quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:53 schreef Bowiefan het volgende:
volgens mij is fotoloog van schrik weggevlucht
*Wegzet*quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga steeds lager geloof ik809 > 808 > 806
Prima fotoloog, ik wil hem graag hebben
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:59 schreef fotoloog het volgende:
*Wegzet*
kijk maar ff, ik heb ook geen zin in ruzie hierquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:53 schreef fotoloog het volgende:
Ik zal van de week ff in de loods kijken wat ik allemaal nog heb staan.....
De Vanguard haalt ruim 1meter 80 heeft middenzuilversteviging,waterpas,handvat en weegt 1.6 kgquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:07 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
kijk maar ff, ik heb ook geen zin in ruzie hier
ik zoek gewoon een stevig statief (don't we all) wat een beetje goed hoog kan komen en dan nog stabiel is en natuurlijk mag het niks wegen
Helemaal met de foudraal die je er van mij cadeaux bij krijgtquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoef niet zo'n hoge, ik ben niet zo hoog gebouwd. Die 1,52 van de 806 is voor mij goed geschikt denk ik (wordt nog lachen als qltel hem eens wil lenen). En met ietsje meer dan een kilo aan gewicht valt het sjouwen ook mee
Die 180cm had ik inderdaad tussen het franse gebrabbel vandaan weten te toveren, vandaar ook dat ik daar enthousiast over werdquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:14 schreef fotoloog het volgende:
De Vanguard haalt ruim 1meter 80 heeft middenzuilversteviging,waterpas,handvat en weegt 1.6 kg
Nou dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:24 schreef Bowiefan het volgende:
maar goed, flits is ook erg geintereseerd zag ik en daar wil ik geen ruzie mee hebben maar die heeft die 180 cm niet nodig![]()
quote:
Ah er komt weer een VT806 vrij zie ik?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:41 schreef Rewimo het volgende:
fotoloog, heb je toevallig ook nog ergens een doosje microstatiefjes?
Je kan beter gewoon mij een kratje bieden om van verder prijsopdrijven af te zienquote:
En nu?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Shark ben je van het Rode Kruis?
ik zie geen plaatjes iig
Done....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan beter gewoon mij een kratje bieden om van verder prijsopdrijven af te zien![]()
Nee, het ligt hoogstwaarschijnlijk aan je televisiequote:
En mail terugquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Done....
haal die maar van die pallet af die ik nog van je krijg
fotoloog you've got mail
en weer gereplaaidquote:
Niet zo snel de pijp aan Maarten geven....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik begrijp dat die VT550 naar Bowie gaat?![]()
Nou ja veel plezier ermee maar
Ja gaat lekker de laatste tijd hequote:
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Je leert zo wel goed jezelf en je verslaving kennen
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:58 schreef pea4fun het volgende:
Och zolang er nog andere fora, msn, yahoo en leuke fotosites, vakantiesites, en spelletjes zijn....
Dat werkt als een zonnetje! Ik gebruik zelf een wat bejaarde HP5100 platbed met Vuescan en ben bar tevreden.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vraagje: dat "vuescan" werkt dat ook gewoon met flatbed scanner?
en zoja: linkje?
heyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:02 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Dat werkt als een zonnetje! Ik gebruik zelf een wat bejaarde HP5100 platbed met Vuescan en ben bar tevreden.
Oh ja, je hebt linke mail !
Sorry, /downloads/ moet zijn: /download/ (een s-je teveel)quote:
thnx!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:39 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Sorry, /downloads/ moet zijn: /download/ (een s-je teveel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |