Ga effe over iedere spriet struikelen jahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Micro$oft. tikje kinderachtig niet?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:07 schreef HeatWave het volgende:
Als dat rebels is is Mary Poppins een verzetsheldin.
Nou dan, wat lig je dan te zeiken manquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:07 schreef HeatWave het volgende:
Als dat rebels is is Mary Poppins een verzetsheldin.
De vorige keer dat ik keek was het gewoon Microsoft hoor. Of ben je zo'n 13 in een dozijn tweaker die meent dat Microsoft plannen heeft om de wereld te domineren?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je een iPaq, xDA, SDA, MDA, SPV of een andere Micro$oft-based smartphone, of gewoon zin om erover te ouwehoeren, hoe slecht de batterij wel is, hoe geweldig de synchronisatie wel is, hoe wreed en hoe vet en hoe cool de navigatie-software wel is, hier moet je zijn
Nou nou, het lijkt er uit de verte een beetje op. Een 5way rocker switch is nou eenmaal een 5way rocker switch. Je gaat ook niet zeggen "Huh, de wielen van die en die BMW zijn pure kloons van die en die Mercedesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die MDA Compact, daarvan is de D-Pad een regelrechte Palm Tungsten T3 kloon. :|
Geef dan eens een ander voorbeeld van PDA's waarbij de D-pad en hardbutton layout zo op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, het lijkt er uit de verte een beetje op. Een 5way rocker switch is nou eenmaal een 5way rocker switch. Je gaat ook niet zeggen "Huh, de wielen van die en die BMW zijn pure kloons van die en die Mercedes"
Waarom zou je je daarover druk maken, is die Palm Tungsten je heilig? Kijk eens in hoeverre fabrikanten design-elementen van elkaar jatten:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die MDA Compact, daarvan is de D-Pad een regelrechte Palm Tungsten T3 kloon. :|
Inderdaad, hij is niet helemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie DUIDELIJK verschillen tussen de TT3 en de MDA
OOK op het gebied van de D-pad / rocker switch
Tsja, welke zoek je/heb je?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:38 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Orange SPV Classic () . Alleen kan ik nergens een nieuwe ROM downen
![]()
[img[http://static.orange.dk/ODK_136_img_telefoner_spvclassic.jpg[/img]
wwhelp!
ik heb dat ding net gekocht..dus versie 1 heb ik en ik zoek de nieuwste versiequote:Op woensdag 19 januari 2005 08:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Tsja, welke zoek je/heb je?
Volgens mij op de orange site is ie wel te vinden, anders wil ik wel even kijken of ik die rom/installer nog heb ergens (vast wel)
http://www.orange.nl/medi(...)software_vs16310.exequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb dat ding net gekocht..dus versie 1 heb ik en ik zoek de nieuwste versie![]()
Op de Orange site staat niets..![]()
thnxquote:Op woensdag 19 januari 2005 10:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
http://www.orange.nl/medi(...)software_vs16310.exe
Da's de meest recente volgens orange.nl zodat je ook weer kan msn'en
En de bijbehorende handleiding voor de upgrade
http://www.orange.nl/media/pdf/upgraden_spv_spve100.pdf
Nicequote:
Die heb ik zelf gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2005 10:53 schreef Het_Biertje het volgende:
waar haal je die skins?
gaarnequote:Op donderdag 3 februari 2005 10:57 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf gemaakt
Maar op de MS site kun je de theme maker downloaden is gewoon gratis. Kan alleen ff het linkje niet vinden hier....
Als je me nou je email adress ff geeft zal ik je wat toesturen
is extra software. Ik zal je als ik thuis ben morgen wel ff wat linkjes sturen per mail.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:32 schreef Het_Biertje het volgende:
hoe krijg je je accu status etc op je schermpje?
quote:
Ik zal je morgen wel het 1 en ander toe mailen zodat je zelf ook beetje kunt kloten.quote:
Komt voor elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:54 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
zou je maybe ook naar mij willen sturen? Dat tooltje voor achtergrond en dat batterijdinges
peterp[at]home[punt]nl
aslvast bedankt
tuurlijk mag datquote:Op donderdag 3 februari 2005 14:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Komt voor elkaar.
Ja ik weet ook niet of ik de links mag posten hier?
Want dan kan ik ook wel de meeste links hier in het topic plaatsen.
Oooh dan plak ik ze vanavond of morgen hier wel ff inquote:
Motorola MPX200. Watch your mouth SPV fanboyquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef iDex het volgende:
nu bij de kijkshop motorola spv die opklapbare. voor maar 120 euro prepaid
Klik Kijkshop.nl
een groot wit blokje met die g is dat GPRS beschikbaar is, een klein wit blokje met kleine g betekent verbinding.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Met Windows Smartphone 2002, betekend een wit blokje met een blauwe G erin, dat er constant een GPRS verbinding aan staat?
Ik heb sinds een paar dagen de Qtek S100 en heb ook wel belang bij dat proggie Marty! Ik moet zeggen dit bevalt me beter dan de P900 die ik tot voor kort gebruikt heb!quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:40 schreef Marty26 het volgende:
[..]
is extra software. Ik zal je als ik thuis ben morgen wel ff wat linkjes sturen per mail.
Dan kun je alles vinden wat je nodig hebt
Wat wil je precies hebben?quote:Op maandag 21 maart 2005 14:05 schreef Miiso het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen de Qtek S100 en heb ook wel belang bij dat proggie Marty! Ik moet zeggen dit bevalt me beter dan de P900 die ik tot voor kort gebruikt heb!![]()
En ik heb Worms geinstalled en het is geweldig
Zijn opzich wel oke.quote:http://www.clubimate.com/
http://www.pocketpccity.com/software-pocketpc.html
http://pocketthemes.com/
http://www.marcusvorwaller.com/weblog/archives/000130.html
http://www.pdagold.com/themes/list.asp?tp=1&c=4
http://www.pocketpc-club.nl/forum/?styleid=3
http://www.spbsoftwarehou(...)gen/download.html?en
http://www.coolsmartphone.com/index.php?option=com_top50downs&Itemid=119
http://www.pda.pagina.nl
Ik zoek het proggie waarmee je onder de datum de status van je batterij en geheugen en dergelijke kan zienquote:Op maandag 21 maart 2005 14:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Wat wil je precies hebben?
want deze
[..]
Zijn opzich wel oke.
Dus vertel me ff wat je exact wil hebben
Oooh Ja FokSchaap welke SD wifi heb jij gekocht en voor wat voor een prijs?
zoek er nog 1tje namelijk
Die software stond bij mij op de cd van me iJam oftwel jou telefoonquote:Op maandag 21 maart 2005 14:23 schreef Miiso het volgende:
[..]
Ik zoek het proggie waarmee je onder de datum de status van je batterij en geheugen en dergelijke kan ziendus als je me daaraan kan helpen zou het mooi zijn
Mailen mag naar giuseppe[at]home[punt]nl
TIA
Ik heb trouwens ook een voetbal spel erop staan, mega mega man, mijn collega's helemaal leip en willen continu gamen
Op de cd van Qtek zelf staat verder geen extra software dan je active sync / outlook en thats it.... of word ik nu gekquote:Op maandag 21 maart 2005 14:31 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Die software stond bij mij op de cd van me iJam oftwel jou telefoon
CHeck hem ff goed want moet er opstaan als ik me niet vergis.... Weet alleen de naam niet zo snel.
ik gebruik pocketmusic van pocketmind.com, zit een equalizer bij !quote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef Miiso het volgende:
Die standaard wmp player is ook ruk trouwens, vanavond maar is zoeken naar een beter alternatief
Explore de cd eensquote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef Miiso het volgende:
[..]
Op de cd van Qtek zelf staat verder geen extra software dan je active sync / outlook en thats it.... of word ik nu gek![]()
Die standaard wmp player is ook ruk trouwens, vanavond maar is zoeken naar een beter alternatief
http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1048quote:Op maandag 21 maart 2005 15:06 schreef Miiso het volgende:
[..]
Op de cd van Qtek zelf staat verder geen extra software dan je active sync / outlook en thats it.... of word ik nu gek![]()
Wat is de naam van het proggie? en ik heb er maar 1 cd bij zitten, die van Qtek en geen PPC cd! Waarschijnlijk staat PPC op die Qtek cd en zal vanaaf is goed kijken en mijn ogen de kost geven!quote:Op maandag 21 maart 2005 15:22 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Explore de cd eensgeloof dat er wel meer bij staat hoor.
en anders op je pocketpc2003 cd
Uuhh stuur me ff een mailtjequote:Op maandag 21 maart 2005 16:51 schreef Miiso het volgende:
[..]
Wat is de naam van het proggie? en ik heb er maar 1 cd bij zitten, die van Qtek en geen PPC cd! Waarschijnlijk staat PPC op die Qtek cd en zal vanaaf is goed kijken en mijn ogen de kost geven!
Marty, dat proggie is wel ok, maar bedoel meer iets wat ik op mijn PPC kan draaien en niet op de PC en dan verbinden met de PPC
Zal je vanavond ff een mailtje sturen enne bedankt Martyquote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uuhh stuur me ff een mailtje
Marty@actionradio.nl
Pak het wel in voor jeen over de mail
ik ben morgen weer thuis dus moet goed komen denk ik.
Geen probleem. Het is gratis software Maar ik vind het raar dat jij die niet hebt gehadquote:Op maandag 21 maart 2005 17:09 schreef Miiso het volgende:
[..]
Zal je vanavond ff een mailtje sturen enne bedankt Marty
snap het ook niet helemaal, heb ff mailtje gestuurd naar Qtekquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is gratis software Maar ik vind het raar dat jij die niet hebt gehad
Kut ik zou dat naar je toesturen en ik ben het straal vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:27 schreef Miiso het volgende:
[..]
snap het ook niet helemaal, heb ff mailtje gestuurd naar Qtek
als jij een gps sd kaartje hebt moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Esc het volgende:
ik had een vraagje, je kunt verschillende smartphones krijgen met een SD/CF slot, betekend dit dat je er ook zo'n GPS-kaart in kunt stoppen en gewoon TomTom draaien?
Das wel beter... ik dacht misschien zijn de specs van een telefoon (resolutie, cpu, geheugen) te laag voor TomTomquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
als jij een gps sd kaartje hebt moet dat geen enkel probleem zijn.
ik draai tom tom mobile 5 op m'n qtek 8020. dan wel met een bluetooth gps muis, maar moet niet uitmaken...
Nee hoor, werkt in principe met iedere Windows Mobile smartphone vanaf Windows Mobile 2003, liefst voorzien van Bluetooth, ķf een later Symbian Series 60 toestel (geen Nokia 3650, 6600, 7600). Zeker een WM Smartphone als de Qtek 8010 is krachtig zatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:13 schreef Esc het volgende:
[..]
Das wel beter... ik dacht misschien zijn de specs van een telefoon (resolutie, cpu, geheugen) te laag voor TomTom
Bedenk wel dat de C500 ook niet nieuw meer is. Batterijtijd is juist perfect, ik haal er met normaal gebruik meer dan een week mee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef coz het volgende:
volgens mij is dit topic er nog niet zo lang... anders had ik al wel eerder lopen pochen over de spv c500
kleine nadelen
erg zuinig met batterij issie niet en snel stof onder het scherm....
en liever een megapixel cam ..maargoed wat wel ontbreekt een flitser
lijkt niet op een tvp he ?
De 7600 is dan ook geen Series60 schatquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt in principe met iedere Windows Mobile smartphone vanaf Windows Mobile 2003, liefst voorzien van Bluetooth, ķf een later Symbian Series 60 toestel (geen Nokia 3650, 6600, 7600). Zeker een WM Smartphone als de Qtek 8010 is krachtig zat
Sorry, 7610, tikfoutje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
De 7600 is dan ook geen Series60 schat![]()
Tsja, 70 euro gok ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:47 schreef iDex het volgende:
kheb net ff bij de mediamarkt de acer n30 gekochtlekker klein dingetje,
maar nu was mijn vraag hoeveel kost een beetje wifi sd kaartje? gewoon een cheap ass dinggetje mag ook
in welke richting van prijs moet ik kijken?
- Sjoelbakformaat, echt veels te groot, een flink stuk groter dan de P900 zelfsquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:49 schreef Roeji het volgende:
Ik sta op het punt om de t-mobile mda 3 aan te schaffen. Ik zou graag willen weten of ik daar goed aan doe. Hoe gebruiksvriendelijk is ie? Wat zijn de nadelen of slechte punten ervan?
Ik heb de Qtek 2020i, dat is zegmaar de grote broer van de Imate JAM.. ik heb geprobeerd mn eerste bestelling zo compleet mogelijk te doen, en dat is goed geluktquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
al blijf je in het begin wel accessoires bestellen omdat je toch nog iets mist
iemand nog een tip voor een goede stereo headset met 2.5mm plug ?
Thanx Drommelsch85quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
- Sjoelbakformaat, echt veels te groot, een flink stuk groter dan de P900 zelfs
- Lelijk scherm
- VGA camera
- Zwaar
- Windows Mobile Pocket PC OS wat sowieso al waardeloos draait zonder SPB Pocket Plus
- Geen one-hand bediening
- Niet practisch als telefoon
mmm, zodra ik m'n koptelefoon erin steek gaat mijn telefoon in headset mode...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb de Qtek 2020i, dat is zegmaar de grote broer van de Imate JAM.. ik heb geprobeerd mn eerste bestelling zo compleet mogelijk te doen, en dat is goed geluktmaar kan jij via je headset muziek luisteren
als ik dat ding erin steek blijft het uit de speaker komen
bij mij nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, zodra ik m'n koptelefoon erin steek gaat mijn telefoon in headset mode...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |