spoilertagsquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:45 schreef The_S het volgende:
aflevering 15 die vond ik ook zeer vet, was met die clavo cruz en die dikke snake
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msnquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:03 schreef foksuk1981 het volgende:
snif... .gisteren gemist
Alleen maar omdat ik de tijd was vergeten door het kijken naar Arie en Silvester
Heb je dat stukje met de trap en dat hek ook gemist? Dat was echt een stukje om even niet te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msn
Owkee.... Ik heb het begin wel gezien. Dat die 'iemand' op die auto valtquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msn
ik volg csi: miami uit amerika daar zijn ze al veel verder. hurricane anthony heb ik al heeeel lang gelee gezien! en toen hij hier voor eerst werd uitgezonden... en hijs vast al eens eerder herhaalt. ken bijna alle afleveringen uit mij hoofdquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:02 schreef de_Druif het volgende:
[..]
Heb je dat stukje met de trap en dat hek ook gemist? Dat was echt een stukje om even niet te kijken.
of je doet mee met de csi ny prijsvraagquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Owkee.... Ik heb het begin wel gezien. Dat die 'iemand' op die auto valt...... Maar daarna ben ik weer Arie en Silvester gaan kijken. Binnenkort toch maar es gaan kijken voor de deeveedees
![]()
-grin-quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of je doet mee met de csi ny prijsvraag![]()
whehehe net nieuwe foon gekocht. whehehe zal ik voor de grap ook eens een keertje meedoenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:03 schreef Dafje33 het volgende:
Nou, ik wil wel naar de preview!
(En ook wel naar NY)
Volgens mij was het: sms CSI New York naar 2030 o.i.d.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe net nieuwe foon gekocht. whehehe zal ik voor de grap ook eens een keertje meedoen?
sms csi naar 2030 was het toch?
whehe jij hebt duidelijk wat gesmstquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, sms: CSI NEW YORK naar 2030, dan krijg je een berichtje terug waar in staat, dat als je naar de preview mag, je voor of op 27 februari een sms'je krijgt.
De preview is al op 28 feb!
zodra ie hier is.. dan hehehe vervalt alles wat ik aan het doen ben gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef Dos37 het volgende:
ik moet de laatste aflevering nog steeds kijken maarja moet ik zoveel tijd voor vrij maken zo'n lange aflvering
Jahaa, maar helaas tot op heden géén bericht dat ik naar de preview magquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:06 schreef BlueCurl het volgende:
whehe jij hebt duidelijk wat gesmstik nog niet maar betwijfel of ik het nog zou kunnen doen
Dat is bij mij alleen zo bij 24 CSI komt zeker laterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra ie hier is.. dan hehehe vervalt alles wat ik aan het doen ben gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |