belgië hoorden toen nog bij NL en er was een hele grote concurentie tussen de bier brouwerijen van antwerpen en die van utrecht. Utrecht was toen een van de grootste steden van NL....met de grootste economische groei. Door de komst van de spanjaarden en ja het opsporen van ketters ging het met pieken en dalen. DE belegering door Alfa was een domper op economische groei en ook op de verkoop van Bier. Want NL leefde van de handel..quote:Op maandag 17 januari 2005 22:08 schreef Silverado het volgende:
de concurentie strijd in de 80 jarige oorlog door het bier in de grote steden
vond er in die periode echt een concurrentiestrijd plaats in de grote steden? kan er tot nu toe niks over vinden
Nee hoor, ik doe alleen liever geen dingen die ik moet doen en waar ik het nut niet vquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Stel huilhomo's!
Wat is dit nu voor gezeik? Een profielwerkstuk stelt geen flikker voor! Och jee, moet je een keertje moeite doen en ergens tijd in steken? The drama!
Wacht maar tot je later gaat werken, lui pauperkind... Type's als jij worden van die frietfretende uitkeringstrekkers.
Nee hoor, ik doe alleen liever geen dingen die ik moet doen en waar ik het nut niet vquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Stel huilhomo's!
Wat is dit nu voor gezeik? Een profielwerkstuk stelt geen flikker voor! Och jee, moet je een keertje moeite doen en ergens tijd in steken? The drama!
Wacht maar tot je later gaat werken, lui pauperkind... Type's als jij worden van die frietfretende uitkeringstrekkers.
Nee hoor, ik doe alleen liever geen dingen die ik moet doen en waar ik het nut niet van in ziequote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Stel huilhomo's!
ahum ahum.... ik werk al elke dag....Daarnaast studeer ik, wel laatste jaars maar goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Stel huilhomo's!
Mijn onderwerp is de geschiedenis van het bier geworden! Heb me alleen gruwelijk vergist in de inleverdatum: het is 31 januari al.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:06 schreef Silverado het volgende:
Stel dat ik de geschiedenis van het bier zou kiezen, wat zouden dan geschikte hoofd- en deelvragen zijn?
Hey, je mag de mijne kopen ;-Pquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hulde![]()
Ik doe het alleen over El Nino, dus iets minder easy wat dat betreft![]()
Is het mogelijk dat ik meer te weten kom over deze situatie in de 80jarige oorlog? Het is voor ons namelijk zo goed als onmogelijk om concrete informatie te vinden over de concurrentie tussen de brouwerijen. Help ons aub.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:36 schreef haagse_elfje het volgende:
belgië hoorden toen nog bij NL en er was een hele grote concurentie tussen de bier brouwerijen van antwerpen en die van utrecht. Utrecht was toen een van de grootste steden van NL....met de grootste economische groei. Door de komst van de spanjaarden en ja het opsporen van ketters ging het met pieken en dalen. DE belegering door Alfa was een domper op economische groei en ook op de verkoop van Bier. Want NL leefde van de handel..
dat is in de 80 jarige oorlog inderdaad, ik heb die informatie zelf toen ingewonnen aan de hand van literatuur en boeken van de universiteitquote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:32 schreef Silverado het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat ik over deze situatie in de 80jarige oorlog? Het is voor ons namelijk zo goed als onmogelijk om concrete informatie te vinden over de concurrentie tussen de brouwerijen. Help ons aub.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |