Ik ga donderdag en vrijdag iig niet het WTC gebouw in of bij het nationale nederlanden gebouw lopen in R'dam. Misschien zoek ik wel gewoon onderdak in de moskee hier om de hoek. Daar zal ik wel veilig zijn lijkt me
Maar serieus, waarom hoor ik niemand die ook maar een klein beetje verontrust is?
Ze zullen eerder voor London/Parijs gaan, daar kun je immers snel veel slachtoffers maken. (meer dan in NL in ieder geval)
helaas maar waar :/
De G7 is een eerder doelwit dan Nederland maar wij hebben wel de aanvoerhaven van west europa
Ik ben niet echt bang, verontrust wel dat het escaleert tot een oneindige spiraal van geweld
quote:Aan de andere kant, die steden zijn idd een eerste, logisch doelwit, maar daardoor is de beveiliging daar veel groter.
Op dinsdag 25 september 2001 15:05 schreef Vision het volgende:
idd, NL loopt totaal geen risico, zelfs A'dam/R'dam niet denk ik.Ze zullen eerder voor London/Parijs gaan, daar kun je immers snel veel slachtoffers maken. (meer dan in NL in ieder geval)
helaas maar waar :/
Makkelijk doelwit zou dan eventueel R'dam of A'dam kunnen zijn.
Of het internationaal gerechtshof in Den Haag bv...
Als ze de haven van r'dam op de een of andere manier volledig buiten bedrijf zouden kunnen krijgen (zou niet weten hoe) dan kost dat heel veel landen heel veel geld.
A'dam zou interessant kunnen zijn om dat dat de hoofdstad van de diamanthandel is.
Den haag omdat daar het tribunaal zit.
Voor de rest is nederland niet interessant denk ik.
Als ze een grote Europese stad aanvallen, denk ik dat Londen (grootste hulpje van amerika) en Brussel (duh) als eerste op het lijstje staan.
*bibber*
quote:Omdat het allemaal speculatie is. Of dikdoenerij.
Op dinsdag 25 september 2001 14:59 schreef schwa78 het volgende:
Maar serieus, waarom hoor ik niemand die ook maar een klein beetje verontrust is?
Mijns inziens dan.
quote:Precies. Ik denk dat de kans dat je onder een bus komt zelfs nog groter is...
Op dinsdag 25 september 2001 15:12 schreef Party-pooper het volgende:
Ik kan morgen ook onder een bus komen, daar maak ik me ook niet druk om. En als iedereen bang wordt dan hebben die lui precies wat ze willen.
Ik slaap er in iig niet minder om.
quote:Omdat we Superman hebben!
Op dinsdag 25 september 2001 14:59 schreef schwa78 het volgende:
Het is een vogel!
Het is een vliegtuig!
Het is Superman!
Nee, het is toch een vliegtuig!
maar even serieus, het zal wel loslopen allemaal...
VATICAANSTAD en natuurlijk de paus.
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:14 schreef links234 het volgende:
Omdat we Superman hebben!Het is een vogel!
Het is een vliegtuig!
Het is Superman!
Nee, het is toch een vliegtuig!
quote:I got a vewwy impowtant fwiend in Wome.
Op dinsdag 25 september 2001 15:22 schreef ABC-tje het volgende:
Als het doel is om een heilige oorlog te beginnen denk ik aan het object van het christelijke geloof.VATICAANSTAD en natuurlijk de paus.
quote:Neenee, die zijn anders, niet heidens.
Op dinsdag 25 september 2001 15:22 schreef ABC-tje het volgende:
Als het doel is om een heilige oorlog te beginnen denk ik aan het object van het christelijke geloof.VATICAANSTAD en natuurlijk de paus.
quote:*zoemer*
Op dinsdag 25 september 2001 15:24 schreef links234 het volgende:[..]
I got a vewwy impowtant fwiend in Wome.
Peopwle of Jewusawem... Wome is youw Fwiend...
___
He wanks as high as any in Wome!!!
quote:Vrijdag was al op de radio dat de vraag is toegenomen (op de particuliere markt), jammer alleen dat die zuurstofmaskers niet werken bij een chemische aanval.
Op dinsdag 25 september 2001 15:37 schreef Eresie het volgende:
Ik bedacht gisteren nog quasiserieus dat het wel lucratief zou zijn om nu een winkeltje in gasmaskers te openen naar aanleiding van de dreigende gifgasaanvallen. Volgens mij zouden die dingen als warme broodjes over de toonbank gaan vanwege alle angst. Het klinkt bot, maar dat is kapitalisme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |