Wij kunnen nog wel wat dames gebruiken in ons teamquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:38 schreef Lievelientje het volgende:
Ik heb er in een ver verleden ook op gezeten, 6 jaar in totaal. Maar ben ermee gestopt toen ik voor het 2e jaar in een meisjesteam kwam, bij gebrek aan jongens. daar GAAT het hele idee achter de sport :S
Eehh, downtime? Juist ja (WTF is downtime?)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nou, ik plaats hier maar even een tvp, ik denk dat dat niet erg is.
dribbel, je kwam weer eens langs onder de downtime van Fok, zag ik?
quote:Tumult in Veenendaal
SKF - Nic./Expertus was een vierpunten wedstrijd. Nic. zou bij winst plaatsing voor de Korfbal League erg dichtbij brengen, SKF zou bij verlies de Korfbal League wel erg uit het zicht verliezen. Het was hectisch in Veenendaal. Al vlot begon SKF zich te ergeren aan de leiding van arbiter Richard Rensen, die in SKF-ogen te veel vrijheid gaf aan Michiel Gerritsen. Na 1-3 werd die ergernis positief aangewend in de wedstrijd: 5-6.
Onder aanvoering van Jornt de Nekker liep Nic. uit naar 5-11. Nog meer ergernis bij SKF na een niet goedgekeurd doelpunt uit een vrije bal - Nic. liep te vroeg in -, de vrije bal moest over en ging mis. Bij rust, 7-12, was misschien de marge in score groot, SKF bleef er voor strijden.
Er gebeurde van alles en op de tribune gebeurden korfbalonwaardige zaken. SKF-coach Jacko Vermeer kwam in het veld vertellen hoe hij over de arbitrage dacht en kon met een terechte gele kaart terug naar de bank. Op de tribunes escaleerde het. Er vielen klappen. Spelers er bij (om te sussen!), chaos. SKF heeft zes stewards, ingesteld bij de komst naar de hoofdklasse. Het gemiddeld aantal toeschouwers ging daarbij namelijk van 100 naar 500. Normaal wijzen zij mensen hun plaats en zijn ze beschikbaar voor bijvoorbeeld medische noodgevallen. Nu konden zij ander goed werk doen. De herrieschoppers werden geïsoleerd, de spelers kwamen weer daar waar zij hoorden.
Op zich duurde het tribune-incident erg kort en de verstandige mensen van SKF en Nic. hadden de zaak snel onder controle. Op het veld ging de wedstrijd hectisch verder. De belangen waren en groot en werd op de grens gespeeld, vooral door het daarin wat geroutineerdere Nic. Er werden strafworpen toegekend en gemist, bankzitters leefden emotioneel mee met wat er in het veld gebeurde. Dichterbij dan twee punten liet Nic. SKF niet komen.
Taco Poelstra, tot dan actief in een coachende bijrol, viel kort voor het einde bij 14-16 nog in, zette zijn tegenstander magistraal op het verkeerde been en schoot. Mis. De volgende actie leverde een strafworp op. Ook mis en werd de eindstand 14-16. Scheidsrechter Richard Rensen kan terug kijken op een wedstrijd waar hij zwaar op de proef werd gesteld.
SKF kon bedroefd constateren dat wat er ook gebeurd was, er was verloren omdat er domweg te weinig was gescoord. Op het einde kreeg De Nekker een terechte gele kaart wegens weggooien van de bal. De topscorers, met ieder 4 treffers, waren Gerritsen en De Nekker voor Nic. en Marieke van Dijk voor SKF
Sta jij nog op de fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:49 schreef sindell het volgende:
En een tvp!
Weer gewonnen afgelopen zondag, www.lkcfriso.nl <--- Kijk hier voor foto's en verslagen als je geinteresseerd bent
We staan nog steeds derde waar we erg blij mee zijn en zeker de moeite waard is om voor te blijven vechten!
Netjes, je tegenstander staat niet eens op de foto en de andere dame staat ook erg vrij, dus het moet wel een lekkere aanval geweest zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:44 schreef sindell het volgende:
Jazeker sta ik op de foto'sOnderste rij, derde van rechts met die doorloopbal (die zat overigens
)
Nou lees het verslag en alles wordt duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:27 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Netjes, je tegenstander staat niet eens op de foto en de andere dame staat ook erg vrij, dus het moet wel een lekkere aanval geweest zijn.![]()
quote:Grote meerderheid voor leeftijdsaanpassing jeugd
Bron: KNKV
De eind vorig jaar gepresenteerde voorstellen voor regelgeving jeugdkorfbal zijn in de afgelopen weken nader bekeken en besproken. De informatieavond van donderdag 20 januari werd door zo’n 85 afgevaardigen en vertegenwoordigers van verenigingen en commissies bezocht. Verder ontving het Algemeen Bestuur veel schriftelijke reacties en mails over het onderwerp. Het is nu al duidelijk dat een overgrote meerderheid voorstander is van de aanpassing van de leeftijdsgrenzen per 1 juli 2005. In de plannen komt de overgang van D-jeugd naar de C’s gelijk te liggen met de overgang van basisschool naar brugklas. Daarmee schuift ook de leeftijden van de C- en B-jeugd een jaar omhoog, als ook de ondergrens van de A-jeugd. Volgende week zal het Algemeen Bestuur de verenigingen via mail verder informeren over het (aangepaste) voorstel. We adviseren de verenigingen om er nu al rekening mee te houden dat de leeftijdsgrenzen met ingang van het nieuwe seizoen aangepast worden.
IJsselstein, Nieuwegein, De Bilt en gokjeWijk bij Duurstede?quote:Op maandag 24 januari 2005 07:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Concept-indeling staat op de site van de Knkv.
Mijn poule.
B3I
=======================
1 Fortissimo B1
2 Juko B1
3 Nova B1
4 Viking B2
3e klasse. Niet slecht, als je je indenkt dat we begin vorig jaar nog 5e klasse speelde.
En oh ja:
[..]
Wie mag dat dan wel zijn??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
HKC komt mijn trainer oorspronkelijk ook vandaag.
Morgen om 9:55 uit in Culemborg, wat inhoudt dat we om 8:55 moeten verzamelen.
Onderscaht Meeuwen 7 niet heurquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:27 schreef foksuk1981 het volgende:
Mogguh mensjes..... Om 13.35 uur een wedstrijd fluiten en om 15.35 uur Exakwa 4 - Meeuwen 7. Die punten moeten in Lelystad blijven.
- grin -quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:42 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Onderscaht Meeuwen 7 niet heurDa's net zoiets als Dalto 26, allemaal oud 1e spelers die vanuit alle hoeken raakschieten...
![]()
Naam heb ik niet op gelet. Hij was inderdaad examen aan het doen voor de scheidsrechterscursus. Aardige gozer was (met een soort van 'Jamai-brilletje'quote:Op zondag 30 januari 2005 18:00 schreef dribbel79 het volgende:
Naam?? Moest ie voor de cursus fluit'n??
Ik heb de wedstrijd niet gezien, want ik moest bij Sparta Nijkerk spelen. Maar ik weet bij welke wedstrijd dit is gebeurd en ik weet niet wie de scheidsrechter was. En daar werden we zelf 'ge-Hoyzert' door de scheidsrechter.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef Pinpas het volgende:
Gisteren met 15-13 verloren bij de koploper
Scheidsrechter nog bedankt btw
Thuisfluiter, bij een voorsprong van ons vlak voor tijd de tegenstander nog even wat strafworpen geven
Ehm, jawel hoor...moet ik alleen wel effe weten wie dat is...Pauluzz??quote:Op woensdag 9 februari 2005 10:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dribbel, kan je voortaan wel zeggen dat je wel eens tegen mijn coach hebt gelopen.
Julian.quote:Op woensdag 9 februari 2005 13:41 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ehm, jawel hoor...moet ik alleen wel effe weten wie dat is...Pauluzz??
Dita schoenen zijn stug, vraag es aan je fysio of je (aankomend) shin splints zou kunnen hebben, dat wordt veroorzaakt door o.a. een verkeerde afwikkeling van je voet of gebrek aan demping.quote:Op dinsdag 19 april 2005 09:36 schreef greatgonzo het volgende:
Hee lui, even een vraagje...
-verhaal-
Wat zijn nu goede schoenen? Ik zie iedereen hier wel op Dita schoenen lopen, is dat nog een beetje goed. En waar spelen jullie op?
Je zou kunnen overwegen om een inlegzooltje van Fisher te gaan gebruiken, de Stabilizer, die heeft superveel demping en steunt ook goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:32 schreef greatgonzo het volgende:
Die dita's leken me wel wat omdat iedereen daarop loopt, maar als ik dan dezelfde problemen houd als nu, schiet ik nog nix op natuurlijk
Probleem wordt volgens mij echt veroorzaakt door de demping, niet het wennen aan de harde ondergrond. In de zaal had ik namelijk geen problemen. Daar draag ik Nike basketbal schoenen, en die hebben natuurlijk super demping. Dus nu op zoek naar schoenen met optimale demping.
ik ben ook tegen de 2 meter, dus er komt natuurlijk ook elke keer een beste klap op die schenen/kuiten
Je schoenen geven niet genoeg steun voor de sport die je uitoefent (lees "je loopt op de verkeerde schoenen i.m.o.")quote:Ik had al (voetbal) kunstgras schoenen van Lotto, maar ik krijg nu ontzettend last van mijn scheenbeen en kuit, nu ik wat intensiever op kunstgras speel.
De zooltjes alleen geven voldoende demping, het is alleen de steun die je mist, en na een tijd (weet niet hoe oud je schoenen zijn) is alles eruit, zowel steun als demping...zelfs dat kan een zooltje niet compenseren...quote:Maar is het dan misschien een idee om alleen die zooltjes te halen?
Lijkt me haast niet genoeg demping geven, bovendien moet je nog in je schoenen passen.
ik heb ze pas 10 x gebruikt ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:37 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Je schoenen geven niet genoeg steun voor de sport die je uitoefent (lees "je loopt op de verkeerde schoenen i.m.o.")
[..]
De zooltjes alleen geven voldoende demping, het is alleen de steun die je mist, en na een tijd (weet niet hoe oud je schoenen zijn) is alles eruit, zowel steun als demping...zelfs dat kan een zooltje niet compenseren...
Als je schoenen nu al "tight" zitten, gaat het niet passen nee, je gaat een stukje omhoog...
Multisorb man, Multisorb...geen Stabilizer maar Multisorb moet je hebben voor demping + steun...quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:55 schreef greatgonzo het volgende:
enig idee wat van dit lijstje voldoet?
Fisher Orthopedie inlegzolen , 406 multi-sorb , groen
Art.nr.: 78603.99.28
¤ 13.95
Waarom niet? Ergens anders kun je fatsoenlijke sportschoenen vaak niet kopen, als je snel klaar wil zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef dribbel79 het volgende:
Intersport, Perry en zulk soort zaken zul je mij niet zien voor dergeljik materiaal...maar goed, da's persoonlijk
Ik moet vanavond een inhaalwedstrijd tegen de aartsrivaal, Bolnes, die afgelopen zaterdag niet genoeg mensen op de been konden brengen. Hopelijk blijft het een beetje droog.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:18 schreef dribbel79 het volgende:
Oh, nog spannende wedstrijden aankomend weekend??
Hè dat zijn bekende tegen standersquote:Op maandag 24 januari 2005 07:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Concept-indeling staat op de site van de Knkv.
Mijn poule.
B3I
=======================
1 Fortissimo B1
2 Juko B1
3 Nova B1
4 Viking B2
3e klasse. Niet slecht, als je je indenkt dat we begin vorig jaar nog 5e klasse speelde.
En oh ja:
[..]
Ooit zal ik proberen je te fluiten dribbelquote:Op donderdag 21 april 2005 23:41 schreef dribbel79 het volgende:
Zaterdag na SKF 4 - Ermelo 2 lekker banken bij SKF 3, Joehoe...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:24 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Ooit zal ik naar je proberen te fluiten dribbel.......
Nah ja zegquote:
Is 19 mei geworden, het verschuiven van wedstrijden is te gek!!quote:
is dat dan een inhaal wedstrijd? 19 mei is nl. op een donderdagquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:16 schreef foksuk1981 het volgende:
En de 'koters' van Exakwa gaan op kamp vandaag.... eindelijk rust in het pittoreske Lelystad
![]()
Jammer dat ze zaterdag alweer terug komen
Zaterdag niet spelen helaas.... volgende week ook niet geloof ik... dus 19 mei pas weer
Rekenfoutquote:Op woensdag 11 mei 2005 18:43 schreef phalange het volgende:
[..]
is dat dan een inhaal wedstrijd? 19 mei is nl. op een donderdag
Misschien tot volgend seizoenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:04 schreef greatgonzo het volgende:
Na 12 jaartjes Olympia '22 zit er er voor mij daar op. Ik ga ivm met werk (), verhuizen naar Kampen.
Natuurlijk ga ik daar wel weer korfballen, en het wordt denk ik Wit Blauw. Het eerste daarvan speelt overgangsklasse, altijd leuk om te kijken natuurlijk. Je hebt ook nog DOS Kampen, maar die spelen 2e klasse. Niet dat ik het eerste haal, maar ik denk dat je toch beter kan spelen bij een club dat wat hoger speelt.
Maar belangrijker voor mij: Blauw-Wit speelt op kunstgras, vind ik stukken fijner dan het gewone gras.
A.s. zaterdagochtend is het provinciaal schoolkorfbal bij Exakwa.... Daar heb ik de eer om te mogen fluiten.quote:Op maandag 6 juni 2005 14:41 schreef dribbel79 het volgende:
iemand nog leuke toernooien in 't verschiet??
Voor mij nu geen korfbalactiviteiten meer tm half augustus........quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:41 schreef sindell het volgende:
*schop*
4e met de A4 van Juko/Minerva. 7-15 was de ene verliespartij, andere was 7-8.quote:Op maandag 19 september 2005 13:32 schreef Djensen het volgende:
Ach, hier ook 1 gewonnen, 2 verloren! As zaterdag maar weer winnen dus!
Welke klasse speel je lego?
Je moet je tegenstander in de gaten houden..... niet de bal.... Als jij naar de bal kijkt is het geen verdedigd...quote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef dribbel79 het volgende:
Stel:
Je verdedigt de aangeef (staat dus tussen korf en tegenstander), jouw hand ligt bijna op zijn schouder (hangt er iig boven), je kijkt naar de bal en hij gooit de bal er (over zijn hoofd) in...is het dan verdedigd of niet??
Bullshit, als ik aansluit met mijn hand op je schouder, hoor je te fluiten, ook al probeer ik niks te blokkerenquote:Op maandag 26 september 2005 4:08 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
4. Bij een schot moet je trachten de bal te blokkeren
zo staat het in de spelregels.... ik heb het niet verzonnen.....quote:Op maandag 26 september 2005 22:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Bullshit, als ik aansluit met mijn hand op je schouder, hoor je te fluiten, ook al probeer ik niks te blokkeren
Failliet verklaard???quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Officieel heb ik nu geen club meer.
Neuj, opgeheven ivm fusie.quote:
Top 7, seniorenquote:Op maandag 10 oktober 2005 08:50 schreef Djensen het volgende:
In welk team bij Top dan?!
Btw dit weekend 9-9 gespeeld tegen ODO Maasland
Arnoud Kok, oud-1ste speler, ken em zeker wel, nog hem als leiding gehad toen ik nog in de jeugd speelde, bij het TOP-kampquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:04 schreef Djensen het volgende:
Als je van Top komt ken je Arnoud Kok waarschijnlijk wel, die zit nu bij mij in me team![]()
(Tweede helft 4-3 verloren, altijd lastig dat Achilles)
Haha, als leiding! en nu wordt is ie zelfs in verwachting!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:10 schreef Sjowhan het volgende:
Arnoud Kok, oud-1ste speler, ken em zeker wel, nog hem als leiding gehad toen ik nog in de jeugd speelde, bij het TOP-kamp
Eeuwige puber, waar heb ik dat aan verdiend?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:09 schreef Eibertje het volgende:
[..]
Djensen eeuwige puber wat zoek jij hier dan
mogelijk bestaat..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:36 schreef Djensen het volgende:
[..]
Eeuwige puber, waar heb ik dat aan verdiend?!
Zie ik jou zaterdagavond nog verschijnen in het Voorburgse??
Volgens mij moet ik in de zaal tegen koveniquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Koveni.
www.koveni.nl
Tenue wordt een PSV-achtig blauw met een zwarte broek. We zijn alleen nog niet uit de banen op het T-shirt.
Net HC-cup gehad hier in regio Haaglanden, zaterdag Bolnes uit oefenen 16:55!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:31 schreef dribbel79 het volgende:
Oefenpotje OVVO uit, 19.10 in Maarssen...
De bal moet wel de korf raken wil de schotklok opnieuw beginnen, dus er is een moeilijkheidsfactor! (eigenlijk dus de raak-de-korf-klok!)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:15 schreef Wackyduck het volgende:
Nu alleen nog dribbelen toelaten en het is helemaal basketbal.![]()
En een schotklok heeft denk ik helemaal geen zin, dan hoef je in de laatste minuut maar 2 keer over de korf te schieten om de bal een minuut vast te houden.
Bij welke vereniging speel jij?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
8 november thuis tegen Victum oefenen in het Veerhuis.
Koveni, ja. Victum A4 tegen JUKO A4.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:16 schreef dribbel79 het volgende:
Hij speelt bij JUKO geloof ik...(KOVENI ??)
Het begint inderdaad net basketball te worden. Het nieuwe scheidsrechterstenue heb ik nog niet gezien. Dus daar kan ik nog niet over oordelen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:59 schreef Djensen het volgende:
[..]
Net HC-cup gehad hier in regio Haaglanden, zaterdag Bolnes uit oefenen 16:55!
Wat vinden de Fok!kers trouwens over de nieuwe regels die in de korfballeague ingevoerd worden: schotklok (25 sec), laatste 5 minuten zuivere speeltijd, andere vrije ballen regel en verder poespas eromheen als nieuwe bal en nieuw scheidsrechterstenue..![]()
Volgens mij zijn deze nieuwe regels alleen geldig in de Korfballeague en dus alleen in de zaal. Wat wel vreemd is dat alleen die 10 teams dus met schotklok spelen, de klassen daaronder met andere regels en vanaf de eerste klasse en lager speel je ook nog met andere vrije ballen regels (niet op stip of zijkant zoals in overgangs en hoofdklassequote:Op dinsdag 1 november 2005 11:46 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Het begint inderdaad net basketball te worden. Het nieuwe scheidsrechterstenue heb ik nog niet gezien. Dus daar kan ik nog niet over oordelen.
Het word er als scheidsrechter allemaal niet makkelijker op...... 25 seconden steeds bijhouden. In de zaal kan je dat waarschijnlijk door de tijdwaarneming enzo laten doen, maar hoe gaan ze dat op het veld doen?
Het zal het 'spelletje' korfbal niet ten goede komen, maar dat is mijn mening.
Jah... Het wordt er allemaal niet duidelijker op....quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:26 schreef Djensen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn deze nieuwe regels alleen geldig in de Korfballeague en dus alleen in de zaal. Wat wel vreemd is dat alleen die 10 teams dus met schotklok spelen, de klassen daaronder met andere regels en vanaf de eerste klasse en lager speel je ook nog met andere vrije ballen regels (niet op stip of zijkant zoals in overgangs en hoofdklasse![]()
ik zit in viking A5quote:Op maandag 5 december 2005 10:08 schreef dribbel79 het volgende:
Afgelopen zaterdag Viking 3 - SKf 4: 11-12, ik was de matchwinner ! ! !
Welk team van Koveni?quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Koveni, ja. Victum A4 tegen JUKO A4.
Ironisch genoeg heb ik zaterdag al een wedstrijd.
speelde je vorige week uit of thuis...als je dan uit speelde tegen viking A3 heb ik je miss wel gezien!quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tegenwoordig de A4, gaat oh-zo-goed tegenwoordig. 1 - 12 tegen Viking A3, geloof ik, vorige week zaterdag. Stonden echt bagger te spelen. Last ain't said of this.
Vorig jaar JUKO B1, ik was de lange heer met het kortgeknipte haar.
dan kom je dus nog hier! ( wijk bij duurstedequote:Op maandag 5 december 2005 17:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
De 26e thuis in het veerhuis.
vet!quote:Op maandag 5 december 2005 18:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja, klopt.
Gefeliciflapstaard !!!!quote:Op donderdag 16 februari 2006 18:33 schreef carmiie het volgende:
ik ben kampioen
en als ik de laatste 2 wedstrijden ook win word ik ongeslagen kampioen
bedanktquote:Op donderdag 16 februari 2006 18:51 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaard !!!!
Bij ons in de poule zal het tot de laatste speeldag spannend blijven. 3 teams komen in aanmerking voor het kampioensschap waaronder het team waar ik in speel.....
Komende 3 a 4 weken dus elke week een belangrijke wedstrijd.
Dan kom je toch bij ons clubje in Lelystad spelen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Sjaantje het volgende:
Spelen jullie allemaal in het midden van het land. Ik speel in Groningen bij een kleine club in plaatsje vlak bij de club. Net 18 en nu al 1 jaar senior. het jaar voor de senioren 1e klasse bereikt met ons junioren team!!!! WAS SUPER!!! EN dik ook, p/d wedstrijd met 16-7 gewonnen!!! Meerdere jaren met Groninger proincie team mee gedaan.
Wel jammer dat je club je dan niks meer kan bieden dan een plekje in het eerste team die 4e klasse speelt...
ach, 4e klasse is niet niksquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:01 schreef Sjaantje het volgende:
Spelen jullie allemaal in het midden van het land. Ik speel in Groningen bij een kleine club in plaatsje vlak bij de club. Net 18 en nu al 1 jaar senior. het jaar voor de senioren 1e klasse bereikt met ons junioren team!!!! WAS SUPER!!! EN dik ook, p/d wedstrijd met 16-7 gewonnen!!! Meerdere jaren met Groninger proincie team mee gedaan.
Wel jammer dat je club je dan niks meer kan bieden dan een plekje in het eerste team die 4e klasse speelt...
Dat is gelukkig niet zo bij ons... al zijn ze wel heel erg 'prestatiegericht' bezig. Wat natuurlijk niet zo gek is op dat niveau.....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:14 schreef carmiie het volgende:
[..]
ach, 4e klasse is niet niksbeter 4e klasse met een superleuk team dan eerste klasse en dat hele team ruzie met elkaar heeft
![]()
Wolter Kroes en Gerard Jolingquote:Op zondag 7 mei 2006 10:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Die 2 homo;s ?
Kruisfinales ook wel, maar korfbal blijft achter bij de andere sporten..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Korfbal is niet zo intens gevolgd door NOS he? alleen de finale dan
Logisch tochquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:24 schreef Djensen het volgende:
[..]
Kruisfinales ook wel, maar korfbal blijft achter bij de andere sporten..
Wordt dus de laatste, Dribbel speelt in Arena 2 komend seizoen, kampioenskandidaat!!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:05 schreef dribbel79 het volgende:
Ik speel in deze of deze competitie...
Spelen die (nog) op het Juko veld??quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef carmiie het volgende:
Ik heb morgen een toernooi bij koveni
Ik speel dit veldseizoen zelf niet door een schouder / rugblessurequote:Op maandag 4 september 2006 17:43 schreef dribbel79 het volgende:
Tegen wie speel je a.s. zaterdag (of je eerstvolgende wedstrijd) en wat voor uitslag voorspel je??
Ik begin wel: Animo 3 - Arena 2, denk 11-15
Zoals je al weet waarschijnlijk, ja, nog wel. Er is nog geen kantine op het oude Minerva veld. (Waar ook het tournooi was.), en dat maakt spelen wat lastig aldaar.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Spelen die (nog) op het Juko veld??
2 september spelen we tegen Koveni 4...morgen oefenpot bij DWS
En nu, weekend ! !! !
Oeh, uit of thuis?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is 8-6 geworden nog. Volgende week het altijd gezellige Viking A4.
¤ 119,- meen ik, voor sport hebben ze er een "Spenco" gelzool ingedaan, zat echt té lekker ! ! ! !quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:31 schreef greatgonzo het volgende:
wel vetjes, die Jordans.... hoeveel kosten die nog?
Zat 14-10, 15:30.quote:
3 punten gepakt tegen Koveni, aardige score, alleen leidsman Schaap was (bij het eerste) aan het eind erg in de war. Heel erg in de war.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En Dribbel: Go Koveni!
ADO verdient stiekem een tik op de vingers en mag Mols nooit laten stoppenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:28 schreef Ouwie het volgende:
Korfbal verdient een bump
Ach ja, ik had er ook een leuke weer... Zat bij ons 6e te kijken, bal in de aangeef, wordt de bal uit de handen van een Koveni-dame getikt.. Was dit:quote:Op woensdag 29 november 2006 15:33 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
3 punten gepakt tegen Koveni, aardige score, alleen leidsman Schaap was (bij het eerste) aan het eind erg in de war. Heel erg in de war.
Met 2 hebben we goede zaken gedaan, de komende twee weken (Tiel en Fortissimo) worden echte sleutelwedstrijden!
Groeten aan Bobby trouwens!
Ach, maar hey, de bond kennende wordt ie verzet naar een tijdstip waardoor je de hele dag nog van alles kan doen, maar niks gaat doen omdat je niks hebt afgesproken (je ging er immers vanuit dat je op een heel ander tijdstip moest spelen)quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Thuis tegen Fortissimo A3, weer zo'n tijd die je hele dag naar de haaien laat gaan.
Ach, details.
(Te) Vaakquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zou wel kunnen idd.
Hoeveel keer fluit jij dan wel niet?
Het 2e deel van het zaalprogramma was gister nog niet bekend. Het is wel zo dat de bond heeft gezegd:quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:31 schreef greatgonzo het volgende:
weet iemand wanneer het tweede deel van het zaalprogramma bekend is?
En nu hopen dat ze dan de zaakjes beter voor elkaar hebben
Dat hadden wij eind november met een wedstrijd... toen hebben we ons collectief afgemeld. Wedstrijd zal worden / is dus verplaatst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:03 schreef dribbel79 het volgende:
Prettig geregeld, 4 dames uit de selectie gingen er dus al vanuit dat er de 23e en de 30e niet gespeeld zou worden, gaan iets met wintersport doen en zijn er dus niet.
Blijkt nu dus dat we wel spelen, ik zeg hup KNKV !
Ermelo, daar komt ook echt niets goeds vandaan.quote:Op maandag 11 december 2006 10:35 schreef foksuk1981 het volgende:
Oerwoudgeluiden tijdens korfbalduel
Sneu volk.... die pubertjes bij Dindoa
quote:Op zaterdag 30 december 2006 00:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Foksuk, ben jij nu bondscheidsrechter of niet, btw?
Wij hebben ons team een keer als collectief afgemeld... 10 van de 12 mensen konden niet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 08:29 schreef greatgonzo het volgende:
bond is wel weer lekker bezig, mijn C team hoort ff twee dagen van tevoren dat ze vandaag een wedstrijd hebben -> de helft kan niet, en dus staan we zo'n beetje met de hele D in het veld. Want als we niet gaan hebben we sowieso verloren en krijg je een boete..
Maar dat zal de komende tijd wel meer voorkomen, aangezien ik gehoord heb dat de bond de wedstrijden per week wil inplannen...![]()
Dank je, ik geloof dat die jongens van 't eerste meer zin hadden in een overwinning, merkte ik na de wedstrijd, stelletje chagrijnige gasten...maar ze hebben terecht verloren vind ik, of Koveni 1 was i.i.g. beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gefeliciteerd Dribbel, maar een vraagje...Hoe is het nu met die heer die z'n enkel gebroken had?
Is jullie veld een beetje in een goede vorm of is het van dat kutkunstgras?quote:Arena A1 0 0 0 0 0 0 0
Dalto/DSB bank A4 0 0 0 0 0 0 0
KCD A2 0 0 0 0 0 0 0
Koveni A3 0 0 0 0 0 0 0
SKF A5 0 0 0 0 0 0 0
Synergo A2 0 0 0 0 0 0 0
VIKO A2 0 0 0 0 0 0 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |