen meer achtergrond info zou willen want ik geloof niet dat je zomaar wordt weggepest en dat je dan zomaar ineens naar Engeland gaat. Waarom ga je meteen helemaal naar Engeland?quote:Op zondag 16 januari 2005 17:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik ben blij dat je dit meldt. Die hebben we inderdaad, en voorzover ik weet valt intimidatie en bedreigingen van dit kaliber erbuiten. Ik begrijp dan ook niet dat je dit goed kan/wil praten.
Zo raar is dat opzich niet. Als je er net woont, Friesland of all places in Nederland, dan heb je weinig hoop op wat beters. En de regelingen wat werk betreft zijn in Engeland volgens een andere user wat beter, dus waarom niet?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt zei ik dat ik het niet goedkeur maar alleen meer achtergrond info zou willen want ik geloof niet dat je zomaar wordt weggepest en dat je dan zomaar ineens naar Engeland gaat. Waarom ga je meteen helemaal naar Engeland?
Ik werk niet bij dat onderzoeksteam, maar zoiets zeggen ze niet zomaar..quote:En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?
Ik blijf het een merkwaardig verhaal vinden. Maar ja mss komt er ooit meer info over.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Zo raar is dat opzich niet. Als je er net woont, Friesland of all places in Nederland, dan heb je weinig hoop op wat beters. En de regelingen wat werk betreft zijn in Engeland volgens een andere user wat beter, dus waarom niet?
Stuur de Tokkies er op af.quote:Op zondag 16 januari 2005 15:07 schreef nozem het volgende:
Tja, hersenloze debielen vind je overal. Hard aanpakken die lui..
Waarom hier wel en in de Diamantbuurt niet?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
nee er is niks gebeurd daar hequote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef machteld het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden die Somaliers verantwoordelijk zijn voor de moord op Marianne Vaatstra?
Vast wel!!!
Relluh![]()
Ga jij nou maar weer vakkenvullen in je winkeltje, de scheermesjes waren weer eens opquote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 09:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ga jij nou maar weer vakkenvullen in je winkeltje, de scheermesjes waren weer eens op![]()
Vooralsnog hier hier niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom hier wel en in de Diamantbuurt niet?
zeg waarom is hier geen sprake van racismequote:Op maandag 17 januari 2005 11:49 schreef machteld het volgende:
[..]
Vooralsnog hier hier niet.
Heb ik over de Diamantbuurt gezegd dat er WEL sprake is van racisme van Bert en Marja?
Waarom wel?quote:Op maandag 17 januari 2005 11:52 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg waarom is hier geen sprake van racisme
zeg lees eens de OP eens doorquote:
Laster is strafbaar voor de wet.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:47 schreef HarigeKerel het volgende:
Zouden die Somaliers verantwoordelijk zijn voor de moord op Marianne Vaatstra?
Vast wel!!!
Relluh![]()
Omdat dit in alle krantenberichten in dit topic staat.quote:
Herhaling van zettenquote:Op maandag 17 januari 2005 11:57 schreef Meki het volgende:
[..]
zeg lees eens de OP eens door
daar staat alle info wat je nodig heeft![]()
En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:29 schreef machteld het volgende:
[..]
En waaruit blijkt die buitenlanderhaat dan?
Jij denkt dat ze het er voor de grap bijzetten?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef machteld het volgende:
[..]
zeg ga spelen ofzoquote:Op maandag 17 januari 2005 12:11 schreef machteld het volgende:
[..]
Mwa, in vergelijking met een topic over Marokkanen die iemand bedreigd hebben valt het reuze mee hoor.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:18 schreef Chris_Redfield het volgende:
Wat een hoop gedoe om een incidentje. [afbeelding]
Vast wel, dit is alleen geen lasterquote:
Mijn geboortedorp.quote:Op maandag 17 januari 2005 09:17 schreef SCH het volgende:
VEENWOUDEN - Henk Wijbenga bevestigt de agressieve reputatie van zijn dorp door zijn buitenlandse buren weg te pesten. Hij is zich van geen kwaad bewust. Maar ook andere buren willen weg.
Off topic : je bent een wâldpiek ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |