SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee waarom die uit de serie isweet wel dat hij is opgestapt en niet dat ie ontslagen is...
Danke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke.ik denk dat niemand speedle kan vervangen. dus niet te hoge verwachtingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frank Tripquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gestemd dat ze erbij hoort.
Ik stoor me niet aan haar, bij elke CSI-serie zit een politieagent.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:08 schreef The_S het volgende:
gister aflevering 17 gekeken, vond hem wat minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meer emotie indeed maaar dat heb ik denk half jaar gelee tussen de spoilertags wel neergezetquote:Op woensdag 9 maart 2005 18:21 schreef Dafje33 het volgende:
Zo, ben alweer een beetje bijgekomen van gisteren.
Inderdaad, een "slordige" aflevering.
(H springt in het water om het jochie te redden, maar staat even later met dezelfde maar schone droge kleren aan de kant.)
En een beetje meer emotie had van mij ook wel gemogen.....
![]()
daar gaan we weerquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
CSI Miami kan niet tippen aan de echte CSI....
nou, volgens mij zijn er veel mensen die die mening niet met jou delen, ik btw ook niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
Dat is voor iedereen persoonlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef BlueCurl het volgende:
Volgende week:
Iemand intresse in weer wat screencaps vooraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |