uhuh. de zogenaamde school vriend vab erik delkoquote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:14 schreef TheGeneral het volgende:
haha, Jeff corwin die even langs kwam!
psst klik eens terug naar vorige topic...quote:Op zondag 13 februari 2005 20:45 schreef Dafje33 het volgende:
Stomme vraag!![]()
Beginnen in maart alle CSI's met nieuwe afleveringen?
Ja, NY, natuurlijk! En dus ook Miami, maar ook LV?
fo·ren·zen (onov.ww.)quote:Op zondag 16 januari 2005 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
Met CSI: miami volg je 4 forenzen die met behulp van een anatoom pathaloog en diverse rechercheurs die de moorden van Miami proberen op te lossen met een dosis testoron en een High-Tech laboratorium.
zal het eens aanpassen voor het volgende deeltje ooitquote:Op zondag 13 februari 2005 22:13 schreef d10n het volgende:
[..]
fo·ren·zen (onov.ww.)
1 heen en weer reizen als forens => pendelen
De OP zou beter worden als er "forensisch detectives" o.i.d. van gemaakt wordt, want "forensics" letterlijk vertalen met forenzen klopt niet helemaal...
d-tjes en t-tjes maken me ook niet zoveel uit, maar de essentie van het programma verkeerd vertalen is wel een beetje jammerquote:Op zondag 13 februari 2005 22:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zal het eens aanpassen voor het volgende deeltje ooitben niet een taalpurist
niemand heeft er eerder over gezeurd dus het was duidelijkquote:Op zondag 13 februari 2005 22:39 schreef d10n het volgende:
[..]
d-tjes en t-tjes maken me ook niet zoveel uit, maar de essentie van het programma verkeerd vertalen is wel een beetje jammer
Just trying to help...![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op woensdag 16 februari 2005 10:13 schreef khazad het volgende:
In 3x15 komt H een oude belofte naJa wat een super aflevering was dat zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op woensdag 16 februari 2005 18:39 schreef Dafje33 het volgende:
Da's niet zo heel erg aardig
Het is vreemder dat hij z'n "zoon" de hand boven het hoofd hield, terwijl het duidelijk was wat hij gedaan had....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat moest ik nu ff kwijt![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2005 10:03 schreef BlueCurl het volgende:
ff over 3.15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo dat moest ik nu ff kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan je zeggen dat het onwaarschijnlijk is hoe ze op bepaalde ideeën komen, maar dan kan je net zo goed al dit soort series afschrijven...."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef khazad het volgende:
[..]je hoeft zulke series helemaal niet af te schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kan je zeggen dat het onwaarschijnlijk is hoe ze op bepaalde ideeën komen, maar dan kan je net zo goed al dit soort series afschrijven....maar verhalen kunnen gewoon beter ik elkaar zitten als die met Clavo Cruz
![]()
edit!!!!!!!!!!!
volgende week in amerika een 90 minuten durende aflevering waarin Suzie en dochter Madison en Raymond Caine Jr. in voorkomen! w00t.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door BlueCurl op 17-02-2005 14:03:04 ]
Ow vet, das wel een aardige verhaallijnquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:52 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week in amerika een 90 minuten durende aflevering waarin Suzie en dochter Madison en Raymond Caine Jr. in voorkomen! w00t.
uhuh is de tweede aflevering al van dit seizoen dat 90 minuten duurdquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:58 schreef Dafje33 het volgende:
Yummie, 90 minuten ademloos aan de buis gekluisterd!!
Verheug me er nu al op!
Bluecurl, gaat het goed met je examen? Dan kunnen we binnenkort bij jouw site forummen
ik vond hem juist heel erg tof!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:35 schreef khazad het volgende:
Ik vond de extra aflevering een beetje tegenvallen. Had meer verwacht van de langere aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door The_S op 23-02-2005 13:00:00 ]
spoilertagsquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:45 schreef The_S het volgende:
aflevering 15 die vond ik ook zeer vet, was met die clavo cruz en die dikke snake
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msnquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:03 schreef foksuk1981 het volgende:
snif... .gisteren gemist
Alleen maar omdat ik de tijd was vergeten door het kijken naar Arie en Silvester
Heb je dat stukje met de trap en dat hek ook gemist? Dat was echt een stukje om even niet te kijken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msn
Owkee.... Ik heb het begin wel gezien. Dat die 'iemand' op die auto valtquote:Op woensdag 23 februari 2005 11:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
tsssk. met een orkan wasssie gister. heb half zitten kijken half zitten proggen en half zitten mijnenvegen via msn
ik volg csi: miami uit amerika daar zijn ze al veel verder. hurricane anthony heb ik al heeeel lang gelee gezien! en toen hij hier voor eerst werd uitgezonden... en hijs vast al eens eerder herhaalt. ken bijna alle afleveringen uit mij hoofdquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:02 schreef de_Druif het volgende:
[..]
Heb je dat stukje met de trap en dat hek ook gemist? Dat was echt een stukje om even niet te kijken.
of je doet mee met de csi ny prijsvraagquote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Owkee.... Ik heb het begin wel gezien. Dat die 'iemand' op die auto valt...... Maar daarna ben ik weer Arie en Silvester gaan kijken. Binnenkort toch maar es gaan kijken voor de deeveedees
![]()
-grin-quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
of je doet mee met de csi ny prijsvraag![]()
whehehe net nieuwe foon gekocht. whehehe zal ik voor de grap ook eens een keertje meedoenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:03 schreef Dafje33 het volgende:
Nou, ik wil wel naar de preview!
(En ook wel naar NY)
Volgens mij was het: sms CSI New York naar 2030 o.i.d.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:49 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
whehehe net nieuwe foon gekocht. whehehe zal ik voor de grap ook eens een keertje meedoen?
sms csi naar 2030 was het toch?
whehe jij hebt duidelijk wat gesmstquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, sms: CSI NEW YORK naar 2030, dan krijg je een berichtje terug waar in staat, dat als je naar de preview mag, je voor of op 27 februari een sms'je krijgt.
De preview is al op 28 feb!
zodra ie hier is.. dan hehehe vervalt alles wat ik aan het doen ben gewoonquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef Dos37 het volgende:
ik moet de laatste aflevering nog steeds kijken maarja moet ik zoveel tijd voor vrij maken zo'n lange aflvering
Jahaa, maar helaas tot op heden géén bericht dat ik naar de preview magquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:06 schreef BlueCurl het volgende:
whehe jij hebt duidelijk wat gesmstik nog niet maar betwijfel of ik het nog zou kunnen doen
Dat is bij mij alleen zo bij 24 CSI komt zeker laterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra ie hier is.. dan hehehe vervalt alles wat ik aan het doen ben gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |