hahaha des te meer horatio des te beter die aflevering voor jouwquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
En dam ook nog die serieuze, in de verte starende blik.....![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hahaha des te meer horatio des te beter die aflevering voor jouw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Drive-by Miami style" starende blik erachter aanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
En dam ook nog die serieuze, in de verte starende blik.....![]()
Moet je de afloop van CSI: Ny weten van morgen? Die is hier ook al op de buis geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:08 schreef Dafje33 het volgende:
Moet ik toch misschien 25 km. zuidelijker gaan wonen, dan kan ik het voortaan eerder zien.
![]()
in nederland dinsdag al...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
Neuh, meer mijn leeftijd!![]()
Wanneer komt de nieuwe CSI? (de vervanger van Speedle)
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 23:09 schreef Jump het volgende:
[..]
Moet je de afloop van CSI: Ny weten van morgen? Die is hier ook al op de buis geweest
ow vet, ben benieuwdquote:Op zondag 20 maart 2005 07:46 schreef BlueCurl het volgende:
ow ff over aankomende aflevering van amerika:
csi:miami+ Tony Hawk
=
![]()
![]()
dat is helemaal correct. was speedle er nou nog maarquote:Op zondag 20 maart 2005 10:44 schreef khazad het volgende:
[..]
ow vet, ben benieuwd
[edit] Ik zie dat Jennifer Sky ook weer mee doet, ze zat ook in episode 2x24. Was zij niet degene die interesse had in Speedle?
goed, maar niet zo goed als speedle...quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:41 schreef BlueCurl het volgende:
en wat vonden we van Ryan Wolfe?
De gelijkenis is zuiver optisch, ja. Zijn stem is sowieso wel heel anders.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:46 schreef BlueCurl het volgende:
ennuh hij heeft indd wel wat gelaatstrekken van greg-o alleen uhm de humor ontbreekt
alles behlve wat van zijn uiterlijk is anders kun je beter zeggenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:48 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
De gelijkenis is zuiver optisch, ja. Zijn stem is sowieso wel heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |