quote:Zit er een verband tussen? Is het een mop?
Op dinsdag 25 september 2001 16:10 schreef Manono het volgende:
Christina Aquilera en Bin laden?
quote:
Jij bent ECHT geschift!
quote:Christina
Ga je een leuke mop vertellen waar ze beiden in voorkomen Manono?
Maar idd: hoezo?
Occupation
- Singer
Date of Birth
- December 18, 1980
Birth Place
- Wexford, Pennsylvania, USA
http://www.celebritycd.com/christinaaguilera/christina_aguilera_21.html
quote:18 December 1957?
Op dinsdag 25 september 2001 16:17 schreef Halinalle het volgende:
Mail ff de FBI als je de geboortedatum van Bin Laden weet.
bron: Osama Bin Laden
quote:en jij komt mij ook erg bekend voor.
Op dinsdag 25 september 2001 16:15 schreef El-Lupe het volgende:
Jij bent ECHT geschift!
quote:dus hij heeft nog 51 broers en zussen? Fokkerijtje daar zeg
Op dinsdag 25 september 2001 16:22 schreef Kozzmic het volgende:
1957 Osama bin Muhammad bin Awad bin Laden is born in Riyadh. He is 17th of 52 children sired by Muhammad Bin Laden -- Saudi Arabia's wealthiest construction magnate.
quote:Hoeveel kids zou Osama hebben? Hij heeft 4 vrouwen...
Op dinsdag 25 september 2001 16:24 schreef Vork het volgende:[..]
dus hij heeft nog 51 broers en zussen? Fokkerijtje daar zeg
quote:hij komt uit een gezin met 52 kinderen? tering
Op dinsdag 25 september 2001 16:22 schreef Kozzmic het volgende:
1957 Osama bin Muhammad bin Awad bin Laden is born in Riyadh. He is 17th of 52 children sired by Muhammad Bin Laden -- Saudi Arabia's wealthiest construction magnate.bron: Osama Bin Laden
die lui fokken als konijnen
quote:Dan hebben we het nog niet over de Ooms en Tantes, Opa's Oma's etc. Let wel, die hele familie is hartstikke rijk ook nog eens.
Op dinsdag 25 september 2001 16:25 schreef KingShakur het volgende:
Hoeveel kids zou Osama hebben? Hij heeft 4 vrouwen...
quote:...en zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan!
Op dinsdag 25 september 2001 16:23 schreef bixister het volgende:[..]
en jij komt mij ook erg bekend voor.
quote:tsja, vind je het gek dat zo iemand crimineel wordt...
Op dinsdag 25 september 2001 16:26 schreef Milosevic het volgende:[..]
hij komt uit een gezin met 52 kinderen? tering
quote:Tja, da's een makkelijk rekensommetje:
Op dinsdag 25 september 2001 16:25 schreef KingShakur het volgende:[..]
Hoeveel kids zou Osama hebben? Hij heeft 4 vrouwen...
4 x 52 = 208 kinderen dus.
quote:Als die verhuizen hebben ze echt een Boeing 767 nodig!
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef Vork het volgende:[..]
Dan hebben we het nog niet over de Ooms en Tantes, Opa's Oma's etc. Let wel, die hele familie is hartstikke rijk ook nog eens.
quote:Wat denk je dat dat elke maand aan kinderbijslag schuift?
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef Vork het volgende:[..]
Dan hebben we het nog niet over de Ooms en Tantes, Opa's Oma's etc. Let wel, die hele familie is hartstikke rijk ook nog eens.
quote:Nou zoveel ook weet niet, Vergeet niet dat Osama en alle broers en zussen ook verdeeld zijn over een aantal vrouwen..
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef kasper het volgende:
Tja, da's een makkelijk rekensommetje:4 x 52 = 208 kinderen dus.
Ach misschien heeftie maar 20 kinderne ofzo, da's nog veel.
quote:Als dat zo zou zijn dan heeft die ma van bin laden aardig door gebaard!
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef kasper het volgende:[..]
Tja, da's een makkelijk rekensommetje:
4 x 52 = 208 kinderen dus.
quote:Wat denk je dat het onderhoud van zo'n tehuis vol welniet kost?
Op dinsdag 25 september 2001 16:28 schreef Love Mae King het volgende:
Wat denk je dat dat elke maand aan kinderbijslag schuift?
quote:Niet veel, ze wonen toch in tenten?
Op dinsdag 25 september 2001 16:29 schreef Vork het volgende:[..]
Wat denk je dat het onderhoud van zo'n tehuis vol welniet kost?
quote:Vluchtelingenkamp
Op dinsdag 25 september 2001 16:30 schreef kasper het volgende:
Niet veel, ze wonen toch in tenten?
quote:Ermelo!!! Ermelo roeleert!
Op dinsdag 25 september 2001 16:31 schreef Vork het volgende:[..]
Vluchtelingenkamp
quote:*excuus voor het on-topic gaan maar bixis ik had je gemaild maar krijg hem retour??*
Op dinsdag 25 september 2001 16:23 schreef bixister het volgende:en jij komt mij ook erg bekend voor.
quote:Yep.
Op dinsdag 25 september 2001 16:31 schreef Vork het volgende:[..]
Vluchtelingenkamp
Trouwens waar is Manono gebleven met die mop?
Antwoord: 30 juli 1957.
Gewoon gevonden met Google, en zoeken op "Osama Bin Laden" + born.
quote:doe nogmaarnkeertje naar bixister@yahoo.com dan.
Op dinsdag 25 september 2001 16:32 schreef just me het volgende:[..]
*excuus voor het on-topic gaan maar bixis ik had je gemaild maar krijg hem retour??*
zonder dan.
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 16:41 schreef Prlwytzkofsky het volgende:
Hoeveel broers en zussen heeft Cristina Aguilera er eigenlijk?
Parents: Jim & Shelly
Siblings: Rachel, Michael, Stephanie (step sister), Casey (step brother)
quote:Da's echt nix vergeleken met famiilie bin Laden. Dus daar zit t verband m ook niet in
Op dinsdag 25 september 2001 16:47 schreef Kozzmic het volgende:Parents: Jim & Shelly
quote:Aha, da's informatie.
Op dinsdag 25 september 2001 16:47 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Parents: Jim & Shelly
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 16:26 schreef Milosevic het volgende:
hij komt uit een gezin met 52 kinderen? teringdie lui fokken als konijnen
quote:Ja!
Op dinsdag 25 september 2001 16:32 schreef just me het volgende:
*excuus voor het on-topic gaan
quote:Klopt. Z'n vader heet immers niet voor niets Yassin bunny Laden.
Op dinsdag 25 september 2001 16:26 schreef Milosevic het volgende:[..]
hij komt uit een gezin met 52 kinderen? tering
die lui fokken als konijnen
quote:wil wel maar of het lukt
Op dinsdag 25 september 2001 17:44 schreef Beatrice het volgende:
Ja!
Belachelijk zeg!
Wil je dat nooit meer doen?
quote:En ben jij dus ook nooit ver weg, HE!
Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef El-Lupe het volgende:
...en zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan!
Wie weet de geboortedatum van...
Saddam Houssein en Aldolph Hitler? Twee Stieren meen ik... En Mussulini?
* Manono is druk met de geboortedatum van Bin Laden bezig. Wilde de geboortedatum van Aquilera omdat ze vroeger zo'n competitie had met Britney. Beide Boogschutters so I guess that figures.
quote:Thou shall not fear, o citizens of the world, 'cause Manono is working on it!
Op dinsdag 25 september 2001 18:53 schreef Manono het volgende:
* Manono is druk met de geboortedatum van Bin Laden bezig.
quote:Dan snap ik niet waarom hij die dingen kapot laat vliegen tegen zo'n gebouwtje aan. Had hij er niet beter een naar Afganistan kunnen halen?
Op dinsdag 25 september 2001 16:28 schreef KingShakur het volgende:[..]
Als die verhuizen hebben ze echt een Boeing 767 nodig!
Adolf Hitler: 20 april 1889 te Branau in Oostenrijk.
Allebei Stier.
Hebben ze in de chinese horoscoop ook niet hetzelfde teken?
edit; foutje.
[Dit bericht is gewijzigd door fokje op 25-09-2001 21:21]
quote:Allebei Stier met Leeuw Ascendant??? Ongelofelijk! Het zijn ook allebei Ossen!!! Net als jij trouwens, toch;)
Op dinsdag 25 september 2001 20:15 schreef fokje het volgende:
Saddam Hoessein en Adolf Hitler (data)
Allebei Stier met als ascedant leeuw als ik me niet vergis.Hebben ze in de chinese horoscoop ook niet hetzelfde teken?
Goh. Een vriendin is ook van 28-4 Stier met Leeuw asc. Nu is zij wel heel liefdevol maar ook een echte tiran!
Aan de data het volgende:
Ga het even technisch proberen uit te leggen, normaal gesproken zou ik het noemen van de getallen en hun plek achterwege laten en gewoon een analyse geven.
Wat me het eerste opvalt is dat zowel in de datum van Hitler als die van Bin Laden is het getal 22 sterk vertegenwoordigd in het 'innerlijke gedeelte'. Dit laatste is trouwens ook het geval bij bijvoorbeeld de LMK en Manono, alhoewel het daar niet als zielsgetal staat. Het zielsgetal geeft ondermeer iemand z'n motivatie weer
Het getal 4 staat voor bouwen en regels, het geraamte, de introspectie. Het daarvan afgeleide getal 22 staat voor een meesterbrein met een masterplan op het gebied van alle vormen van bouwen, architectuur en campagnes en het vind moeiteloos een interne zwakke schakel. 22 staat ondermeer in 'mijn boekje' als 'in staat tot symapthie voor het grootse goed of het grootse kwaad door keuze, niet door emotie'. De 22 zal zich eerder aangetrokken voelen tot de sublimiteit van een constructie en de grootsheid van de uitkomst, dan door de 'kleur' van de uitkomst of de persoon die het bedenkt. Dit getal is vooral erg feitelijk en pragmatisch. Elk detail moet consequent ergens onder gebracht kunnen worden. Toch heeft het een erg grote stressfactor door de neiging tot het alles omvatten en willen plaatsen en door de ongelofelijke energie die alsmaar binnenin wordt opgebouwd, als een atoomcenrtale. Die energie kan er moeilijk uit omdat de natuur van het getal maakt dat alles eerst binnenin geplaast moet worden voordat het naar buiten komt. Iemand met 22 aan de binnenkant moet lichamelijk veel bewegen anders kan elk onbeduidend wissewasje tot een implosie leiden. Tenzij er getallen omheen staan die de energie naar buiten leiden. 22 kan worden misleid door het ontvangen van tegenstrijdige inconsequente signalen, en het voeden van flarden. Maar zelfs dan nog zal misleiding moeilijk zijn.
Wat de aanwezigheid van dit getal in een geboortedatum over iemands karakter zegt, is afhankelijk van de plaats die het heeft en de getallen die eraan gelieerd zijn.
Hitler had 22 als zielsgetal, met het getal 9 als de stuwende kracht en het haalbare inzicht. 9 duidt op een grote onpersoonlijke energie, de neiging om confontaties aan gaan, sex en de instinctieve eigenschappen. Het duidt ook op einde, afmaken, vervolmaken, climax. Het is namelijk het laatste getal in de nummerologische cyclus. Het is een getal wat onberekenbaar is door het non-materiele niet figuratieve karakter. Met 22 ervoor als zielsgetal slaat deze energie naar binnen, en dit kan op iemand duiden met een buitengewoon geladen karakter die zichzelf letterlijk ziek denkt. Hitlers datum geeft ondermeer nog iets heel belangrijks aan, namelijk dat hij angstlijn 5 had, dus waarschijnlijk grote moeite met vrijheid, verandering, handel, experimenteren, communiceren (in de zin van uitwisselen) netwerken, het vreemde en onbekende in het algemeen. Maaaaarrrr de tegenstrijdigheid hierin is dat hij zelf een 5 levenslijn (instrument) had. Naast dat dit op 'zelfhaat' kan duiden, betekent waarschijnlijk ook dat hij in zijn omgeving geen 5 invloeden heeft geduld anders dan die hij zelf al helemaal van voor naar achter had doorgrond. Tezamen met wat ik eerder zei kan dit duiden op een overgevoeligheid, misschien paranoia, ten opzichte van alles wat geen plaats heeft en onbekend is. Het getal 9 (stuwende kracht) duidt bij hem op het actief en agressief stappen ondernemen tegen datgene waar hij angst voor had. Daarnaast moet het wel bijna zo zijn dat Hitler als kind in een ongezonde geestelijke omgeving heeft verkeerd, doordat 22 op de zielsplek aangeeft dat alles wat in de vroege jeugd ervaren wordt, meer dan bij andere mensen als het ware een 'bouwtekening' vormt voor de rest van het leven. Ik zou nog wel even door kunnen borduren met zijn datum maar ga verder.
Het grappige (alhoewel) is dat bij Bin Laden - als dit zijn datum werklijk is- de 22 aan de binnenkant staat op de plek van stuwende kracht (hier staat het bij zowel de LMK als Manono ook) Maar zijn zielsgetal is 6, wat duidt op verantwoordelijkheidsgevoel (in negatieve zin bemoeizucht) en het geliefd willen zijn bij de mensen die hij belangrijk vind. De 7 naast de 6 op deze plek zegt dat hij zich wel eens illusies maakt over de belangrijkheid van zijn eigen rol. Echter, door zijn stuwende kracht, het niveau waarop hij de zaken aanpakt (22) maakt hij dermate indruk dat men zijn rol vanzelf belangrijk gaat vinden. Een soort selffulfilling prophecy. Hij verkoopt het met een 11 (ideologie, groepsbewustzijn en beinvloeding) op een zwakke positie aan de buitenkant van zijn datum. Maar zowel Saddam als Bin Laden missen de 11 op een sterke positie wat maakt dat ze zwakker worden naarmate ze deze ideologie zelf en publique moeten uitdragen. Ze werken met deze ideologie op afstand (schrift, boeken ed) en via 1 op 1 situaties. Het enge aan zijn 'innerlijke' geboortedatum is (we weten nu dat het eng is, het had ook de goeie kant op kunnen gaan) is dat hij niet opereert vanuit een ideologie of overtuiging zoals verondersteld wordt en zoals hij misschien zelf aangeeft, maar vanuit veel kleinere motieven, waarbij hij geen olifantenmiddelen (atoomenergie) schuwt om het gewenste effect te bereiken. Ook ben ik er zeker van dat de natuur van zijn stuwende kracht (getal 22) aangeeft dat deze en andere aanslagen geen losse flodders zijn, maar deel uitmaken van een veel groter bouwwerk, en dat dit een middel was om indruk te maken op diegenen door wie hij serieus genomen wil worden. Ook hij heeft levenslijn 5 net als Hitler, maar hij is er niet bang voor dus hij gebruikt het ten volle. Lees maar terug. Bouwen met handel en netwerken.
Wat ik nu zeg ga ik niet helemaal technisch verantwoorden, want dat zit veel te diep in de datum en dat wordt te ingewikkeld. Je kunt het geloven of niet, zie maar. Bin laden heeft angstlijn 9, zie hiervoor. Hij wil niet zomaar geweld aanrichten, hij wil een geweldadig iemand iets bewijzen. Er zijn mensen door wie hij opgenomen wil worden, die gezocht moeten worden bij gevestigde autoriteiten. Met die 6 gecombineerd, lees goed, mark my words, denk ik dat deze mensen in de buurt van zijn ouders moeten worden gezocht. Hij heeft zich niet serieus genomen gevoeld door iemand of misschien meerderen, binnen of in de omgeving van zijn gezin. In dat gezin was status belangrijk, maar vooral in de zin van geld en aanzien. Er is een splitsing of scheiding geweest en er heeft zich een machtsstrijd binnen het gezin en misschien de groep daarom heen afgespeeld. Hij heeft zich verantwoordelijk gevoeld en ervaren dat hij bepaalde kwaliteiten had (misschien meer dan zijn broers) maar miste de status om die personen dat op vroege leeftijd duidelijk te maken. Hier ligt de sleutel tot zijn verhaal en dus zijn ontwapening. Ik steek mijn hand ervoor in het vuur. Zijn belangijkheidsgevoel gecombineerd met het feit dat zijn land en misschien zijn familie op een goed moment kozen de aanvankelijk geminachte Amerikanen binnen te halen heeft gemaakt dat hij zich vernederd heeft gevoeld. Hier mis ik nog een persoonlijke connectie maar daar moet ik even over nadenken. Als hij eerder een positie met invloed had gekregen en zijn eigen kwaliteiten gersepecteerd waren geweest door bijvoorbeeld zijn familie, had hij er waarschijnlijk veel goede dingen mee gedaan. Al blijft het feit staan dat zijn motieven snel persoonlijk worden en dat het dus niet perse wenselijk is dat hij een leiderspostie inneemt. Sec genomen was Hitler wat dat betreft beter af, ware het niet dat er daar weer zeer destructieve invloeden omheen kleven, en natuurlijk de niet productieve jeugdinvloeden.
Nah, dit was het effe voor nu. Morgen Saddam. Alhoewel, daar ben ik gauw klaar mee. Saddam zit veel simpeler in elkaar. Ook Saddam gebruikt 11 op ene zwakke plek aan de buitenkant van zijn datum om goodwill te creeren voor wat hij wil, namelijk controle ten alle tijde. Zijn ziel is 8 wat duidt op emotionele afstandelijkheid en op autoriteit en op het onder controle houden. Zijn stuwende kracht is zwak, en op z'n sterkst in verborgenheid (2) Dit zou erop kunnnen duiden dat hij op z'n gevaarlijkst is alsie alleen is. Verder heeft hij levenslijn (instrument) 7 wat duidt op een individualist, die zich informeert dmv het geschrift en beschouwing. Maar aan de buitenkant zit ook een zwakke 5 en 5 en 7 samen kunnen ook duiden op een sterke leugenachtigheid. Maar nogmaals de 5 zit op een zwakke plek. Saddam heeft angstlijn 4, wat kan duiden op de angst om tot bepaalde inzichten te komen, de angst om naar binnen te kijken en te zien waar de constructie roest. De angst om te leven volgens ANDERMANS regels en wetten. Daarnaast is hij koppig en bazig. Hoe meer men hem probeert te overtuigen met onderbouwde argumenten, des te harder gooit hij zijn kont tegen de krib. Hij ervaart daardoor namelijk des te meer dat hem gegronde redenen en argumenten ontbreken, ervaart door een dialoog dus inferioriteit en het verlies van contole. Hij kan alleen worden bereikt dmv een respectvolle en niet al te drammerige benadering. Eerst een tijd met hem theedrinken en uitstapjes maken de natuur in, hem laten praten over zijn land en hem vooral niet ondermijnen. Of gewoon wachten tot hij overlijdt.
Pffff.
Nou daaaag.
OK, ff in vo
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 25-09-2001 23:27]
Toch wel een bijzonder verhaal.
quote:Eh, je bent dus duidelijk NIET geschift.
Op dinsdag 25 september 2001 23:22 schreef Manono het volgende:Numerologie analyse.
quote:But what happened here???
OK, ff in vo
Alles oke Manoon?
quote:Ik zat eigenlijk te wachten op die leuke mop.
Op dinsdag 25 september 2001 23:22 schreef Manono het volgende:[..]
- lang, maar toch zeer interessant verhaal -
quote:Bedacht ik gisteren later nog: de stuwende kracht bij Saddam (2) wordt verder gevormd door intuitie en gevoelens. Aangezien zielstgetal 8 ernaast staat, kan dit duidelijk op het onder controle houdeb van angst. Alweer een soort paranoia dus (en wij snappen wel waarom) Wat er dus op zou kunnen duiden dat hij veel minder een einland is dan wij denken en als leider reactionair functioneert zonder dat dit naar buiten blijkt.
Op dinsdag 25 september 2001 23:22 schreef Manono het volgende:
Saddam zit veel simpeler in elkaar. Ook Saddam gebruikt 11 op ene zwakke plek aan de buitenkant van zijn datum om goodwill te creeren voor wat hij wil, namelijk controle ten alle tijde. Zijn ziel is 8 wat duidt op emotionele afstandelijkheid en op autoriteit en op het onder controle houden. Zijn stuwende kracht is zwak, en op z'n sterkst in verborgenheid (2) Dit zou erop kunnnen duiden dat hij op z'n gevaarlijkst is alsie alleen is.
En van Anwar Sadat en Yitzak Rabin?
Oprah Winfey?
quote:In "The Truth Is In Here" ?
Op woensdag 26 september 2001 08:35 schreef kasper het volgende:
Ik zat eigenlijk te wachten op die leuke mop.
quote:Zonder ook maar iets te weten over dat waar King Shakur vanmorgen een topic mee zou openen.... DIT IS DUS DE PERSOONLIJKE LINK DIE IK MISTE EN DIE IK NIET METEEN ZAG!
Op dinsdag 25 september 2001 23:22 schreef Manono het volgende:
Het grappige (alhoewel) is dat bij Bin Laden - als dit zijn datum werklijk is- de 22 aan de binnenkant staat op de plek van stuwende kracht (hier staat het bij zowel de LMK als Manono ook) Maar zijn zielsgetal is 6, wat duidt op verantwoordelijkheidsgevoel (in negatieve zin bemoeizucht) en het geliefd willen zijn bij de mensen die hij belangrijk vind. De 7 naast de 6 op deze plek zegt dat hij zich wel eens illusies maakt over de belangrijkheid van zijn eigen rol. Echter, door zijn stuwende kracht, het niveau waarop hij de zaken aanpakt (22) maakt hij dermate indruk dat men zijn rol vanzelf belangrijk gaat vinden. Een soort selffulfilling prophecy. Hij verkoopt het met een 11 (ideologie, groepsbewustzijn en beinvloeding) op een zwakke positie aan de buitenkant van zijn datum. Maar zowel Saddam als Bin Laden missen de 11 op een sterke positie wat maakt dat ze zwakker worden naarmate ze deze ideologie zelf en publique moeten uitdragen. Ze werken met deze ideologie op afstand (schrift, boeken ed) en via 1 op 1 situaties. Het enge aan zijn 'innerlijke' geboortedatum is (we weten nu dat het eng is, het had ook de goeie kant op kunnen gaan) is dat hij niet opereert vanuit een ideologie of overtuiging zoals verondersteld wordt en zoals hij misschien zelf aangeeft, maar vanuit veel kleinere motieven, waarbij hij geen olifantenmiddelen (atoomenergie) schuwt om het gewenste effect te bereiken. Ook ben ik er zeker van dat de natuur van zijn stuwende kracht (getal 22) aangeeft dat deze en andere aanslagen geen losse flodders zijn, maar deel uitmaken van een veel groter bouwwerk, en dat dit een middel was om indruk te maken op diegenen door wie hij serieus genomen wil worden. Ook hij heeft levenslijn 5 net als Hitler, maar hij is er niet bang voor dus hij gebruikt het ten volle. Lees maar terug. Bouwen met handel en netwerken.
Wat ik nu zeg ga ik niet helemaal technisch verantwoorden, want dat zit veel te diep in de datum en dat wordt te ingewikkeld. Je kunt het geloven of niet, zie maar. Bin laden heeft angstlijn 9, zie hiervoor. Hij wil niet zomaar geweld aanrichten, hij wil een geweldadig iemand iets bewijzen. Er zijn mensen door wie hij opgenomen wil worden, die gezocht moeten worden bij gevestigde autoriteiten. Met die 6 gecombineerd, lees goed, mark my words, denk ik dat deze mensen in de buurt van zijn ouders moeten worden gezocht. Hij heeft zich niet serieus genomen gevoeld door iemand of misschien meerderen, binnen of in de omgeving van zijn gezin. In dat gezin was status belangrijk, maar vooral in de zin van geld en aanzien. Er is een splitsing of scheiding geweest en er heeft zich een machtsstrijd binnen het gezin en misschien de groep daarom heen afgespeeld. Hij heeft zich verantwoordelijk gevoeld en ervaren dat hij bepaalde kwaliteiten had (misschien meer dan zijn broers) maar miste de status om die personen dat op vroege leeftijd duidelijk te maken. Hier ligt de sleutel tot zijn verhaal en dus zijn ontwapening. Ik steek mijn hand ervoor in het vuur. Zijn belangijkheidsgevoel gecombineerd met het feit dat zijn land en misschien zijn familie op een goed moment kozen de aanvankelijk geminachte Amerikanen binnen te halen heeft gemaakt dat hij zich vernederd heeft gevoeld. Hier mis ik nog een persoonlijke connectie maar daar moet ik even over nadenken. Als hij eerder een positie met invloed had gekregen en zijn eigen kwaliteiten gersepecteerd waren geweest door bijvoorbeeld zijn familie, had hij er waarschijnlijk veel goede dingen mee gedaan. Al blijft het feit staan dat zijn motieven snel persoonlijk worden en dat het dus niet perse wenselijk is dat hij een leiderspostie inneemt.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 26-09-2001 11:40]
quote:Je vindt de link die ik leg vergezocht? Of wil je gewoon dwarsliggen?
Op woensdag 26 september 2001 11:47 schreef Wolk het volgende:
Oh mijn god! Ik zie nu ook het verband tussen Osama en Chistina!!!!
PS Neem anders gewoon ff een enkeltje richting Onzin.
quote:Heb ik speciaal voor jou neergezet lieverd
Op woensdag 26 september 2001 11:33 schreef Manono het volgende:
Dit schreef ik gisteravond
[..]Zonder ook maar iets te weten over dat waar King Shakur vanmorgen een topic mee zou openen.... DIT IS DUS DE PERSOONLIJKE LINK DIE IK MISTE EN DIE IK NIET METEEN ZAG!
Wat weet Bush van de dood Salem bin Laden?
En zeker niet geheel ondenkbaar gezien de foto's van Bin Laden + die van zijn familie in de Volkskrant van afgelopen maandag en dinsdag... Ziet er allemaal niet als het ultieme kwaad uit.
[ot]
Voor degenen die de volkskrant van maandag nog hebben: Kijk eens naar de foto van OBL op pagina 3 of 4. Let op z'n horloge...
[/ot]
quote:- Oprah Winfrey was born on January 29, 1954, in Kosciusko, Mississippi.
Op woensdag 26 september 2001 11:20 schreef Manono het volgende:
Weet iemand de data van de presidenten Bush, Clinton, Rooseveldt?En van Anwar Sadat en Yitzak Rabin?
Oprah Winfey?
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic op 26-09-2001 20:35]
Zoals in Onzin aangegeven, Manono is even uit de lucht maar gaat evengoed door met nummerologieen voor dit topic. Misschien van het weekend verder!
quote:Beetje ingewikkeld Bix, in het kort: het is het optellen en vereenvoudigen van alle nummers in je geboortedatum en dan het linken van alle getallen die daar weer uitkomen (66 in totaal) volgens bepaalde patronen. En een beetje van jezelf
Op vrijdag 28 september 2001 15:28 schreef bixister het volgende:
dan graag ook meer uitleg over hoe je tot die nummers (bijv de zielsgetallen of hoe 't ook heet) komt vanuit de geboortedata. of is dat geheim?
Nu ga k echt daaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |