abonnement Unibet Coolblue
pi_24570275
Vanmiddag zat ik ontstelt te kijken naar het programma:
quote:
BNN University (BNN)
17:10 - 17:59 Informatief

Jongerenmagazine waarin je zaken leert en doet die je op school niet krijgt. Het programma bestaat uit een aantal reportages die door de klas zelf zijn bedacht en worden uitgevoerd. Zo krijgt in De Grote Beurt de slechtst geklede docent door twee teams een kleding make-over. In de soap Loosers en Lovers spelen vier leerlingen de vaste karakters van de kortste soap ooit. In De Actuele Vraag probeert Filemon antwoord te vinden op een vraag die de klas graag beantwoord ziet. Daarnaast zien we in De peen in the ass award hoe een docent die het vervelendst is met de verborgen camera wordt teruggepakt. Ook is er aandacht voor games, spelen de jongeren mee in een culturele datingprogramma Your tast our mine en wordt in het BNN Lab les gegeven in zaken die je normaal gesproken niet op school leert, zoals bijvoorbeeld liegen. Afl.1.
In deze intro staat helaas niet wat er nog verder te zien was: ze gingen gewoon fietsen stelen en hoe je allerlei sloten moest kraken. Hoe bedoel je: ik zet even jonge potentiele criminelen op een goed pad. Er wordt godverdomme met overheidsgeld gewoon een educatieprogramma gemaakt hoe the fuck je een fiets moet stelen. Dit kan echt niet. Maar dat is mijn mening.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:43:34 #2
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_24570300
Oh, ik hoopte even dat het echt van de buis moest..
Helaas..
I want that one!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:45:58 #3
85878 _DaNi_
Damn Those Eyes..
pi_24570337
is er nog een herhaling?
zoek nog een nieuwe fiets
pi_24570342
Straks wordt school nog leuk inderdaad.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:48:47 #5
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_24570370
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Vanmiddag zat ik ontstelt te kijken naar het programma:
[..]

In deze intro staat helaas niet wat er nog verder te zien was: ze gingen gewoon fietsen stelen en hoe je allerlei sloten moest kraken. Hoe bedoel je: ik zet even jonge potentiele criminelen op een goed pad. Er wordt godverdomme met overheidsgeld gewoon een educatieprogramma gemaakt hoe the fuck je een fiets moet stelen. Dit kan echt niet. Maar dat is mijn mening.
De politie geeft notabene zelf cursussen fietsenstelen. Is een redelijk normale manier om te leren hoe je je fiets het best kan beveiligen...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 21:50:17 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_24570397
Het was veel erger om te zien hoe die sukkel. Filemein heet ie geloof ik een Franse komiek nade4ed die op humoristische wijze mensen nadeed en ze achtervolgde door dezelfde beweginingen te maken als die mensen.Omstanders en de mensen zelf lagen in Frankrijk in een deuk.

Deze zelfverklaarde komiek wekte alleen agressie op en werd helaas niet voor z'n amateuristisch gestuntel voor z'n bek geramd, het scheelde niet veel, maar helaas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24570398
Hoho, kom niet aan de nalatenschap van de grote-kleine man.....
dobedobedo
pi_24570467
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:48 schreef kingmob het volgende:

[..]

De politie geeft notabene zelf cursussen fietsenstelen. Is een redelijk normale manier om te leren hoe je je fiets het best kan beveiligen...
Je gaat toch niet publiekelijk via een jongerenomroep zeggen hoe je fietsen moet stelen. Je brengt jongeren eerder op foute gedachten, dan dat je mensen bereikt die door deze uitzending hun fiets beter beveiligen. Bovendien schijnt elk slot goed te kraken te zijn, dus je bewering klopt niet helemaal.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:58:04 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_24570524
BNN heeft net zoveel goede dingen als slechte, maar dat vind ik wel OK eigenlijk
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_24570551
Het is best dom ja.... :S Maar er is al een topic over ( wel in klb of maakt dat niet uit?)
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_24570588
Ik zit net Nu we er toch zijn te kijken van hun site gedownload, en ik moet zeggen, De heren en dames van BNN zijn verdomd goed bezig. I love Betuwe was ook al geniaal
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_24570599
Aagh BNN is tof
046
Dank aan Yeahinho
pi_24570603
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Het is best dom ja.... :S Maar er is al een topic over ( wel in klb of maakt dat niet uit?)
Nee, want mijn topic is altijd belangrijker dan die van een ander.

Oeps, ik liet me gaan
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:05:21 #14
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24570639
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:50 schreef tong80 het volgende:
Het was veel erger om te zien hoe die sukkel. Filemein heet ie geloof ik een Franse komiek nade4ed die op humoristische wijze mensen nadeed en ze achtervolgde door dezelfde beweginingen te maken als die mensen.Omstanders en de mensen zelf lagen in Frankrijk in een deuk.

Deze zelfverklaarde komiek wekte alleen agressie op en werd helaas niet voor z'n amateuristisch gestuntel voor z'n bek geramd, het scheelde niet veel, maar helaas.

Dat was lachen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:05:39 #15
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_24570643
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Je gaat toch niet publiekelijk via een jongerenomroep zeggen hoe je fietsen moet stelen. Je brengt jongeren eerder op foute gedachten, dan dat je mensen bereikt die door deze uitzending hun fiets beter beveiligen. Bovendien schijnt elk slot goed te kraken te zijn, dus je bewering klopt niet helemaal.
Niet elk slot is even goed te kraken. Ik zet mijn fiets bijvoorbeeld zoveel mogelijk naast van die fietsen met zo'n kutslotje. Die kan elke randmongool kraken.
Ik wil niet beweren dat je mensen bereikt om hun fiets beter te beveiligen, wel dat "op foute gedachten brengen" nogal overdreven is, als de politie zelfs cursussen geeft. BNN is een jongerenomroep. Als ik nog puber was geweest had ik dit heel gaaf gevonden. Lijkt me dus een geslaagde uitzending.

Ik bedoel, het grootste gedeelte van de deuren in nederland is zo in te trappen en ik ga er vanuit dat iedereen dat weet. Die wetenschap lijkt mij eerlijk gezegd niet tot meer inbraken leiden...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_24570650
Ach, BNN. Heeft wel functie, vermaak. Is niet echt voor iedereen geschikt... Met name ouders . Of jongeren die zich niet associeren met BrEeZaH-drinkers... Geef ze brood en spelen... En men is tevreden
pi_24570652
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:03 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, want mijn topic is altijd belangrijker dan die van een ander.

Oeps, ik liet me gaan
Ja dat is waar
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 22:07:51 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_24570677
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:05 schreef Noca het volgende:

[..]

Dat was lachen
Als je het orgineel zou kennen had je gezien dat het een amateur was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24571412
Doe Maar gaf in de jaren 80 al de oplossing:

He, er zit een knop op je TV!

Kijk dan niet. Moralistisch gepreek van je. Da's dan mijn bescheiden mening.
pi_24571552
Wel een apart initiatief
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 14 januari 2005 @ 23:11:02 #21
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24571902
Ik heb er erg om gelachen. Werk nu zelf bij BNN en Dennis is mn collega. Hij weet gewoon wat er leeft en voert dat uit
Maar sowieso is BNN altijd brutaal geweest en schopte overal tegen aan.
Jongeren willen dit gewoon weten en t is een grappig item toch?
SixPack heeft ook foute dingen gedaan, daar hoorde ik weinig mensen over klagen.
Ik vond t erg leuk anywayz!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_24577237
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Vanmiddag zat ik ontstelt te kijken naar het programma:
[..]

In deze intro staat helaas niet wat er nog verder te zien was: ze gingen gewoon fietsen stelen en hoe je allerlei sloten moest kraken. Hoe bedoel je: ik zet even jonge potentiele criminelen op een goed pad. Er wordt godverdomme met overheidsgeld gewoon een educatieprogramma gemaakt hoe the fuck je een fiets moet stelen. Dit kan echt niet. Maar dat is mijn mening.
Ach ja zeur niet... ik ben er dankzij dit programma achter dat mijn slot van 50 euro gewoon met een hamer open te slaan is...

Verder ga ik hier maar niet reageren maar een topic openen over het programma zelf (als dat er nog niet is)
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_24577265
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Je gaat toch niet publiekelijk via een jongerenomroep zeggen hoe je fietsen moet stelen. Je brengt jongeren eerder op foute gedachten, dan dat je mensen bereikt die door deze uitzending hun fiets beter beveiligen. Bovendien schijnt elk slot goed te kraken te zijn, dus je bewering klopt niet helemaal.
Tja van die fietsen moest ik ook heel even denken wat je ermee aan moest, maar jij bent altijd al anti-bnn geweest, dus vind jij het heerlijk om dit te kunnen aangrijpen. Gelukkig zal de enige zender met vernieuwende TV lekekr uit blijven zenden!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_24577293
BNN is dus echt wel de beste Nederlandse zender
pi_24578019
ik ben voor Net 5 van de buis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')