abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24572992
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:00 schreef nikky het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja. Dat het lichaam wakker wordt
Ik vind het een heel erg vreemd en onprettig idee dat ik geen controle heb over mijn eigen lichaam op dat moment.
Aan de andere kant is het echter wel weer prettig dat tijdens je slaap je lichaam "uit" staat, anders zou je erg vervelende dingen kunnen gaan doen terwijl je droomt (Zoals slaapwandelen ). Maar het is inderdaad niet prettig, ik wordt zelf altijd wakker op het moment dat ik er achterkom dat ik niet kan ademen.
pi_24573001
Alicey, jij weet duidelijk meer dan de modale fokker over het fenomeen dat slapen heet. Mag ik vragen hoe dit komt?
pi_24573041
Kan het ook zijn dat je hoofd in slaapstand is, maar dat je toch wakker wordt? Want wanneer het 's nachts is, en ik ben wakker geworden, dan is mijn hoofd één grote boel van irrationele gedachten en vage vervormde geluiden.
pi_24573044
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:03 schreef Tobbes het volgende:
Alicey, jij weet duidelijk meer dan de modale fokker over het fenomeen dat slapen heet. Mag ik vragen hoe dit komt?
Ik ben erg nieuwsgierig, en wil daarom van bijna alles wat ik meemaak en niet kan plaatsen alle ins en outs weten. Zo dus ook met slaap, dromen, etc. Informatie die ik her en der vergaard heb die onthoud ik blijkbaar ook nog eens.
pi_24573080
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:05 schreef Monidique het volgende:
Kan het ook zijn dat je hoofd in slaapstand is, maar dat je toch wakker wordt? Want wanneer het 's nachts is, en ik ben wakker geworden, dan is mijn hoofd één grote boel van irrationele gedachten en vage vervormde geluiden.
Dat kan. Er zijn ook mensen die je aanvallen wanneer je ze wakker maakt, en pas na een minuut ofzo wakker genoeg zijn om te begrijpen dat ze met iets doms bezig zijn.

Ik heb het zelf trouwens ook wel als ik 's nachts wakker wordt, dan denk ik ook erg onsamenhangend. Ik slaap echter ook binnen no-time weer.
pi_24573086
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het echter wel weer prettig dat tijdens je slaap je lichaam "uit" staat, anders zou je erg vervelende dingen kunnen gaan doen terwijl je droomt (Zoals slaapwandelen ). Maar het is inderdaad niet prettig, ik wordt zelf altijd wakker op het moment dat ik er achterkom dat ik niet kan ademen.
Slaapwandelen, nog zo iets...
Ik sliep keer met 6 gasten in zo'n slaapzaal en we hadden beetje gedronken...en we gingen dus slapen. Ik dacht dus dat ik de hele nacht(lees: 4 uur) geslapen had. De volgende ochtend werd ik dus HEEL raar aangeken en uit/toegelachen. Bleek ik dus met 1 been over iemands bed heen te zijn gestapt, mn broek uit gedaan en uit t raam hebben staan te zeiken En ik zou geroepen hebben "Waar is de wc". En ik heb dat dus totaal niet bewust meegemaakt. Best freaky eigenlijk. In dit geval was het nog wel grappig, maar ik heb ook weleens een verhaal gehoord van een meisje dat de ogen van dr vriendin uit had gestoken terwijl zij zelf dacht dat ze sliep toen het gebeurd was

Alicey, weet jij waarom drank/drugs ervoor zorgt dat je "anders" slaapt?
pi_24573155
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:07 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Slaapwandelen, nog zo iets...
Ik sliep keer met 6 gasten in zo'n slaapzaal en we hadden beetje gedronken...en we gingen dus slapen. Ik dacht dus dat ik de hele nacht(lees: 4 uur) geslapen had. De volgende ochtend werd ik dus HEEL raar aangeken en uit/toegelachen. Bleek ik dus met 1 been over iemands bed heen te zijn gestapt, mn broek uit gedaan en uit t raam hebben staan te zeiken

Als kind schijn ik ook geslaapwandeld te hebben. Gelukkig is ook dat snel over gegaan.
quote:
Alicey, weet jij waarom drank/drugs ervoor zorgt dat je "anders" slaapt?
Waarschijlijk om dezelfde reden dat je "anders" bent als je wakker bent. Je lichaam is een soort van chemische fabriek, en als je dan zelf andere chemicalien gaat toevoegen, kun je wel eens vreemde resultaten krijgen. Ik heb zelf als ik veel drink bijvoorbeeld erg vaak last van slaapverlamming de volgende dag.
pi_24573176
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zelf als ik veel drink bijvoorbeeld erg vaak last van slaapverlamming de volgende dag.
Dat is mij ook opgevallen.
pi_24573208
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:10 schreef Alicey het volgende:
Ik heb zelf als ik veel drink bijvoorbeeld erg vaak last van slaapverlamming de volgende dag.
en ik maar denken dat dat een kater is
pi_24573239
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:13 schreef Tobbes het volgende:

[..]

en ik maar denken dat dat een kater is
Dat is de rest van de dag, en daar heb ik dan over het algemeen vrijwel geen last van.
pi_24573295
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:14 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is de rest van de dag, en daar heb ik dan over het algemeen vrijwel geen last van.
Weet je wat wazig is? Hoge concentratie glucose oplossing drinken. En dan gaan slapen...
ik ga nu echt, trusten
pi_24573391
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:17 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Weet je wat wazig is? Hoge concentratie glucose oplossing drinken. En dan gaan slapen...
ik ga nu echt, trusten
Nooit geprobeerd, en het lijkt me ook niet echt zinvol, om voor je gaat slapen een stoot energie te drinken..

Slaap lekker.
pi_24573422
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 00:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Nooit geprobeerd, en het lijkt me ook niet echt zinvol, om voor je gaat slapen een stoot energie te drinken..

Slaap lekker.
Nee het is vaag...je wordt om t half uur wakker en zit alles stuiteren (of je stuitert zelf)...en na een tijdje val je daadwerkelijk als een BLOK in slaap. als ik niet kan slapen neem ik altijd paar suikerklontjes
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 01:02:58 #64
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_24574144
yo slaap lekker he negers..

:')
  Milf zaterdag 15 januari 2005 @ 05:47:59 #65
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_24576563
Erg vervelend als je de slaap niet kan vatten ook al wil je zo graag
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_24577022
Wat ik ook welens heb, is dat voor het slapen gaan, m'n hoofd voelt alsof er een tornado doorgaat. Steeds flarden van gedachten die geen samenhang hebben, enz. En dan totaal verward worden.. zo dacht ik door zoiets, ooit dat ik nog op het werk was, en ik zocht een lichtknopje... bleek dat ik aan de andere kamer stond.. En ik heb wel dik 5 minuten geprobeerd om dat lichtknopje toch te vinden.. meestal hept het wel als ik dan een stuk ga lezen, dan word ik weer rustig
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_24577165
Goedemorgen menzen,

Ik heb weer eens lekker geslapen en weer eens een droom onthouden...
OF het nou helpt of niet: Ik heb wat tips van die site (http://www.xs4all.nl/~pasquale/TTM/index.html) gebruikt en ik onthield opeens mijn droom precies...

Het ging verder nergens over ik stond in oud winkeltje waar alle prijzen in Ponden stonden en ik wist niet wat ik moest kopen. Het kwam allemaal wel bekend voor de producten die er stonden/lagen/hingen.

Maar goed, toch lijkt het er toch weer sterk op dat een droom de dimensie tijd niet kent...

Enne...Is het alleen voor je gevoel zo dat je aan het eind van je slaap droomt zeg maar, of is dit ook echt het geval..
  zaterdag 15 januari 2005 @ 10:23:11 #68
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_24577179
Ik had vorige week maandag ook iets vaags. Ik had 's nachts een sms gehad en die had ik
- bleek 's middags - gelezen. Maar ik was dat totaal vergeten en vond t erg raar dat diegene nog niet op een sms van me gereageerd had terwijl ze dat altijd vrij snel deed. 'S middags pas herinnerde ik me wat van dat smsje en toen ik in mn telefoon keek bleek dus dat ze idd een sms gestuurd had en dat ik die al had gelezen.
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_24577305
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 10:23 schreef Remzerrr het volgende:
Ik had vorige week maandag ook iets vaags. Ik had 's nachts een sms gehad en die had ik
- bleek 's middags - gelezen. Maar ik was dat totaal vergeten en vond t erg raar dat diegene nog niet op een sms van me gereageerd had terwijl ze dat altijd vrij snel deed. 'S middags pas herinnerde ik me wat van dat smsje en toen ik in mn telefoon keek bleek dus dat ze idd een sms gestuurd had en dat ik die al had gelezen.
Ja dat heb ik ook vaak, dan zie ik later die dag dat smsje en denk ik: O ja, die had ik vann8 gehad.

Volgens mij werken je hersens 's nachts niet echt relax
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')