Zal je vanavond ff een mailtje sturen enne bedankt Martyquote:Op maandag 21 maart 2005 17:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Uuhh stuur me ff een mailtje
Marty@actionradio.nl
Pak het wel in voor jeen over de mail
ik ben morgen weer thuis dus moet goed komen denk ik.
Geen probleem. Het is gratis software Maar ik vind het raar dat jij die niet hebt gehadquote:Op maandag 21 maart 2005 17:09 schreef Miiso het volgende:
[..]
Zal je vanavond ff een mailtje sturen enne bedankt Marty
snap het ook niet helemaal, heb ff mailtje gestuurd naar Qtekquote:Op maandag 21 maart 2005 17:14 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Geen probleem. Het is gratis software Maar ik vind het raar dat jij die niet hebt gehad
Kut ik zou dat naar je toesturen en ik ben het straal vergetenquote:Op maandag 21 maart 2005 23:27 schreef Miiso het volgende:
[..]
snap het ook niet helemaal, heb ff mailtje gestuurd naar Qtek
als jij een gps sd kaartje hebt moet dat geen enkel probleem zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:59 schreef Esc het volgende:
ik had een vraagje, je kunt verschillende smartphones krijgen met een SD/CF slot, betekend dit dat je er ook zo'n GPS-kaart in kunt stoppen en gewoon TomTom draaien?
Das wel beter... ik dacht misschien zijn de specs van een telefoon (resolutie, cpu, geheugen) te laag voor TomTomquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:04 schreef het_fokschaap het volgende:
als jij een gps sd kaartje hebt moet dat geen enkel probleem zijn.
ik draai tom tom mobile 5 op m'n qtek 8020. dan wel met een bluetooth gps muis, maar moet niet uitmaken...
Nee hoor, werkt in principe met iedere Windows Mobile smartphone vanaf Windows Mobile 2003, liefst voorzien van Bluetooth, óf een later Symbian Series 60 toestel (geen Nokia 3650, 6600, 7600). Zeker een WM Smartphone als de Qtek 8010 is krachtig zatquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:13 schreef Esc het volgende:
[..]
Das wel beter... ik dacht misschien zijn de specs van een telefoon (resolutie, cpu, geheugen) te laag voor TomTom
Bedenk wel dat de C500 ook niet nieuw meer is. Batterijtijd is juist perfect, ik haal er met normaal gebruik meer dan een week mee.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:58 schreef coz het volgende:
volgens mij is dit topic er nog niet zo lang... anders had ik al wel eerder lopen pochen over de spv c500
kleine nadelen
erg zuinig met batterij issie niet en snel stof onder het scherm....
en liever een megapixel cam ..maargoed wat wel ontbreekt een flitser
lijkt niet op een tvp he ?
De 7600 is dan ook geen Series60 schatquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Nee hoor, werkt in principe met iedere Windows Mobile smartphone vanaf Windows Mobile 2003, liefst voorzien van Bluetooth, óf een later Symbian Series 60 toestel (geen Nokia 3650, 6600, 7600). Zeker een WM Smartphone als de Qtek 8010 is krachtig zat
Sorry, 7610, tikfoutje.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:11 schreef nils7 het volgende:
[..]
De 7600 is dan ook geen Series60 schat![]()
Tsja, 70 euro gok ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:47 schreef iDex het volgende:
kheb net ff bij de mediamarkt de acer n30 gekochtlekker klein dingetje,
maar nu was mijn vraag hoeveel kost een beetje wifi sd kaartje? gewoon een cheap ass dinggetje mag ook
in welke richting van prijs moet ik kijken?
- Sjoelbakformaat, echt veels te groot, een flink stuk groter dan de P900 zelfsquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:49 schreef Roeji het volgende:
Ik sta op het punt om de t-mobile mda 3 aan te schaffen. Ik zou graag willen weten of ik daar goed aan doe. Hoe gebruiksvriendelijk is ie? Wat zijn de nadelen of slechte punten ervan?
Ik heb de Qtek 2020i, dat is zegmaar de grote broer van de Imate JAM.. ik heb geprobeerd mn eerste bestelling zo compleet mogelijk te doen, en dat is goed geluktquote:Op woensdag 9 februari 2005 19:22 schreef het_fokschaap het volgende:
al blijf je in het begin wel accessoires bestellen omdat je toch nog iets mist
iemand nog een tip voor een goede stereo headset met 2.5mm plug ?
Thanx Drommelsch85quote:Op zaterdag 9 juli 2005 01:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
- Sjoelbakformaat, echt veels te groot, een flink stuk groter dan de P900 zelfs
- Lelijk scherm
- VGA camera
- Zwaar
- Windows Mobile Pocket PC OS wat sowieso al waardeloos draait zonder SPB Pocket Plus
- Geen one-hand bediening
- Niet practisch als telefoon
mmm, zodra ik m'n koptelefoon erin steek gaat mijn telefoon in headset mode...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik heb de Qtek 2020i, dat is zegmaar de grote broer van de Imate JAM.. ik heb geprobeerd mn eerste bestelling zo compleet mogelijk te doen, en dat is goed geluktmaar kan jij via je headset muziek luisteren
als ik dat ding erin steek blijft het uit de speaker komen
bij mij nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mmm, zodra ik m'n koptelefoon erin steek gaat mijn telefoon in headset mode...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |