Nie mokkuh lekker wokkuhhh..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Waar moet ik mn benen laten denk je ?
Zat idd laatst te denken, deze Bandit is dus ook 25 Kw? Wel relaxed geregeld zo allemaalquote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je dan toch 6000 euro aan me geef zet ik het wel en op mn rekening en koop ik een Bandit1200S als ik vol mag
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:54 schreef Didiot het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar wat ik voor m'n beemer krijg bij SR. Als ik er 4 voor krijg denk ik toch dat ik het wel doe (tenminste, als de GSX-R bevalt en ik er op pas)...
't is wel even klote voor het verlies wat ik er op heb, maar dan hoef ik er iig zelf niet verder mee te gaan leuren...
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij kleinquote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Probeer hem gewoon particulier te verkopen.
Dan heb je ook meer onderhandelingsruimte omdat je niks in te ruilen hebt.
Die Mille was een testfiets van de motorzaak en is tijdens een proefritje door iemand in de puin gereden.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:55 schreef hollander172 het volgende:Er staat bij 1ste eigenaar? Die Mille die ik in Chaam heb gezien had ie toch geimporteerd oid? Kan me ook nog iets herinneren van schadekappen?
Dat betekend dat ie tussentijds die Mille voor deze heeft ingeruild maar die Arrow zat er ook al op?
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-quote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef Didiot het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo... maar ik weet het niet met die K1100LT, is gewoon moelijke motor om te verkopen omdat ie eigenlijk nog te veel geld waard is en de doelgroep vrij klein
Ik heb zo'n vermoeden van niet.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar misschien is het wel een PhotoShop.....
Tja, voor 4500,- ben ik 'm particulier waarschijnlijk vlot kwijt, maar ja, dan is de stap ook niet zo groot om 'm gewoon voor 4000 in te ruilen. Reele prijs particulier is tussen de 5500 en 6500 euro...quote:Op zondag 16 januari 2005 10:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zet hem eens op marktplaats voor meer dan ¤ 4.000,-
Kun je alsnog eens kijken wat ie doet.
Hmm.. als je gas geeft met dat ding lig je per direct achterover manquote:Op zondag 16 januari 2005 11:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden van niet.
Je hebt er zieke mensen bij zitten.....![]()
Snapte het al niet en mijn geheugen is ook niet al te best.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die Mille was een testfiets van de motorzaak en is tijdens een proefritje door iemand in de puin gereden.
Gerard heeft hem toen met schade gekocht en is eigenlijk dus de eerste eigenaar.
Ik wacht eerst ff af wat SR mij biedt, en dan ga ik kijken of ik 'm particulier met een lagere vraagprijs gaat neerzetten, of 'm inruil. Hoe dan ook vrees ik wel een hoop geld eraan te verliezen, maar goed, de beemer is dan ook mijn miskoop van de eeuw laat maar zeggenquote:Op zondag 16 januari 2005 11:05 schreef ZX9R het volgende:
Ja, dan heb je meer onderhandelingsruimte als je NIET inruilt.
Dus het gat naar een nieuwe wordt dan steeds kleiner!
Zet hem dan voor ¤ 4.900,- op marktplaats oid.
Of voor ¤ 5.250,-
Speciaal voor jou ingescand.quote:
Ik heb op 1 cursus met onze hond(je) gezeten. Is echt het ergste wat er isquote:Op zondag 16 januari 2005 11:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Snapte het al niet en mijn geheugen is ook niet al te best.
Zo weer naar puppycursus, hierna nog 1 keertje en dan hebben we een maandje rust.
Het heeft toch wel iets triests om samen met andere overenthousiaste hondenbezitters ergens op een tochtig stuk gras te staan met de hond naast een nieuwbouwwijk op de vrije zondagochtend.![]()
Had je toen maar een nieuwe Bandit600S gekocht ipv die Beemer.... (wat je toen zei, dat je de keuze had tussen die 2 motorenquote:Op zondag 16 januari 2005 11:09 schreef Didiot het volgende:
[..]
Ik wacht eerst ff af wat SR mij biedt, en dan ga ik kijken of ik 'm particulier met een lagere vraagprijs gaat neerzetten, of 'm inruil. Hoe dan ook vrees ik wel een hoop geld eraan te verliezen, maar goed, de beemer is dan ook mijn miskoop van de eeuw laat maar zeggen
En de volgende eigenaar heeft mazzel
Dankquote:Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Speciaal voor jou ingescand.![]()
![]()
![]()
Testje uit een ouwe Kickstart van de KTM Duke, 620 LC4.
Je had het over dat achterwiel rijden vrijdag..
quote:
Bandit 600 (en 650) zit ik niet lekker op... Bandit 1200 welquote:Op zondag 16 januari 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Had je toen maar een nieuwe Bandit600S gekocht ipv die Beemer.... (wat je toen zei, dat je de keuze had tussen die 2 motoren)
Had je er nu nog makkelijk 5500 voor gevangen (6500 nieuw)
Reetje heeft toch weer altijd gelijk hè
Ah okquote:Op zondag 16 januari 2005 11:14 schreef Didiot het volgende:
[..]
Bandit 600 (en 650) zit ik niet lekker op... Bandit 1200 wel
Hoiquote:Op zondag 16 januari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je denkt dat het hele ding zo ook maar gewoon blijft staan?
Heeft net iets andere wielbasis wat gewoon weer een iets andere geometrie geeft.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah ok
Het verschil tussen Bandit600 en 1200 is minimaal..... ik kan er geen verschil in merken iigFrame, afmetingen zijn hetzelfde volgens mij, alleen een ander blokje
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:14 schreef ZX9R het volgende:
Pep, is dit niks voor je?
[afbeelding]
¤ 1.899,-
wel 50cc
Heb precies dezelfde indruk....quote:Op zondag 16 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Didiot: als je zoveel verlies maakt met het inruilen zet hem dan een tijdje op marktplaats oid met een vraagprijs van 5.500,- ofzo laat er nu net een liefhebber zijn die toevallig op zoek is, dat wachten is toch de moeite waardhet lijkt wel of je opeens zsm een andere motor wilt
want voor mij is het eigenlijk vrij nieuw dat je je beemer weg wilt doen, of ik moet wat gemist hebben??
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
het lijkt wel of je opeens zsm een andere motor wiltwant voor mij is het eigenlijk vrij nieuw dat je je beemer weg wilt doen, of ik moet wat gemist hebben??
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:08 schreef ZX9R het volgende:
Jeej.
Velgjes zijn bijna schoon.
Wat een gepruts zo bij het voorwiel (grote remschijven in de weg)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |