Hai.quote:Op zondag 16 januari 2005 16:15 schreef Ryan_R het volgende:
Goeie vraag. Dan ben ik ook meteen op de hoogte![]()
LIjstjes ingevuld door anderen zijn terug te vinden in [HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!quote:Wat is je voornaam?
Wat is de betekenis van je nickname?
En die van je user-icoon?
En van je signature?
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je?
Wat voor studie/werk doe je?
Waar woon je (ongeveer)?
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Heb je een vriendje?
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Wat is je eerste indruk van ons?
Wat wil je ons nog vragen?
euhm.... nou ehm er was toen die keer.... euhm...en toen dat met dinges... enne...euhm...quote:Op zondag 16 januari 2005 16:09 schreef Jerruh het volgende:
trouwens, wat zijn nou hier echt DE hoogte- en dieptepunten, rellen, discussies, mijlpalen etc geweest zo de afgelopen jaren?.
Ligt eraan.. zolang je newbie praat blijft doen ben je een newbiequote:Op zondag 16 januari 2005 15:44 schreef Ryan_R het volgende:
Maarre, hoe lang blijf je eigenlijk een newbie?Of ben je dat al niet meer na je eerste paar postings?
Ik heb nog nooit een lijstje ingevuldquote:Op zondag 16 januari 2005 16:20 schreef G_E het volgende:
LIjstjes ingevuld door anderen zijn terug te vinden in [HOMO] 1108 - gelukkig hebben we de foto's nog!
Dieptepunt:quote:Op zondag 16 januari 2005 16:28 schreef Jerruh het volgende:
ik wil een lijstje met hoogte-en dieptepunten, met rellen en mijlpalen!!!!!! leer ze de [homo] historie!
nu je het zegt....quote:Op zondag 16 januari 2005 16:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dieptepunt:
Carnaval in het topic...Braboland tegen de rest van Nederland
Oh dear Lord.quote:
och er zijn toch wel meer dingenquote:Op zondag 16 januari 2005 16:38 schreef G_E het volgende:
Het vertrek van Dave rondom deel 30. De twee rellen rondom Nathan.
. De problemen bij het jubileum deel 50. Die keer dat heel onzin voor het leven op slot ging, rond 1 april. De allereerste grote meet. De affaire met gboy. Anaaldeo die is weggejaagd. Ehm... Dan hebben we het wel zo'n beetje, geloof ik.
.
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:41 schreef G_E het volgende:
Op mijn werk zei ik laatst bijna dat ik iets wel heel nathanistisch vond, maar kon me nog net op tijd inhouden..
.
ik wil je msn, en je kinderen!quote:Op zondag 16 januari 2005 17:06 schreef Ryan_R het volgende:
Bij deze dan mijn lijstje:
-Wat is je voornaam? Robbert
-Wat is de betekenis van je nichname? Staat voor Ryan Phillippe, maar die was al bezet, dus de R van mijn eigen naam.
-En van je user-icon? Lijkt me duidelijk. Ryan!!
-En van je signature? Zelf verzonnen denk ik, of toch ergens gehoord?
-Hoe ben je hier terecht gekomen? Via Markie Mark
-En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Van school, nee wel gezoend
-Hoe oud ben je? 22 jaartjes
-Wat voor studie/werk doe je? Student Film- en Televisiewetenschappen, werk in de slijterij van een supermarkt
-Waar woon je? Wereld vol wonderen in de buurt
-Heb je een foto van jezelf om te posten? Nog niet![]()
-Heb je een vriendje? Nee
-Wat zijn je vrijetijdsbestedingen? Stappen, muziek luisteren, film kijken enz.
-Waarom geef je antwoord op deze vragen? Dat is een goeie
-Wat is je eerste idruk van ons? Wel gezellig
-Wat wil je ons nog vragen? Geen idee, maar als ik iets weet dan komt dat nog.
Alleen maar goede dingen mag ik hopen.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:08 schreef Jerruh het volgende:
oooow das de robbert waar markske het al es over heeft gehad!
verdomd!.
I like you already.quote:Op zondag 16 januari 2005 17:06 schreef Ryan_R het volgende:
Bij deze dan mijn lijstje:
-Wat voor studie/werk doe je? werk in de slijterij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |