abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28916051
vanuit rimini, het is super hierzo
  maandag 18 juli 2005 @ 18:09:05 #102
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28916253
quote:
Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef realbase het volgende:

[..]

Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..
wil je feesten ? Rimini it is ! ( altro mundo ligt tussen riccione en RImini is.. ) je kan ook richting Cattolica rijden .. en door rijden naar de Baia.. cattolica heeft wel een geinige winkelstraat die savonds best gezellig is ! lekkere eettentjes en leuke barretjes.. Cattolica is wat luxer dan Riccione / Rimini maar ook vele maler kleiner..
Oja.. die McDonalds

Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
Vampire Romance O+
pi_28918395
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef wlsandman het volgende:
vanuit rimini, het is super hierzo
houden zo, tot 13 aug, dan arriveer ik
  dinsdag 19 juli 2005 @ 08:30:34 #104
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_28935067
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Oja.. die McDonalds

Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
ik zag zelf meer het voordeel dat het met dienblad en al weggegooid kon worden daar. In NL gaat dat alleen bij de bakken op het terras, maar in het buitenland (in ieder geval in Rimini, Frankrijk en Polen) past het dienblad ook binnen in de vuilnisbakken
bij de BurgerKing past het overal
pi_28938986
iemand in app verdemare geweest?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:21:41 #106
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_28954531
Ik kom net uit Riccione (Naast Rimini en het was super Atromundo studios blijft de beste tent van Rimini
pi_29086175
Ben vandaag teruggekomen uit Riccione. Ben 10 dagen op camping Riccione geweest.

Mijn commentaar: iedereen is echt jong (ben zelf 22). Daarnaast is het uitgaansleven echt in Rimini en dat ligt toch weer 9 km vanaf Riccione waardoor je je vervoer goed moet regelen. Het strand is er prima. Qua stappen liepen wij ook weer tegen het feit aan dat we de oudste waren en dat de prijzen van het uitgaansleven vrij hoog zijn.
  zondag 24 juli 2005 @ 22:27:59 #108
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_29097445
Camping Riccione, dat is ook een eind van Riccione zelf vandaan. Maar zoals je al zei het uitgaansleven is echt alleen in Rimini. In Riccione kan je alleen maar loungen met een drankje van minimaal 7,8 euro en dan heb je nog geeneens een cocktail.

Ikzelf ben 25 en was samen met mijn vriendin, we hadden via X travel geboekt en ik voelde me zooo oud. No offence maar bij elke excursie kinderen voor kinderen aan te moeten horen en foute corpsliedjes....tja dat is niet echt super
  maandag 25 juli 2005 @ 13:51:09 #109
90506 NordKaos
ULTRAS 410
pi_29110102
Betere tenten zitten in Ricionne (Peter pan, Cocorico, villa della rossa, ekko's (geen idee of ik het goed schrijft), maar ligt er ook weer aan waarvoor je komt en wat je uit wil geven.
  FOK!fossiel dinsdag 26 juli 2005 @ 23:22:33 #110
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_29156006
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord . Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken . Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_29176201
toen wij dr waren was ik 24 en was ik wel in de oudere leeftijdsgroep. Sommige tenten hoef je dan echt niet meer binnen te stappen. Zijn nog genoeg andere leuke tenten die wel de moeite zijn, maar hou er rekening mee dat je dan steeds verder je portemonnee open mag trekken
pi_29177298
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef RemCOW het volgende:
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord . Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken . Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Ach, de meeste meiden/vrouwen zijn daar een jaar of 18 dus wat dat betreft zitten jullie dan niet verkeerd denk ik.
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:54:45 #113
37723 martijnisgek
gek hoezo gek?
pi_29177874
Ben ook net terug uit Rimini, ben met een groep van 12 personen met BeachMasters meegeweest. Echt super week gehad! We zaten in Appartenment Paradise. Alles was net nieuw in het appartement, sommige dingen zaten nog in het plastic!

Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.

Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
pi_29178727
Carnaby vond ik zelf wat tegen vallen (voornamelijk omdat er veel zeer goede berichtgevingen vandaan kwamen en dus hoge verwachtingen had geschept...waarschijnlijk té hoog) maar de embassy vond ik wel helemaal top
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:26:12 #115
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29182690
als je de leeftijdsgrens laag vond ben je zeker in de verkeerde clubs gweest. 2 jaar terug voelde ik mij met 18 jaar een broekie daaro, maar was wel in augustus en dan hebben al die italianen vakantie en die zijn vaak sowieso ouder.
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:35:21 #116
83828 RelaxedM
Beetje jammer!
pi_29182999
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef martijnisgek het volgende:

Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.

Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
Shooters is een zeer relaxte tent om ff lekker goedkoop met je Xtravelcard in te drinken of ff wat Nederlands te eten.

Life vond ik zelf minder, het bovenste gedeelte met die Nederlandse dj was wel ok, jammer dat het later op de avond zo rustig is daar. Benedengedeelte vond ik niet zo super, muziek was niet denderend en sfeer ook niet echt. Zoals ik al zei Laltromundo studios blijft voor mij de nr1 tent in Rimini/Riccione
  woensdag 27 juli 2005 @ 21:59:47 #117
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29183866
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
pi_29355429
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef ASroma het volgende:
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
Baia Wat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:01:08 #119
97934 ASroma
Flamboyant
pi_29355792
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Timmai het volgende:

[..]

Baia Wat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
lol life is een doorsnee boerentent zoals je die hier vind in Nederland, misschien kun je beter thuis blijven als clubs als Baia etc je niet trekken?
  FOK!fossiel woensdag 17 augustus 2005 @ 00:14:17 #120
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_29706667
Rimini was echt super!! Twee super weken gehad, wat een uitgaan daar. We wilden het 50/50 maken, dus 50% uitgaan en rest btje rondkijken en misschien wat 'cultureels' doen. Nou, uiteindelijk zijn we 2 dagen niet uitgeweest. 1x omdat we erg moe waren, 1x omdat we volgende dag naar venetie moesten .

Altro Mondo en Baia zijn echt super. De eerste heeft echt een goede show en heerlijke muziek. De tweede is gewoon héél erg mooi en ook lekkere muziek. Carnaby bovenin vond ik ook goed te doen, wij stonden vaak bij het opstapje in de hoek waar iedereen op z'n bek ging, daar kan je een hele avond goed vermaken (mensen die daar eens zijn geweest weten waar ik 't over heb ). En erg goede cocktails! Voor de rest beetje Shooters, Life, Talk of the town, gotha (ofzo?) en weet ik veel waar.

App. Nettunia is ook echt een super appartament. Leuke (jonge) vrouw die er zit, eigenaar is ook ok en de portier hebben we aardig wat gesprekken mee gevoerd. Misschien waren zij ook wel blij met 'n beetje meer verstandige lui (we voelden ons met onze 21 jaar al wat oud).

Het weer viel me nogal tegen... Veel regen en bewolking gehad .

En het is duuuuur! Maargoed, ik ga niet zuinig aan doen op vakantie dus ik ben blut.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_29723194
Ik ga over 1,5 week, ook appartementen Nettunia!

4 jaar geleden ook in Rimini geweest en een supervakantie daar gehad.
Nu ga ik met vriendje en niet zo zeer meer echt alleen om te stappen (eerder de Adriatische kust bekijken)

Maar ik wil zeker nog wel een keer naar L'Altromondo. Wat een superleuke discotheek was dat!
We moeten alleen even kijken hoe druk het begin september nog in Rimini is, ik geloof dat italianen dan ook vakantie hebben, dus misschien valt het mee.
pi_29822517
Hey mensen!
Ben alweer twee weekjes terug uit Rimini en was echt super! 1 tip ga maar niet naar Villa Madana want dat is een gay hotel! Voor de rest Life was erg leuk, Blow Up bevatte teveel vieze italianen, shooters is erg gezellig, auqafan is toppie en voor de rest gewoon gezellig
I wont tiptoe my way through life, only to arrive safely at death
pi_29847611
kan iemand me vertellen bij welke busstop app. Nettunia zit?
pi_30542256
Weer terug !

Ik vond Rimini (althans miramare en rivazzura en bellariva) niet echt spetterend, hotels zitten veel te dicht op elkaar, en om de straat uit te lopen moet je een half uur rekenen vanwege de drukte, en de slakkengangen van italiaanse bejaarden. Had liever in Riccione of Cattolica gezeten, daar is het veel mooier. App. Nettunia (busstop 29 dus...) waren wel ok. Aardige mensen, Carol (het receptie-meisje waar al meer over gezegd werd) en de nachtportier in ieder geval. De eigenaar is een chagrijn, maar die was vast zelf aan vakantie toe...
Veel italianen en duitsers de afgelopen 2 weken.
in appartementen Nettunia zitten alleen mensen die bij Sunweb en Gogo boeken, dus daar zijn alleen nederlanders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')