ok en nu even met punten en hoofdletters yeahinho vindt het zo namelijk moeilijk lezen geloof ikquote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef tong80 het volgende:
Yehaninnono niet te verbolgen ik zou willen weten hoe ik het zou moeten doen, je kent Tong inmiddels, ik neem het risioco niet geweldig wat je hebt gedaan.
quote:Op zondag 16 januari 2005 22:17 schreef Yeahinho het volgende:
Nou, dan hier maar de mosterd na de maaltijd.
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kies maar wat je kiezen wilt, dan heb ik er ook nog enig plezier van.
Dat wil ik eik ook wel!quote:Op maandag 17 januari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]dank u voor t werk. Mag k dan nog heel lastig zijn. K wil hem namelijk heel graag gaan gebruiken (Edith van Dijk) maar k wil mn eend niet kwijt.......... kan k zonder er tijdsdruk op te zetten vragen ze te combineren, jeweet wel dat hij knippert/verspringt (hoe je t ook wil noemen).
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]dank u voor t werk. Mag k dan nog heel lastig zijn. K wil hem namelijk heel graag gaan gebruiken (Edith van Dijk) maar k wil mn eend niet kwijt.......... kan k zonder er tijdsdruk op te zetten vragen ze te combineren, jeweet wel dat hij knippert/verspringt (hoe je t ook wil noemen).
Ik ben even te moe om uit te zoeken welk(e) award(s) je hebt gewonnen...quote:Op maandag 17 januari 2005 01:07 schreef Juan Zueco het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen....
J.
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:08 schreef golfer het volgende:
Yeahindingus, je weet hoe slecht ik ben in dit soort zaken, maar zou je mijn award
[afbeelding]
op de 1 of andere manier ook kunnen verwerken in mijn huidige icon?
En nog mijn complimenten voor die mooie awards die je allemaal gemaakt heb.![]()
quote:
Ah, nu denk ik em (na 4x lezen) te snappen!quote:Op maandag 17 januari 2005 01:11 schreef tong80 het volgende:
Jan nino ik moet je teleurstellen je had liever gehad dat iemand anders 5 awards had gewonnen. Masar ik durf het niet aan.
Dr. Max.quote:Op maandag 17 januari 2005 01:08 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben even te moe om uit te zoeken welk(e) award(s) je hebt gewonnen...
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:18 schreef Yeahinho het volgende:
Overigens, is mijn nick echt zo moeilijk als jullie doen vermoeden?
En waarom moeten al die verzoekjes nou net gepost worden op het moment dat ik wil gaan slapen (een half uur geleden)?!
Om maar even in sporttermen te blijven: ik laat er geen gras over groeien!quote:Op maandag 17 januari 2005 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom had k al gezegd dat er geen tijdsdruk achter zat
maar je doet dingen liever meteen zie k
Dag meneer tong, ik denk de perfecte oplossing te hebben gevonden:quote:Op maandag 17 januari 2005 01:18 schreef tong80 het volgende:
liever niet en als ik het doe gaan er allerlij dingen mis yeashninhosmnop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |