Wij gaan er deze zomer voor de eerste keer heen, maar de Altro Mundo schijnt wel een hele goeie disco te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:39 schreef saussie het volgende:
Wat zijn een beetje goeie tenten in rimini?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef Emerald het volgende:
Hey, ik ga dit jaar met een vriendin naar Rimini toe! We zitten in hotel Villa Madana, iemand ervaringen mee? We hebben er onwijs zin in, dus iemand nog tips of wat dan ook? Kus
Ik heb hotel geboekt, Hotel Union geloof ik net naast die die campingquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Wij gaan dus waarschijnlijk ook naar Riccione.
De camping waar wij willen staan heet: Fontanelle
Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daarquote:Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Wij gaan dus waarschijnlijk ook naar Riccione.
De camping waar wij willen staan heet: Fontanelle
dan mag je wel bij ons logerenquote:Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef vanilla het volgende:
[..]
Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daar![]()
Als t me dit jaar niet bevalt in Lloret.... kom ik met mn bootje die kant op
![]()
oke, ga jij dan op het balkon?quote:Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
dan mag je wel bij ons logerenik ga namelijk ook met een paar vrienden
Wat voor tent hebben jullie geboekt? Wij hadden namelijk de meest luxe en dan heb je zowieso iedereen in je bed liggen. Heel verrassend somsquote:
nee, ik ga (oa met wlsandman) zitten lekker in een appartementje op 2 minuten lopen van het strandquote:Op maandag 18 april 2005 22:08 schreef vanilla het volgende:
[..]
Wat voor tent hebben jullie geboekt? Wij hadden namelijk de meest luxe en dan heb je zowieso iedereen in je bed liggen. Heel verrassend somsDe matrasjes in de standaard tenten schenen niet zo comfortabel te zijn...
in een gebouw dat vorige winter opgeleverd zou moeten worden, maar waar we nog geen enkele foto van hebben gezienquote:Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef keijz het volgende:
[..]
nee, ik ga (oa met wlsandman) zitten lekker in een appartementje op 2 minuten lopen van het strand![]()
misschien ff Beachmasters mailen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef wlsandman het volgende:
[..]
in een gebouw dat vorige winter opgeleverd zou moeten worden, maar waar we nog geen enkele foto van hebben gezien![]()
hopelijk komt dat maar goed
zo'n beetje ieder hotel en elke camping heeft "zn eigen stukje strand" en daar kun je als gast gratis gebruik van maken. Ik weet niet of Riccione dat ook heeft, de camping waar ik zat (weet de naam niet meer zeker) had iig wel zn eigen strandjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef DonSauza het volgende:
precies...daar heb je gelijk in!
Ik lees oook iets over betalen voor het strand![]()
En heeft er ook iemand informatie over Camping Riccione?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef DonSauza het volgende:
het strand van Camping Riccione ligt 10 minuten lopen van het strand.
Die zullen dus wel niet een eigen strand hebben.
Volgens mij was ik idd op fontanelle, en dat was alleen effe de weg over steken en je stond op het strand. Was wat dat betreft topquote:Camping Fontanelle ligt 300m van het strand...dus ik vermoed wel dat die een eigen strand heeft.
Haha nee ik bedoel 10 minuten lopen van de camping natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef kroegtijger het volgende:
[..]dus als je op het strand staat, moet je nog 10 minuten lopen??
[..]
Volgens mij was ik idd op fontanelle, en dat was alleen effe de weg over steken en je stond op het strand. Was wat dat betreft top
Sooooow zeg, ik wilde je nog wel helpen totdat ik je laatste zin lasquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel 10 minuten lopen van de camping natuurlijk![]()
Kan je wat meer vertellen over Fontanelle, over bijvoorbeeld het vervoer naar de discotheken (Rimini) en of dat allemaal een beetje soepel verliep.
Hoe zat het kwa vrouwen etc en neuk gehalte?
ik vond het iig een super-chille camping. Wel een stukje buiten het uitgaansgebied, en met de bus moet je niet in slaap vallenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Haha nee ik bedoel 10 minuten lopen van de camping natuurlijk![]()
Kan je wat meer vertellen over Fontanelle, over bijvoorbeeld het vervoer naar de discotheken (Rimini) en of dat allemaal een beetje soepel verliep.
Hoe zat het kwa vrouwen etc en neuk gehalte?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef vanilla het volgende:
[..]
Sooooow zeg, ik wilde je nog wel helpen totdat ik je laatste zin las![]()
kansloos...
lekkere wijvenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef DonSauza het volgende:
Tsja kansloos of niet...
Tis gewoon een onderdeel van vakantie![]()
![]()
Maar nog geen antwoord op die vraag![]()
Maar wat bedoel je met gruizige apparaten?
het is alleen die 2% die je de das om doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef DonSauza het volgende:
En hoe zit het dan kwa Neukgehalte?
En voor de dames...denk nu niet dat ik een funzig mannetje ben![]()
De meisjes die daar komen willen 98% hetzelfde...
Ja... ze sluiten wel tussen iets van 12:00 en 2 ofzo... of half 1 à 1 uur tot 2...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef DonSauza het volgende:
Moet je op Camping Riccione ook voor een bepaalde tijd inchecken? (bijv 12uur) of kan dat de heledag (behalve siesta)
inderdaad....quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:18 schreef DonSauza het volgende:
maar daarna kan je weer gewoon inchecken?
Dus als we daar bijvoorbeeld om half 2 aankomen pakken we eerst even een potje bier todat ze klaar zijn met "slapen" en daarna kunnen we weer inchecken?
Of niet?
Ik vroeg het me af, omdat ik had gehoord dat je alleen tot 12uur pm kan kan inchecken.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
inderdaad....dat was toch niet zo moeilijk te bedenken ??
alleen 's nachts aankomen geeft problemen
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef DonSauza het volgende:
Hey Milootje,
Ik (21) ga 18 juli samen met mijn broer (24) naar Riccione!
We zitten dus in dezelfde periode.
Heb jij ook msn?
ik zeg niets....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:09 schreef DonSauza het volgende:
En hoe zit het dan kwa Neukgehalte?
En voor de dames...denk nu niet dat ik een funzig mannetje ben![]()
98% van de meisjes komt daar met hetzelfde doel![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef DonSauza het volgende:
Hey Milootje,
Ik (21) ga 18 juli samen met mijn broer (24) naar Riccione!
We zitten dus in dezelfde periode.
Heb jij ook msn?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 06:15 schreef Milootje het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb msn ja. Geef je email adres maar, dan voeg ik je wel toe.
Komop lui! Toevoegen en doe je voor als vrouw en webcammen maar lolquote:
350 km ofzo. Vroeg vertrekken, laat terugkomen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef Geitesollewok het volgende:
Wij gaan dit jaar ook naar Rimini! Zo te horen komt dat wel goed. We zitten in appartement Romea, ofzoiets. Maar dat boeit me niet zoveel, zal toch voornamelijk in disco's en op het strand zijn
Hoe zit dat met een excursie naar venetie dan? (is een excursie, we gaan met GoGo) Met de bus ofzo? want volgens mij ligt venetie wel ver van Rimini af.
Heb er iig wel zin in!
Hoe duur kost zo'n trein/buskaartje dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef MouseOver het volgende:
[..]
350 km ofzo. Vroeg vertrekken, laat terugkomen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe duur kost zo'n trein/buskaartje dan?
Het zijn over het algemeen gewoon georganiseerde gogo reizen. Wat zal het zijn, 40-50 euro?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Hoe duur kost zo'n trein/buskaartje dan?
En hoe zit het over het algemeen met het prijsniveau van rimini?
Hoeveel betaal je bijvoorbeeld voor een biertje in de kroeg?, en hoeveel ben je kwijt voor een gemiddelde maaltijd?
Voeg mij ook maar toe op msn -> jaromir@home.nlquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef Milootje het volgende:
Heey,
Ik (19) ga op 18 juli samen met mijn zus (20) 18 juli naar rimini naar Hotel Oceanic.
Weet ook iemand iets over dit hotel?
En waar vind je die beachmaster dan? voor als je wil deelnemen aan bepaalde excursies en waar je ze kan vinden, zoals de crazy dutch nightquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef saussie het volgende:
Venetie is volgens de beachmasters site ongeveer 35 ¤ valt wel mee dus.
Hier alle anders excursies die door beachmaster worden georganiseert.
Heb er zin in!!
-----------------------------------
Activiteiten / excursies in Rimini
Welcome to Italia Party ca. ¤ 10
Een perfecte opening van een grandioze vakantie..!
Venetië ca. ¤ 35
Wanneer je naar Rimini gaat moet je zeker een bezoek brengen aan de stad van de bakermat van de liefde. Naast romantisch gondelen kan er ook flink geshopt worden. Of wat dacht je van cultuur opsnuiven in de San Marco Basiliek of het Venetië Museum...
Altro Mondo Studio's ca. ¤ 12
Deze ultramoderne discotheek uit een andere wereld (Altromondo) met zijn bewegende dansvloer en bekende lasershows zit elke dinsdag stampvol voor een optreden van Italië meest bekende DJ Gigi D’Agostino.
Aquafan ca. ¤ 19
De mooiste en snelste glijbanen en golfslagbaden vind je in het grootste waterpretpark van de Adriatische kust.
Paradise Relaxing Cruise ca. ¤ 18
Een zeer relaxte boottocht met muziek, een hapje, een drankje en een zonnetje. Na wat gevaren te hebben leggen we aan in een rustige baai om een frisse duik te nemen. Erg relaxing dus...
Crazy Dutch Night ca. ¤ 15
Lekker drinken en feesten met allemaal Nederlanders. En dansen op de tafels, tequila race, limbodansen…, alles mag deze avond.
Baia Imperiale ca. ¤ 21
Dit is de grootste openlucht discotheek van Europa!! Het is helemaal opgetrokken in Romeinse sferen en heeft verschillende zalen met meerdere muzieksoorten. Deze fantastische discotheek mag niet ontbreken tijdens je vakantie in Rimini,want dit is een ervaring die je nooit meer zult vergeten!
Life Wet en Wild Party ca. ¤ 9
San Marino ca. ¤ 12
San Marino is een belastingvrij dwergstaatje en is dus een genot voor elke low budget vakantieganger. Nergens goedkoper kan je drank, zonnebrillen, luchtjes, horloges en souvenirs kopen. Ook valt er veel te zien in het historische stadscentrum dat al 1600 jaar oud is…
Brasilian Night ca. ¤ 15
Een Braziliaanse feestavond die Rimini verandert in Rio aan de Adriatische Kust!
-------------------------------------
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef Jaromir het volgende:
[..]
En waar vind je die beachmaster dan? voor als je wil deelnemen aan bepaalde excursies en waar je ze kan vinden, zoals de crazy dutch night![]()
Hey Milootje ik ga samen met een aantal vrienden vanaf 12 julli tot 27 juli ook naar Rimini in Hotel Oceanic,schijnt btw wel een goed hotel te zijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef Milootje het volgende:
Heey,
Ik (19) ga op 18 juli samen met mijn zus (20) 18 juli naar rimini naar Hotel Oceanic.
Weet ook iemand iets over dit hotel?
San Marino is alleen wat als je daar wilt winkelen.. verder stelt het niets voorquote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef saussie het volgende:verhaal
Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..quote:Op maandag 20 juni 2005 19:48 schreef RelaxedM het volgende:
Hmmz heeft nou niemand meer informatie over Riccione?
Ik vetrek vandaag... even nog paar uurtjes slapen. En dan zit ik met 12 vrienden in de busquote:Op zondag 17 juli 2005 12:52 schreef Emerald het volgende:
Hey mensen! Ik ga dus over een weekje met een vriendin van mij naar Rimini met Beachmasters! Wie gaan er nog meer die dag?
Kus
Oja.. die McDonaldsquote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef realbase het volgende:
[..]
Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..
wil je feesten ? Rimini it is ! ( altro mundo ligt tussen riccione en RImini is.. ) je kan ook richting Cattolica rijden .. en door rijden naar de Baia.. cattolica heeft wel een geinige winkelstraat die savonds best gezellig is ! lekkere eettentjes en leuke barretjes.. Cattolica is wat luxer dan Riccione / Rimini maar ook vele maler kleiner..
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Oja.. die McDonalds
Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
Ach, de meeste meiden/vrouwen zijn daar een jaar of 18 dus wat dat betreft zitten jullie dan niet verkeerd denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef RemCOW het volgende:
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord. Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken
. Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Shooters is een zeer relaxte tent om ff lekker goedkoop met je Xtravelcard in te drinken of ff wat Nederlands te eten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef martijnisgek het volgende:
Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.
Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
Baiaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef ASroma het volgende:
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
lol life is een doorsnee boerentent zoals je die hier vind in Nederland, misschien kun je beter thuis blijven als clubs als Baia etc je niet trekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
BaiaWat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |