abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25438629
Ik vond het maar een flauwe aflevering. De constante Speedle "Jaaja, komt later." of "Tijd zat." opmerkingen verklapten (in combinatie met de aankondiging dat iemand dood zou gaan) wie de sjaak zou zijn en dan zat het ook nog eens vol suffe en slordige fouten (sporenonderzoek als er al een takelwagen een auto uit de rivier heeft gerukt, dat soort dingen).

Erg jammer voor zo'n dramatische aflevering waar toch wel wat mee te doen zou moeten zijn.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_25438729
Wordt Speed ook nog door een nieuwe acteur vervangen?
Waarom is hij eigenlijk uit de serie?
pi_25438769
geen idee waarom die uit de serie is weet wel dat hij is opgestapt en niet dat ie ontslagen is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25439484
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 10:49 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee waarom die uit de serie is weet wel dat hij is opgestapt en niet dat ie ontslagen is...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danke.
SPOILER
pi_25439734
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Danke.
SPOILER
ik denk dat niemand speedle kan vervangen. dus niet te hoge verwachtingen
SPOILER
pi_25439834
Even omdat op menig amerikaanse fora Yelina totaal word afgekraakt en omdat ze nu bij de reguliere cast hoort ben ik benieuwd over de meningen hierzo op fok! Laat ook even weten op wat je hebt gestemt en waarom!

Wat vinden jullie eigenlijk van Yelina?
» Meteen uit de serie!
» Ze hoort erbij...
» Onmisbaar

maak je eigen FOK! poll zelf!

ik zelf heb gestemt op dat ze uit de serie mag! Ik zie er meer als een aanhangsel van Horatio en erg goed vind ik der niet acteren!
pi_25439978
Ik heb gestemd dat ze erbij hoort.
Ik stoor me niet aan haar, bij elke CSI-serie zit een politieagent.
pi_25440063
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 11:56 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gestemd dat ze erbij hoort.
Ik stoor me niet aan haar, bij elke CSI-serie zit een politieagent.
Frank Trip
pi_25440181
gister aflevering 17 gekeken, vond hem wat minder
pi_25443328
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 12:08 schreef The_S het volgende:
gister aflevering 17 gekeken, vond hem wat minder
SPOILER
  woensdag 9 maart 2005 @ 18:21:48 #151
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_25443679
Zo, ben alweer een beetje bijgekomen van gisteren.
Inderdaad, een "slordige" aflevering.
(H springt in het water om het jochie te redden, maar staat even later met dezelfde maar schone droge kleren aan de kant.)
En een beetje meer emotie had van mij ook wel gemogen.....
Pimp my Daf!
pi_25447001
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 18:21 schreef Dafje33 het volgende:
Zo, ben alweer een beetje bijgekomen van gisteren.
Inderdaad, een "slordige" aflevering.
(H springt in het water om het jochie te redden, maar staat even later met dezelfde maar schone droge kleren aan de kant.)
En een beetje meer emotie had van mij ook wel gemogen.....
meer emotie indeed maaar dat heb ik denk half jaar gelee tussen de spoilertags wel neergezet
hmmz had ie droge kleren ?? dat gaat ik snel eens even zien

edit: hij staat niet na het halen van Joey weer op de kant... laatste shot van scene is ie nog in het water!... echter heeft ie wel schone kleren aan als ie daarna bij CSI loopt... dus dat klopt inderdaad niet!
  woensdag 9 maart 2005 @ 22:20:50 #153
116520 Do_1980
Gizl Gifts
pi_25447259
CSI Miami kan niet tippen aan de echte CSI....
Op zoek naar een orgineel en persoonlijk cadeau? http://www.gizl.nl
pi_25448357
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 22:20 schreef Do_1980 het volgende:
daar gaan we weer
pi_25448358
quote:
nou, volgens mij zijn er veel mensen die die mening niet met jou delen, ik btw ook niet.
pi_25452693
quote:
Dat is voor iedereen persoonlijk.

Dat van die natte/droge kleren viel me gelijk al op.
zijn inderdaad wat schoonheidsfoutjes.
pi_25452864
Volgende week:

Afl Nr: 50 3.2 Pro Per
Als er iemand het vuur opent op een feest vanaf een boot word er een vrouw neergeschoten. Als er een verdachte word gearresteerd speelt hij zijn eigen nogal onverwachtse slimme advocaat en maakt hij het de CSI's erg moeilijk. Daarnaast is de enigste getuige het jonge zoontje van de overleden vrouw, die Horatio maar al te graag wil beschermen tegen de rechtzaal en de verdachte.

Iemand intresse in weer wat screencaps vooraf?
  donderdag 10 maart 2005 @ 09:28:17 #158
904 L-X
The Lover X
pi_25453245
Ik vind het een geweldige serie. Die David Caruso draagt echt een groot deel van de serie.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_25453319
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 08:54 schreef BlueCurl het volgende:
Volgende week:

Iemand intresse in weer wat screencaps vooraf?
pi_25453423
Ik ben echt een grote fan en heb alle verkrijgbare DVD's hier liggen van CSI.

Wat mij gisteren opviel was dat toen Horatio als het ware "terugblikte" naar Speed, toen maakte Speed het gebaar van "prima" (duikersgebaar, je kent het wel), alleen was Horatio op dat moment helemaal niet op die boot en maakte Speed dat gebaar tegen Delko. Tis maar iets kleins, maar viel me meteen op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')