ik had hem gisteren al, vandaar die vraag wanneer de jaaropgaves normaal komenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:33 schreef zappa29 het volgende:
Of ik aangifte wil doen.
Nouja, dat kan wel wachten tot 30 maart
Leuk dan krijg je een leuke aanslag ooitquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:blauwe enevelop?
Hopelijk denkt de belastingdienst dit jaar nog steeds dat we kampers zijn.. ze zijn ons vorig jaar ook al vergeten
Valt wel mee. Mn vader zit voor zn werk tot zn nek in dit soort dingen. Het schijnt dat mensne met een extreem laag inkomen gewoon geen blauwe enveloppen krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk dan krijg je een leuke aanslag ooit![]()
Nee hoor, ik krijg geen geld van de staat. En onroerend goed ook niet. En onze gemeentelijke belastingen betalen we gewoon keurig op tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Ja jij denkt dat je geld krijgt van de staat![]()
Belasting is belasting vriend. Over het geld dat je hebt betaal je belasting zelfde als onroerendgoed belasting.
Ik krijg elk jaar nog geld van de belastingquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Ja jij denkt dat je geld krijgt van de staat![]()
Belasting is belasting vriend. Over het geld dat je hebt betaal je belasting zelfde als onroerendgoed belasting.
kut Peugeotquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb bij een kut dealer gewerktze hebben geen extra 12v aansluiting gemaakt voor de navi (zoals afgesproken) en ze hebben niks ingesteld
(follow-me home verlichting, sluiten/openen v/d portieren enz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |