Cool, ik ga het meteen opzoeken.quote:
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).quote:
haiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Hé Arinna
Bedankt voor je reactie, ik ga het even uitzoeken.
En verder niets lezen in dit topic!
Hij heeft wel uitgebreid de tijd gehad om alles te bekijken (en evt over te schrijven)... en het kan juist een afleidmanoeuvre zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die foto's van Gijs sloegen ook nergens op... in Australië moesten ze namelijk alle waardevolle spullen inleveren (wat nogal te verwachten was als je het programma kent).
Dit bewijst wel weer dat ik absoluut niet goed ben in dit spelletje!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:29 schreef Colsto het volgende:
[..]
Het filmpje van Jim is ook niet gekozen![]()
Ik was ook meteen de teleurstelling dat deze serie met BN'ers werd gehouden kwijtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:35 schreef Christine het volgende:
Bij het invullen van de test zag je bij Gijs als enige het "De Mol" logo in beeld... misschien een hint?
Ik heb er wel ontzettend van genoten, dat dit met BN'ners is vind ik al bijna helemaal niet meer ter zake doen. Spannend!
- Gijs reargeerde daarentegen wel erg (overdreven) opgelucht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef dolle_hond het volgende:
ik vond trouwens wel dat yvon erg rustig was onder het feit dat ze naar huis zou moeten. DE MOL wist natuurlijk dat er niemand uitging, dus dat maakt Yvon wel verdacht imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |