abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24583866
Nog meer mensen die deze zomer naar Rimini gaan?
wij(4pers.) gaan op 14 Juli 15 dagen naar appartement Stella Polare

* keijz heeft er errug veel zin in

[ Bericht 2% gewijzigd door keijz op 15-01-2005 19:37:16 ]
pi_24585524
Wat zijn een beetje goeie tenten in rimini?
pi_24585527
rimini
pi_24587788
was 2 jaar geleden in rimini....1 woord: Gekkenhuis!

je moet vooral de Embassy effe bezoeken... als je binnenkomt en het is nog stil...NIET weggaan..gewoon blijven tot een uur of 2, want het is zeker de moeite
wel duur trouwens daar...6 drankjes, ongeacht wat het is ¤45,-
Er is dus geen mens die bier drinkt..alleen maar mixjes. Staan in die hele tent maar 2 bierpompen oid

hoe dan ook, rimini rules
pi_24588062
Zelf geen ervaring met Rimini. Maar ik hoorde dat het er klein, vies en oud was.
  zondag 16 januari 2005 @ 09:31:57 #6
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24593478
Vorig jaar in Rimini geweest, was echt superr!! Als je met GoGo gaat, wel ff party pakket en de andere excursies boeken, zijn echt leuk. Veel uitgaan [jongens betalen meer entree, en drankjes kunnen ook duur zijn, maar ligt aan de tent], strand is ook super [veel afrikaantjes met rotzooi] en uit eten gaan is echt cheap!! Fijne vakantie!
Someday you're gonna know
There's more to get than what you've got
You gotta learn to let go
Stop living it up, ready or not
pi_24624534
is daar een scooter huren een beetje te doen qua prijs?
pi_24625181
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:39 schreef saussie het volgende:
Wat zijn een beetje goeie tenten in rimini?
Wij gaan er deze zomer voor de eerste keer heen, maar de Altro Mundo schijnt wel een hele goeie disco te zijn.
Het enige dat ik weet over Rimini is dat het een betere vakantie gaat worden dan afgelopen zomer op Terschelling
Relax, TAKE IT EASY, for there is nothing that we can do
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:16:59 #9
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24628887
Altro Mondo is echt gaaf!! Zorg wel dat je er stylisch Itiliaans uitziet. Het is de thuisbasis van Gigi D'agostino ofzo Maar super vette lasershows en schuimparty had je er ook! Veel grote podiums waar je op kan dansen. La Imperiala ofzo, de club die is gevestigd in het oude huis van Armani is zeker een aanrader! Romijnse stijl club, veel verschillende zalen en dansen op een dakterras met een heerlijke buitentemp!
pi_24850536
Hoihoi mensen,
Deze zomer ga ik waarschijnlijk met een vriendin naar Rimini.
Nu zijn we vooral gefocused op de reisboeken van Beachmasters en GoGo Tours, op zich verschillen die twee ook niet echt qua prijzen, maar, hebben jullie ervaring met hotels in rimini?

Wat opvalt is dat de hotels met een goede ligging bijvoorbeeld weer minder goede faciliteiten lijken te hebben enz.. dus ben ik erg benieuwd wat jullie mening hierover is?
Andere aanraders in Rimini zijn ook welkom!
alvast bedankt
** Be happy 4 thiz moment..thiz moment is your life **
  maandag 31 januari 2005 @ 16:30:21 #11
94337 DusDat
Livin' A Gay Life
pi_24852249
Ik was er vorig jaar, en probeer toch wel aan de boulevard te liggen. Lekker handig met uitgaan & het strand is ook super dichtbij. Zit je iets verder, moet je al gauw zo'n 10minuten lopen. En ik weet niet of je dat chill vind. Iets buiten Rimini heb je een groot aquapark. Erg leuk als je toebent aan iets anders.
pi_25835563
*kick

gaan er maar zo weinig fok!kers naar naar Rimini?
pi_25857030
Tsja, t kost je nogal wat knaken daar heh? Wel de moeite trouwens. Wij stonden vorig jaar op een camping tussen rimini en san marino in en dat was super chill... Met de auto naar t centrum toe was een paar minuutjes. Hadden alleen beetje slecht weer, maar dat maakte t niet minder leuk. Dit jaar waarschijnlijk eens de heel andere hoek weer op: Warschau!! (ook een aanradertje trouwens)
pi_25941697
Hey, ik ga dit jaar met een vriendin naar Rimini toe! We zitten in hotel Villa Madana, iemand ervaringen mee? We hebben er onwijs zin in, dus iemand nog tips of wat dan ook? Kus
I wont tiptoe my way through life, only to arrive safely at death
pi_25949685
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 22:41 schreef Emerald het volgende:
Hey, ik ga dit jaar met een vriendin naar Rimini toe! We zitten in hotel Villa Madana, iemand ervaringen mee? We hebben er onwijs zin in, dus iemand nog tips of wat dan ook? Kus

Waneer ga je?
  zondag 3 april 2005 @ 21:31:55 #16
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_25963190
Vorig jaar ben ik met 3 vrienden naar Rimini geweest. Echt een top vakantie gehad We zaten in Hotel Bellariva, prima hotel, je moest alleen wel vragen of de airco weer aan mocht als je er smiddags ff binnen kwam.
Appartementen Nettunia, die zijn echt mooi! En net nieuw!

Welke je zeker moet doen: Altro Mondo, Venetië (echt een hele mooie stad!), Carnaby (is wel leuk maar is meer dansen en minder praten/feesten.), Crazy Dutch Night (deze zeker doen! Heb een top avond gehad toen haha ), Baia Imperiale (grootste disco van europa ofzo echt indrukwekkend!)
San Marino is meer om te gaan shoppen enzo...
Life is een leuke feesttent
Bij de Roxy bar kan je lekker eten en is niet al te duur + je krijgt korting als je gogo pas hebt
Als je een strandstoel wil kan je het beste die huren bij het gogobeach ofzo. die zijn daar erg goedkoop. Je hebt welliswaar geen parasol...
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_25984927
Ik ga deze zomer met me broer naar Rimini!
We zijn 21 en 24 jaar en gaan met de auto..

Ik hoor veel goede berichten over Rimini trouwens!!!
  vrijdag 15 april 2005 @ 19:50:21 #18
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_26255618
Ik ga naar deze zomer naar Riccione, ligt naast Rimini.Dus ik ben wel veel te vinden dan in Rimini.

Iemand die meer over Riccione weet?
pi_26260383
Wij gaan dus waarschijnlijk ook naar Riccione.
De camping waar wij willen staan heet: Fontanelle
  zaterdag 16 april 2005 @ 17:20:47 #20
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_26275005
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Ik heb hotel geboekt, Hotel Union geloof ik net naast die die camping
  zondag 17 april 2005 @ 21:27:12 #21
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_26307283
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 23:05 schreef DonSauza het volgende:
Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daar
Als t me dit jaar niet bevalt in Lloret .... kom ik met mn bootje die kant op
He'd better be careful. It's dangerous to be a honest man.
pi_26328088
quote:
Op zondag 17 april 2005 21:27 schreef vanilla het volgende:

[..]

Daar was ik vorig jaar! Geen luxe, wel super gehad daar
Als t me dit jaar niet bevalt in Lloret .... kom ik met mn bootje die kant op
dan mag je wel bij ons logeren ik ga namelijk ook met een paar vrienden
pi_26330468
quote:
Op maandag 18 april 2005 18:11 schreef wlsandman het volgende:

[..]

dan mag je wel bij ons logeren ik ga namelijk ook met een paar vrienden
oke, ga jij dan op het balkon?
  maandag 18 april 2005 @ 22:08:10 #24
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_26334145
quote:
Op maandag 18 april 2005 19:42 schreef keijz het volgende:

[..]

oke, ga jij dan op het balkon?
Wat voor tent hebben jullie geboekt? Wij hadden namelijk de meest luxe en dan heb je zowieso iedereen in je bed liggen. Heel verrassend soms De matrasjes in de standaard tenten schenen niet zo comfortabel te zijn...
  maandag 18 april 2005 @ 22:15:33 #25
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_26334434
Ik laat Rimini letterlijk links liggen, en scheur door naar het zuiden. Rimini is het Zandvoort van de Po-vlakte. Mij zul je daar niet zien.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_26334560
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:08 schreef vanilla het volgende:

[..]

Wat voor tent hebben jullie geboekt? Wij hadden namelijk de meest luxe en dan heb je zowieso iedereen in je bed liggen. Heel verrassend soms De matrasjes in de standaard tenten schenen niet zo comfortabel te zijn...
nee, ik ga (oa met wlsandman) zitten lekker in een appartementje op 2 minuten lopen van het strand
pi_26352410
quote:
Op maandag 18 april 2005 22:19 schreef keijz het volgende:

[..]

nee, ik ga (oa met wlsandman) zitten lekker in een appartementje op 2 minuten lopen van het strand
in een gebouw dat vorige winter opgeleverd zou moeten worden, maar waar we nog geen enkele foto van hebben gezien

hopelijk komt dat maar goed
pi_26355129
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 17:09 schreef wlsandman het volgende:

[..]

in een gebouw dat vorige winter opgeleverd zou moeten worden, maar waar we nog geen enkele foto van hebben gezien

hopelijk komt dat maar goed
misschien ff Beachmasters mailen?

retorische vraag ik mail ze wel
pi_27615774
kick
  vrijdag 3 juni 2005 @ 19:06:43 #30
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_27616235
Nog een maandje en dan lekker naar Riccione
pi_27620126
Mijn broer en ik vertrekken 18 juli naar Riccione, camping: Fontanelle
pi_27695704
Is Camping Fontanelle in Riccione een combinatie van "feesten de jongeren" en gezinnen?
Zodat je bijvoorbeeld een veld hebt voor jongeren en normale plaatsen?
We willen namelijk niet de hele vakantie tussen de ghetto blasters staan.

Iemand hier ervaring mee?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:18:57 #33
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27699532
jongeren hebben een apart gedeelte aan de rand van de camping, stukje van de families af. Hoe dicht ze op elkaar staan is afhankelijk van de drukte (augustus topdrukte ivm vakantie italianen).

Tussen de ghettoblasters en schreeuwende en zuipende jeugd zit je echt niet. Muziek kan niet worden aangesloten aangezien er geen losse stopcontacten zijn en de reisleider zorgt ervoor dat t niet uit de hand loopt. Er is immers ook nog een campingeigenaar die bepaalde eisen stelt.
pi_27699578
volgens mij was ik daar een paar jaar geleden, en t is inderdaad wel enigzins afgescheiden... Qua muziek/geluids-overlast valt het wel mee. Overdag hoor je wat radio's maar niet echt absurd hard. Meeste jongeren zijn 's avonds niet of nauwelijks op de camping terug te vinden en bij terugkomst wordt wel goed duidelijk gemaakt dat je het zachtjes moet houden.
pi_27701734
Oke bedankt voor de antwoorden!

Is het ook leuk tussen die "normale" plaatsen?
Heb je daar wel stroom?

Of is het echt aan te raden op het veld te gaan zitten?
pi_27701823
Wij hadden op het veld ook stroom dacht ik.... (totdat het enorm begon te regenen en een paar duitsers bleken geen zin te hebben gehad in het wachten op de campingbaas om hun van stroom te voorzien. Die mafklappers hadden het kastje wel even "open gemaakt" waarna de halve camping zonder stroom stond )
En tussen de normale plaatsen kan het ook best leuk zijn hoor... maar zeg nou zelf, hoe veel tijd denk je op de camping te zijn?? Alleen om te slapen gok ik zo, want de rest van de tijd lig je toch met je kloten op t strand of zit je lam in de kroeg
pi_27702342
precies...daar heb je gelijk in!

Ik lees oook iets over betalen voor het strand

En heeft er ook iemand informatie over Camping Riccione?
pi_27702887
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:08 schreef DonSauza het volgende:
precies...daar heb je gelijk in!

Ik lees oook iets over betalen voor het strand

En heeft er ook iemand informatie over Camping Riccione?
zo'n beetje ieder hotel en elke camping heeft "zn eigen stukje strand" en daar kun je als gast gratis gebruik van maken. Ik weet niet of Riccione dat ook heeft, de camping waar ik zat (weet de naam niet meer zeker) had iig wel zn eigen strandje
pi_27703209
het strand van Camping Riccione ligt 10 minuten lopen van het strand.
Die zullen dus wel niet een eigen strand hebben.

Camping Fontanelle ligt 300m van het strand...dus ik vermoed wel dat die een eigen strand heeft.
pi_27703356
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:36 schreef DonSauza het volgende:
het strand van Camping Riccione ligt 10 minuten lopen van het strand.
Die zullen dus wel niet een eigen strand hebben.
dus als je op het strand staat, moet je nog 10 minuten lopen??
quote:
Camping Fontanelle ligt 300m van het strand...dus ik vermoed wel dat die een eigen strand heeft.
Volgens mij was ik idd op fontanelle, en dat was alleen effe de weg over steken en je stond op het strand. Was wat dat betreft top
pi_27703649
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:40 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

dus als je op het strand staat, moet je nog 10 minuten lopen??
[..]

Volgens mij was ik idd op fontanelle, en dat was alleen effe de weg over steken en je stond op het strand. Was wat dat betreft top
Haha nee ik bedoel 10 minuten lopen van de camping natuurlijk

Kan je wat meer vertellen over Fontanelle, over bijvoorbeeld het vervoer naar de discotheken (Rimini) en of dat allemaal een beetje soepel verliep.
Hoe zat het kwa vrouwen etc en neuk gehalte?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:49:52 #42
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27703675
Straat oversteken en je bent op het strand. Of het van fontanelle is betwijfel is. Meestal zijn er die bagno's die een stukje strand beheren. Je mag natuurlijk gebruik maken van het strand maar je bent verplicht een strandbedje te huren voor een dag. Dat kost geloof k iets van 4 euro maar dan lig je wel erg relaxt!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:50:54 #43
54279 vanilla
in het huisje! \o/
pi_27703700
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef DonSauza het volgende:

[..]

Kan je wat meer vertellen over Fontanelle, over bijvoorbeeld het vervoer naar de discotheken (Rimini) en of dat allemaal een beetje soepel verliep.
Sooooow zeg, ik wilde je nog wel helpen totdat ik je laatste zin las

kansloos...
pi_27703824
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:49 schreef DonSauza het volgende:

[..]

ik vond het iig een super-chille camping. Wel een stukje buiten het uitgaansgebied, en met de bus moet je niet in slaap vallen (is maar 1 keer gebeurd, daarna braaf met de auto er heen gegaan ) Verder een hoop gruizige apparaten daar zeg. Helaas ook een overkill aan foute figuren maar als je ze negeert heb je daar geen last van. WC's waren alleen belachelijk laag, en heb dat meerdere malen moeten bekopen met het stoten van mn lamme harses
Verder spreekt die dude die er werkt wel heel slecht engels en begrijp je geen zak van zn aanwijzingen... Da;s altijd wel makkelijk..kun je als excuus aanvoeren
Ga alleen niet in zee zwemmen na een flinke regenbui, aangezien de riool-overloop precies op dat strand uitkomt en je anders tussen de bruine onderzeeers zit (paar maatjes van me gingen wat eerder zwemmen dan wij deden....ze vonden het al zo verdacht ruiken maar waren niet op het idee gekomen om eerst even het bordje te lezen )
Ik vond het in ieder geval een aanrader en zou er graag nog eens heen gaan
pi_27703852
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:50 schreef vanilla het volgende:

[..]

Sooooow zeg, ik wilde je nog wel helpen totdat ik je laatste zin las

kansloos...
voor de kijkers thuis natuurlijk
pi_27703959
Tsja kansloos of niet...
Tis gewoon een onderdeel van vakantie

Maar nog geen antwoord op die vraag

Maar wat bedoel je met gruizige apparaten?
pi_27704085
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:59 schreef DonSauza het volgende:
Tsja kansloos of niet...
Tis gewoon een onderdeel van vakantie

Maar nog geen antwoord op die vraag

Maar wat bedoel je met gruizige apparaten?
lekkere wijven
pi_27704225
edit
pi_27704245
En hoe zit het dan kwa Neukgehalte?
En voor de dames...denk nu niet dat ik een funzig mannetje ben
98% van de meisjes komt daar met hetzelfde doel
pi_27704278
foutje ...
pi_27704299
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:08 schreef DonSauza het volgende:
De meisjes die daar komen willen 98% hetzelfde...
het is alleen die 2% die je de das om doet
qua neuk-gehalte hangt t toch echt van jezelf af. je kunt in nederland al afketsen wat je wilt als je het goed aanpakt...hoef je niet voor op vakantie te gaan. T publiek is iets volwassener dan in bv Lloret. Is dus niet een zinnig antwoord op te geven. Dr loopt in ieder geval genoeg vrouwelijk schoon rond. Als je echt alleen maar wilt neuken kun je beter naar de walletjes gaan, dan ben je voor 2 geeltjes klaar en hoef je geen moeite te doen. Stuk goedkoper dan helemaal voor naar Rimini te gaan dacht ik zo
pi_27704804
Haha daar heb je gelijk in

Ik ga natuurlijk op vakantie voor de zon, strand, de vrijheid en alles wat erbij hoort.
Natuurlijk is het ook leuk wat meisjes te "ontmoeten" en dat is vorig jaar al goed gelukt bij Lido di Jesolo (Venetië) op een gezinscamping.

Maar (bijna) elke jongen van rond de 20 jaar vindt het scharrelen op vakantie leuk...ik ben daar dus geen uitzondering in
pi_27741029
Moet je op Camping Riccione ook voor een bepaalde tijd inchecken? (bijv 12uur) of kan dat de heledag (behalve siesta)
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:15:55 #54
97934 ASroma
Flamboyant
pi_27743231
salou/lloret is pauper
Rimini is stijl

ben van de zomer weer te vinden op de vip plaatsen in Baia Imperiale
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:44:26 #55
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_27744313
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef DonSauza het volgende:
Moet je op Camping Riccione ook voor een bepaalde tijd inchecken? (bijv 12uur) of kan dat de heledag (behalve siesta)
Ja... ze sluiten wel tussen iets van 12:00 en 2 ofzo... of half 1 à 1 uur tot 2...
pi_27749273
maar daarna kan je weer gewoon inchecken?
Dus als we daar bijvoorbeeld om half 2 aankomen pakken we eerst even een potje bier todat ze klaar zijn met "slapen" en daarna kunnen we weer inchecken?
Of niet?
pi_27755472
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:18 schreef DonSauza het volgende:
maar daarna kan je weer gewoon inchecken?
Dus als we daar bijvoorbeeld om half 2 aankomen pakken we eerst even een potje bier todat ze klaar zijn met "slapen" en daarna kunnen we weer inchecken?
Of niet?
inderdaad.... dat was toch niet zo moeilijk te bedenken ??
alleen 's nachts aankomen geeft problemen
pi_27757419
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:22 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

inderdaad.... dat was toch niet zo moeilijk te bedenken ??
alleen 's nachts aankomen geeft problemen
Ik vroeg het me af, omdat ik had gehoord dat je alleen tot 12uur pm kan kan inchecken.
pi_27759759
lijkt mij een beetje onzinnig eigenlijk....zou ze toch een hele stapel klanten kosten...bedoelen ze niet per ongeluk tot 12 uur 's nachts?? dan lijkt het me wel logischer
  zondag 12 juni 2005 @ 19:49:45 #60
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_27864907
Heeft iemand ook iets meer info over Riccione zelf? Hoe is het daar, qua winkels, restaurantjes, cafees enzo?
pi_27977721
Iemand ervaringen met het appartement Villa Stellina?
pi_28026217
Klopt het dat het met de bus of taxi wel 40 minuten onderweg bent om van Riccione naar Rimini te komen?

Dat zeiden ze op een camping in riccione namelijk (via mail)
  zaterdag 18 juni 2005 @ 17:42:25 #63
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_28046849
Ja, het ligt allemaal erg ver van elkaar af. Vooral die camping daar geloof ik.
  zondag 19 juni 2005 @ 07:44:32 #64
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28057577
tja rimini tot aan riccone, catollica etc das een behoorlijk eind. Denk zeker wel dat daar 15-20 km als het niet meer is aan 1 stuk strok met bebouwing. Er loopt 1 lange weg langs het strand en die is behoorlijk druk met verkeer en stoplichten enzo, wij deden er met de scooter in ieder geval wel ruim een half uur over om dat hele stuk af te rijden.
  maandag 20 juni 2005 @ 19:48:10 #65
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_28098615
Hmmz heeft nou niemand meer informatie over Riccione?
pi_28109707
Heey,

Ik (19) ga op 18 juli samen met mijn zus (20) 18 juli naar rimini naar Hotel Oceanic.
Weet ook iemand iets over dit hotel?

[ Bericht 8% gewijzigd door Milootje op 21-06-2005 09:50:58 ]
pi_28113722
Hey Milootje,

Ik (21) ga 18 juli samen met mijn broer (24) naar Riccione!
We zitten dus in dezelfde periode.

Heb jij ook msn?
pi_28115081
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef DonSauza het volgende:
Hey Milootje,

Heb jij ook msn?
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 12:09 schreef DonSauza het volgende:
98% van de meisjes komt daar met hetzelfde doel
ik zeg niets....
pi_28115612
hahaha sssttt
pi_28123242
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:13 schreef DonSauza het volgende:
Hey Milootje,

Heb jij ook msn?
Gezellig
Ik heb msn ja. Geef je email adres maar, dan voeg ik je wel toe.
  woensdag 22 juni 2005 @ 06:58:43 #71
97934 ASroma
Flamboyant
pi_28123319
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:59 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

[..]

ik zeg niets....
pi_28123381
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 12:59 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

[..]

ik zeg niets....
pi_28123396
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 06:15 schreef Milootje het volgende:

[..]

Gezellig
Ik heb msn ja. Geef je email adres maar, dan voeg ik je wel toe.

hij heeft gelijk....98%.....
pi_28126628
Hier stond mijn email adres

[ Bericht 23% gewijzigd door DonSauza op 22-06-2005 11:48:19 ]
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:53:55 #75
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_28128565
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 10:48 schreef DonSauza het volgende:
Hier stond mijn email adres
Komop lui! Toevoegen en doe je voor als vrouw en webcammen maar lol
  woensdag 22 juni 2005 @ 11:55:04 #76
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_28128610
Jeetje, heeft ie em net verwijderd...
  zondag 3 juli 2005 @ 16:54:46 #78
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_28448370
Nog 2 daagjes en dan 2 weken Riccione
pi_28483488
IK ga met 4 vrienden een rondje door europa maken (3 weken) Zuid-Frankrijk, Rimini, Gardameer) En we zitten van 19 tot 26 juli op camping Italia in Rimini. Iemand er ervaringen mee?
  maandag 4 juli 2005 @ 17:58:28 #80
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28483704
Opmerking tussendoor: Rimini staat gedetailleerd in google earth.
Vampire Romance O+
pi_28487576
Wij gaan dit jaar ook naar Rimini! Zo te horen komt dat wel goed. We zitten in appartement Romea, ofzoiets. Maar dat boeit me niet zoveel, zal toch voornamelijk in disco's en op het strand zijn
Hoe zit dat met een excursie naar venetie dan? (is een excursie, we gaan met GoGo) Met de bus ofzo? want volgens mij ligt venetie wel ver van Rimini af.

Heb er iig wel zin in!
  maandag 4 juli 2005 @ 20:52:39 #82
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28489537
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:03 schreef Geitesollewok het volgende:
Wij gaan dit jaar ook naar Rimini! Zo te horen komt dat wel goed. We zitten in appartement Romea, ofzoiets. Maar dat boeit me niet zoveel, zal toch voornamelijk in disco's en op het strand zijn
Hoe zit dat met een excursie naar venetie dan? (is een excursie, we gaan met GoGo) Met de bus ofzo? want volgens mij ligt venetie wel ver van Rimini af.

Heb er iig wel zin in!
350 km ofzo. Vroeg vertrekken, laat terugkomen.
Vampire Romance O+
pi_28489711
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef MouseOver het volgende:

[..]

350 km ofzo. Vroeg vertrekken, laat terugkomen.
Hoe duur kost zo'n trein/buskaartje dan?

En hoe zit het over het algemeen met het prijsniveau van rimini?
Hoeveel betaal je bijvoorbeeld voor een biertje in de kroeg?, en hoeveel ben je kwijt voor een gemiddelde maaltijd?
pi_28489892
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef wlsandman het volgende:

[..]

maandag 4 juli 2005 @ 21:05:03 #85
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28490000
quote:
Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef wlsandman het volgende:

[..]

En hoe zit het over het algemeen met het prijsniveau van rimini?
Hoeveel betaal je bijvoorbeeld voor een biertje in de kroeg?, en hoeveel ben je kwijt voor een gemiddelde maaltijd?
Het zijn over het algemeen gewoon georganiseerde gogo reizen. Wat zal het zijn, 40-50 euro?
Vampire Romance O+
pi_28491166
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef keijz het volgende:

[..]

pi_28492328
Venetie is volgens de beachmasters site ongeveer 35 ¤ valt wel mee dus.
Hier alle anders excursies die door beachmaster worden georganiseert.

Heb er zin in!!

-----------------------------------

Activiteiten / excursies in Rimini

Welcome to Italia Party ca. ¤ 10
Een perfecte opening van een grandioze vakantie..!

Venetië ca. ¤ 35
Wanneer je naar Rimini gaat moet je zeker een bezoek brengen aan de stad van de bakermat van de liefde. Naast romantisch gondelen kan er ook flink geshopt worden. Of wat dacht je van cultuur opsnuiven in de San Marco Basiliek of het Venetië Museum...

Altro Mondo Studio's ca. ¤ 12
Deze ultramoderne discotheek uit een andere wereld (Altromondo) met zijn bewegende dansvloer en bekende lasershows zit elke dinsdag stampvol voor een optreden van Italië meest bekende DJ Gigi D’Agostino.

Aquafan ca. ¤ 19
De mooiste en snelste glijbanen en golfslagbaden vind je in het grootste waterpretpark van de Adriatische kust.

Paradise Relaxing Cruise ca. ¤ 18
Een zeer relaxte boottocht met muziek, een hapje, een drankje en een zonnetje. Na wat gevaren te hebben leggen we aan in een rustige baai om een frisse duik te nemen. Erg relaxing dus...

Crazy Dutch Night ca. ¤ 15
Lekker drinken en feesten met allemaal Nederlanders. En dansen op de tafels, tequila race, limbodansen…, alles mag deze avond.

Baia Imperiale ca. ¤ 21
Dit is de grootste openlucht discotheek van Europa!! Het is helemaal opgetrokken in Romeinse sferen en heeft verschillende zalen met meerdere muzieksoorten. Deze fantastische discotheek mag niet ontbreken tijdens je vakantie in Rimini,want dit is een ervaring die je nooit meer zult vergeten!

Life Wet en Wild Party ca. ¤ 9

San Marino ca. ¤ 12
San Marino is een belastingvrij dwergstaatje en is dus een genot voor elke low budget vakantieganger. Nergens goedkoper kan je drank, zonnebrillen, luchtjes, horloges en souvenirs kopen. Ook valt er veel te zien in het historische stadscentrum dat al 1600 jaar oud is…

Brasilian Night ca. ¤ 15
Een Braziliaanse feestavond die Rimini verandert in Rio aan de Adriatische Kust!
-------------------------------------
pi_28507577
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef Milootje het volgende:
Heey,

Ik (19) ga op 18 juli samen met mijn zus (20) 18 juli naar rimini naar Hotel Oceanic.
Voeg mij ook maar toe op msn -> jaromir@home.nl

Mocht ik in spanje op de campings niks fatsoenlijks vinden, dan ga ik ook richting rimini
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_28507729
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef saussie het volgende:
Venetie is volgens de beachmasters site ongeveer 35 ¤ valt wel mee dus.
Hier alle anders excursies die door beachmaster worden georganiseert.

Heb er zin in!!

-----------------------------------

Activiteiten / excursies in Rimini

Welcome to Italia Party ca. ¤ 10
Een perfecte opening van een grandioze vakantie..!

Venetië ca. ¤ 35
Wanneer je naar Rimini gaat moet je zeker een bezoek brengen aan de stad van de bakermat van de liefde. Naast romantisch gondelen kan er ook flink geshopt worden. Of wat dacht je van cultuur opsnuiven in de San Marco Basiliek of het Venetië Museum...

Altro Mondo Studio's ca. ¤ 12
Deze ultramoderne discotheek uit een andere wereld (Altromondo) met zijn bewegende dansvloer en bekende lasershows zit elke dinsdag stampvol voor een optreden van Italië meest bekende DJ Gigi D’Agostino.

Aquafan ca. ¤ 19
De mooiste en snelste glijbanen en golfslagbaden vind je in het grootste waterpretpark van de Adriatische kust.

Paradise Relaxing Cruise ca. ¤ 18
Een zeer relaxte boottocht met muziek, een hapje, een drankje en een zonnetje. Na wat gevaren te hebben leggen we aan in een rustige baai om een frisse duik te nemen. Erg relaxing dus...

Crazy Dutch Night ca. ¤ 15
Lekker drinken en feesten met allemaal Nederlanders. En dansen op de tafels, tequila race, limbodansen…, alles mag deze avond.

Baia Imperiale ca. ¤ 21
Dit is de grootste openlucht discotheek van Europa!! Het is helemaal opgetrokken in Romeinse sferen en heeft verschillende zalen met meerdere muzieksoorten. Deze fantastische discotheek mag niet ontbreken tijdens je vakantie in Rimini,want dit is een ervaring die je nooit meer zult vergeten!

Life Wet en Wild Party ca. ¤ 9

San Marino ca. ¤ 12
San Marino is een belastingvrij dwergstaatje en is dus een genot voor elke low budget vakantieganger. Nergens goedkoper kan je drank, zonnebrillen, luchtjes, horloges en souvenirs kopen. Ook valt er veel te zien in het historische stadscentrum dat al 1600 jaar oud is…

Brasilian Night ca. ¤ 15
Een Braziliaanse feestavond die Rimini verandert in Rio aan de Adriatische Kust!
-------------------------------------
En waar vind je die beachmaster dan? voor als je wil deelnemen aan bepaalde excursies en waar je ze kan vinden, zoals de crazy dutch night
-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
pi_28643098
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef Jaromir het volgende:

[..]

En waar vind je die beachmaster dan? voor als je wil deelnemen aan bepaalde excursies en waar je ze kan vinden, zoals de crazy dutch night

Hier kan je aan meedoen als je via beachmasters een reis hebt geboekt.
Het is een reisorganisatie die op verschillende campings tenten heeft staan en waar je bij kunt boeken voor een vakantie.

Zij verzorgen ook deze "excursies" voor hun klanten.
pi_28648290
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 09:45 schreef Milootje het volgende:
Heey,

Hey Milootje ik ga samen met een aantal vrienden vanaf 12 julli tot 27 juli ook naar Rimini in Hotel Oceanic,schijnt btw wel een goed hotel te zijn!
geen
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:11:25 #92
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28650403
35 euro voor venetie is niet duur. Trouwens, met name die Crazy Dutch Night wordt vaak samen met alle andere NL reisorganisaties in de buurt gehouden, dus mocht je niet bij beachmasters maar bv gogo zitten dan kun je ook gewoon inschrijven.
Vampire Romance O+
  zaterdag 9 juli 2005 @ 13:17:32 #93
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28650547
Aquafan:

Ook erg leuk, en net iets groter dan het gemiddelde waterpark.

San Marino is ook de moeite waard: je moet je er niet teveel van voorstellen, maar het is wel "best leuk". Aanrader is ook de 95% alcohol: die kun je met ranja mixen zodat je 50% en wat sinaasappelsmaak hebt
Vampire Romance O+
  maandag 11 juli 2005 @ 13:24:48 #94
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_28704908
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef saussie het volgende:verhaal
San Marino is alleen wat als je daar wilt winkelen.. verder stelt het niets voor
pi_28705375
quote:
Op maandag 20 juni 2005 19:48 schreef RelaxedM het volgende:
Hmmz heeft nou niemand meer informatie over Riccione?
Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..
wil je feesten ? Rimini it is ! ( altro mundo ligt tussen riccione en RImini is.. ) je kan ook richting Cattolica rijden .. en door rijden naar de Baia.. cattolica heeft wel een geinige winkelstraat die savonds best gezellig is ! lekkere eettentjes en leuke barretjes.. Cattolica is wat luxer dan Riccione / Rimini maar ook vele maler kleiner..
pi_28879615
Hey mensen! Ik ga dus over een weekje met een vriendin van mij naar Rimini met Beachmasters! Wie gaan er nog meer die dag?
Kus
pi_28892344
Hey Esmerald,

Ik vertrek over 3uurtjes naar Riccione.
pi_28895084
have fun he
  maandag 18 juli 2005 @ 00:42:39 #99
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_28898086
quote:
Op zondag 17 juli 2005 12:52 schreef Emerald het volgende:
Hey mensen! Ik ga dus over een weekje met een vriendin van mij naar Rimini met Beachmasters! Wie gaan er nog meer die dag?
Kus
Ik vetrek vandaag... even nog paar uurtjes slapen. En dan zit ik met 12 vrienden in de bus
Ga ook met Beachmasters, vorig jaar met ze naar Blanes (Spanje) geweest en dat is goed bevallen.

Via een vriendin van mij hebben we gehoord dat je beter niet naar Venetie kan gaan. Je zit erg lang in de bus en als het erg warm is (waar je wel van uit kan gaan) is het niet echt leuk om in zo'n stad rond te wandelen/rijden. Niet echt een aanrader,... tenzij je natuurlijk iets cultureels wil doen.
pi_28908450
hehe

lelijke oranje shirtjes = Martijnisgek

En ze hebben vertraging
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_28916051
vanuit rimini, het is super hierzo
  maandag 18 juli 2005 @ 18:09:05 #102
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28916253
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef realbase het volgende:

[..]

Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..
wil je feesten ? Rimini it is ! ( altro mundo ligt tussen riccione en RImini is.. ) je kan ook richting Cattolica rijden .. en door rijden naar de Baia.. cattolica heeft wel een geinige winkelstraat die savonds best gezellig is ! lekkere eettentjes en leuke barretjes.. Cattolica is wat luxer dan Riccione / Rimini maar ook vele maler kleiner..
Oja.. die McDonalds

Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
Vampire Romance O+
pi_28918395
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef wlsandman het volgende:
vanuit rimini, het is super hierzo
houden zo, tot 13 aug, dan arriveer ik
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:30:34 #104
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_28935067
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Oja.. die McDonalds

Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
ik zag zelf meer het voordeel dat het met dienblad en al weggegooid kon worden daar. In NL gaat dat alleen bij de bakken op het terras, maar in het buitenland (in ieder geval in Rimini, Frankrijk en Polen) past het dienblad ook binnen in de vuilnisbakken
bij de BurgerKing past het overal
pi_28938986
iemand in app verdemare geweest?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:21:41 #106
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_28954531
Ik kom net uit Riccione (Naast Rimini en het was super Atromundo studios blijft de beste tent van Rimini
pi_29086175
Ben vandaag teruggekomen uit Riccione. Ben 10 dagen op camping Riccione geweest.

Mijn commentaar: iedereen is echt jong (ben zelf 22). Daarnaast is het uitgaansleven echt in Rimini en dat ligt toch weer 9 km vanaf Riccione waardoor je je vervoer goed moet regelen. Het strand is er prima. Qua stappen liepen wij ook weer tegen het feit aan dat we de oudste waren en dat de prijzen van het uitgaansleven vrij hoog zijn.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:27:59 #108
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_29097445
Camping Riccione, dat is ook een eind van Riccione zelf vandaan. Maar zoals je al zei het uitgaansleven is echt alleen in Rimini. In Riccione kan je alleen maar loungen met een drankje van minimaal 7,8 euro en dan heb je nog geeneens een cocktail.

Ikzelf ben 25 en was samen met mijn vriendin, we hadden via X travel geboekt en ik voelde me zooo oud. No offence maar bij elke excursie kinderen voor kinderen aan te moeten horen en foute corpsliedjes....tja dat is niet echt super
  maandag 25 juli 2005 @ 13:51:09 #109
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_29110102
Betere tenten zitten in Ricionne (Peter pan, Cocorico, villa della rossa, ekko's (geen idee of ik het goed schrijft), maar ligt er ook weer aan waarvoor je komt en wat je uit wil geven.
  FOK!fossiel dinsdag 26 juli 2005 @ 23:22:33 #110
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_29156006
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord . Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken . Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_29176201
toen wij dr waren was ik 24 en was ik wel in de oudere leeftijdsgroep. Sommige tenten hoef je dan echt niet meer binnen te stappen. Zijn nog genoeg andere leuke tenten die wel de moeite zijn, maar hou er rekening mee dat je dan steeds verder je portemonnee open mag trekken
pi_29177298
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef RemCOW het volgende:
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord . Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken . Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Ach, de meeste meiden/vrouwen zijn daar een jaar of 18 dus wat dat betreft zitten jullie dan niet verkeerd denk ik.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:45 #113
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_29177874
Ben ook net terug uit Rimini, ben met een groep van 12 personen met BeachMasters meegeweest. Echt super week gehad! We zaten in Appartenment Paradise. Alles was net nieuw in het appartement, sommige dingen zaten nog in het plastic!

Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.

Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
pi_29178727
Carnaby vond ik zelf wat tegen vallen (voornamelijk omdat er veel zeer goede berichtgevingen vandaan kwamen en dus hoge verwachtingen had geschept...waarschijnlijk té hoog) maar de embassy vond ik wel helemaal top
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:26:12 #115
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29182690
als je de leeftijdsgrens laag vond ben je zeker in de verkeerde clubs gweest. 2 jaar terug voelde ik mij met 18 jaar een broekie daaro, maar was wel in augustus en dan hebben al die italianen vakantie en die zijn vaak sowieso ouder.
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:35:21 #116
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_29182999
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef martijnisgek het volgende:

Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.

Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
Shooters is een zeer relaxte tent om ff lekker goedkoop met je Xtravelcard in te drinken of ff wat Nederlands te eten.

Life vond ik zelf minder, het bovenste gedeelte met die Nederlandse dj was wel ok, jammer dat het later op de avond zo rustig is daar. Benedengedeelte vond ik niet zo super, muziek was niet denderend en sfeer ook niet echt. Zoals ik al zei Laltromundo studios blijft voor mij de nr1 tent in Rimini/Riccione
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:59:47 #117
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29183866
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
pi_29355429
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef ASroma het volgende:
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
Baia Wat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:01:08 #119
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29355792
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Timmai het volgende:

[..]

Baia Wat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
lol life is een doorsnee boerentent zoals je die hier vind in Nederland, misschien kun je beter thuis blijven als clubs als Baia etc je niet trekken?
  FOK!fossiel woensdag 17 augustus 2005 @ 00:14:17 #120
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_29706667
Rimini was echt super!! Twee super weken gehad, wat een uitgaan daar. We wilden het 50/50 maken, dus 50% uitgaan en rest btje rondkijken en misschien wat 'cultureels' doen. Nou, uiteindelijk zijn we 2 dagen niet uitgeweest. 1x omdat we erg moe waren, 1x omdat we volgende dag naar venetie moesten .

Altro Mondo en Baia zijn echt super. De eerste heeft echt een goede show en heerlijke muziek. De tweede is gewoon héél erg mooi en ook lekkere muziek. Carnaby bovenin vond ik ook goed te doen, wij stonden vaak bij het opstapje in de hoek waar iedereen op z'n bek ging, daar kan je een hele avond goed vermaken (mensen die daar eens zijn geweest weten waar ik 't over heb ). En erg goede cocktails! Voor de rest beetje Shooters, Life, Talk of the town, gotha (ofzo?) en weet ik veel waar.

App. Nettunia is ook echt een super appartament. Leuke (jonge) vrouw die er zit, eigenaar is ook ok en de portier hebben we aardig wat gesprekken mee gevoerd. Misschien waren zij ook wel blij met 'n beetje meer verstandige lui (we voelden ons met onze 21 jaar al wat oud).

Het weer viel me nogal tegen... Veel regen en bewolking gehad .

En het is duuuuur! Maargoed, ik ga niet zuinig aan doen op vakantie dus ik ben blut.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_29723194
Ik ga over 1,5 week, ook appartementen Nettunia!

4 jaar geleden ook in Rimini geweest en een supervakantie daar gehad.
Nu ga ik met vriendje en niet zo zeer meer echt alleen om te stappen (eerder de Adriatische kust bekijken)

Maar ik wil zeker nog wel een keer naar L'Altromondo. Wat een superleuke discotheek was dat!
We moeten alleen even kijken hoe druk het begin september nog in Rimini is, ik geloof dat italianen dan ook vakantie hebben, dus misschien valt het mee.
pi_29822517
Hey mensen!
Ben alweer twee weekjes terug uit Rimini en was echt super! 1 tip ga maar niet naar Villa Madana want dat is een gay hotel! Voor de rest Life was erg leuk, Blow Up bevatte teveel vieze italianen, shooters is erg gezellig, auqafan is toppie en voor de rest gewoon gezellig
pi_29847611
kan iemand me vertellen bij welke busstop app. Nettunia zit?
pi_30542256
Weer terug !

Ik vond Rimini (althans miramare en rivazzura en bellariva) niet echt spetterend, hotels zitten veel te dicht op elkaar, en om de straat uit te lopen moet je een half uur rekenen vanwege de drukte, en de slakkengangen van italiaanse bejaarden. Had liever in Riccione of Cattolica gezeten, daar is het veel mooier. App. Nettunia (busstop 29 dus...) waren wel ok. Aardige mensen, Carol (het receptie-meisje waar al meer over gezegd werd) en de nachtportier in ieder geval. De eigenaar is een chagrijn, maar die was vast zelf aan vakantie toe...
Veel italianen en duitsers de afgelopen 2 weken.
in appartementen Nettunia zitten alleen mensen die bij Sunweb en Gogo boeken, dus daar zijn alleen nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')