Huldequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:44 schreef Bensel het volgende:
Ach, je kunt net al mij doen: een werkstuk over chloor maken, waarin de 1e 2 of drie pagina's echt over chloor gan, en de 37 andere pagina's niet meer zijn dan 1 grote tabel met alle toepassingen, en afgeleides(uiteraard van inet geript)
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:56 schreef FredvZ het volgende:
Profielwerkstuk? Was dat niet die kopieer-gewoon-een-hoop-zooi-van-het-internet-opdracht uit die incompetente 2e fase?
El Nino....(Aardrijkskunde)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:53 schreef haagse_elfje het volgende:
doe dat.....
over wat gaat het....
ik ben zo blij dat ik aan de andere kant van de klas sta![]()
voor het schoolbord en mag al die werkstukjes na kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
El Nino....(Aardrijkskunde)
[url] [url=http://forum.fok.nl/topic/659861[/url]]http://forum.fok.nl/topic/659861[/url][/url]
Aan welke kant sta jij dan?![]()
JA tis toch eigenlijk schandalig...Leerlingen vinden werkstukken nou niet bepaald cool, en leraren (of mooi leraresjesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
voor het schoolbord en mag al die werkstukjes na kijken
ja dat ben ik...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef Tobbes het volgende:
Haagselfje...jij bent neem ik aan docente geschiedenis. Kun jij mij uitleggen hoe iemand met een geschiedenis achtergrond als een van de 2 examen onderwerpen de INDustriele revolutie kan kiezen? Dat is dus echt het saaiste onderwerp van heel de geschiedenis...Denken historici anders ofzo?
Mjah...maar dat stampen is juist het saaie aan geschiedenis. Israel en Palestina, koude oorlog, golfoorlogen dat is veel meer verbanden leggen en dergelijke (mijns inziens in ieder geval) natuurlijk moet je dan ook de feiten wel kennen, maar toch is het iets plastischer.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:36 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat ben ik...
dat is grappig dat je deze vraag stelt ik heb eergisteren een overleg over de examens gehad over de onderwerpen. Wij de docenten kiezen niet het eindonderwerp van de examens, de examens en school onderzoeken daar de onderwerpen van worden van te voren door een speciale "examen" commisie gekozen. Nou moet ik idd eerlijk toegeven dat de onderwerpen de laatste jaren echt heel saai zijn....Ik heb er zelf met een paar anderen ook over geklaagd...
de reden voor de keuze van zulke onderwerpen is omdat ze nemen onderwerp waar je later in een vervolg opleiding nog iets mee kan doen, het is een handig onderwerp om daarvan iets te weten. Het is een breed onderwerp.... ach hoe saai het ook is je moet zo denken je kan alles terug vinden in je boeken en gewoon in je hoofd stampen....
Sure, doe maar coolquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Daar ben je toch algauw een avondje aan kwijt, aan zo'n profielwerkstuk.
Nou ja, een uurtje dan.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef SouthernSun het volgende:
simpelste wat er is
lag ook wel een beetje aan de leraar
ok laat ik het even anders formulerenquote:
ik werk in voorburg het SMCquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mjah...maar dat stampen is juist het saaie aan geschiedenis. Israel en Palestina, koude oorlog, golfoorlogen dat is veel meer verbanden leggen en dergelijke (mijns inziens in ieder geval) natuurlijk moet je dan ook de feiten wel kennen, maar toch is het iets plastischer.
Als je in den haag werkt..Mag ik dan vragen op welke school?
Conclusiequote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:44 schreef Repeat het volgende:
Profielwerkstuk was echt een eitje man![]()
Mijne ging over AIDS, gewoon wat info c/p'en over hoe dat virus werkt, en dan een heleboel cijfers, tabellen en kaartjes over het aidsprobleem in de wereld, en nog een beetje over de medicijnen ed. En klaar ben je
totdat je morgenavond erachter komt dat de toner leeg is...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:12 schreef Djaser het volgende:
Mijn profielwerkstuk is al een week af, morgenavond druk ik zo op de printknop en rolt er zo allemaal kant en klaar uit. Tsja dat heet plannen
Nee hoor ik heb wel gezorgd voor dingen als nieuwe inkt cardriges, printpapier, backups, etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
totdat je morgenavond erachter komt dat de toner leeg is...
ik heb daar zelf ook op school gezeten en het is cool hoorquote:
vroeger dan heb ik het over 8 jaar geleden gingen mijn school ook het SMC tegen het Huygens en het Loo en zo vechten.... mooi was die tijdquote:
stel je voor je dat je 64 van die dingen moet na kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:10 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Dat profielwerkstuk stelt echt niks voor. Wacht maar totdat je op het hbo of de universiteit komt.
thnx voor de tip ga ik daar eens volgende maand oplettenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Profielwerkstuk is echt een lachertje.. Jaar van tevoren moesten we al een onderwerp kiezen en we begonnen pas 3 dagen van te voren. Alles copypasten en we waren de dag erna klaar
Aardrijkskundeleraren
ik ben nog niet helemaal officieël docente ik zit in mijn laatste jaar maar dat is alleen stage en opdracht inleveren...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Aan welke klassen geef je les haags_elfje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |