Oja.. die McDonaldsquote:Op maandag 11 juli 2005 13:44 schreef realbase het volgende:
[..]
Riccione ... dr is een macDo .. wat winkels.. een midgetgolf parcours .. strand.. c;est toute..
wil je feesten ? Rimini it is ! ( altro mundo ligt tussen riccione en RImini is.. ) je kan ook richting Cattolica rijden .. en door rijden naar de Baia.. cattolica heeft wel een geinige winkelstraat die savonds best gezellig is ! lekkere eettentjes en leuke barretjes.. Cattolica is wat luxer dan Riccione / Rimini maar ook vele maler kleiner..
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Oja.. die McDonalds
Bij onze lokale mac heb je prullenbakken die aan 1 kant een opening hebben. Die daar hadden 2 openingen tegenover elkaar. De ravage was niet te overzien toen ik met een flinke kracht een dienblad met 3 halfvolle literbekers cola de bal ingooide
Ach, de meeste meiden/vrouwen zijn daar een jaar of 18 dus wat dat betreft zitten jullie dan niet verkeerd denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:22 schreef RemCOW het volgende:
Komende vrijdag vertrek ik met 2 vrienden richting Rimini met de bus. Wij zitten in app. Nettunia, goede verhalen over gehoord. Ben erg benieuwd. We hebben 2 weken om alles te bekijken
. Hopelijk is het uitgaanspubliek niet te jong (wij zijn 21).
Shooters is een zeer relaxte tent om ff lekker goedkoop met je Xtravelcard in te drinken of ff wat Nederlands te eten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef martijnisgek het volgende:
Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat alles redelijk ver uit elkaar zit in Rimini, je moet echt de (disco)bus gebruiken! Gelukkig zaten wij 10 min. lopen van Shooters waar BeachMasters vaak begon met verzamelen.
Discotheken Life en de Carnaby zijn aanraders. In de Blow Up waren te veel irritante Italianen.
Baiaquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:59 schreef ASroma het volgende:
niet naar baia imperiale, ECU, Peter Pan, Embassy (zaterdagavond alleen) gweest? Altro Mondo is zeker vet, maar er zijn meer clubs.
lol life is een doorsnee boerentent zoals je die hier vind in Nederland, misschien kun je beter thuis blijven als clubs als Baia etc je niet trekken?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
BaiaWat een paupertent is dat. Enige leuke club in Rimini is de Life. Ben ook blij dat we er maar een week zaten en daarna verder trokken, want na Chersonissos en Lloret vond ik dit zwaar tegen vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |