abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1732982
Ik vraag me af waarom iedereen zo kalm is. In verschillende kranten en op tv heb ik gehoord dat ze verwachten dat er aan het eind van deze week weer een terroristische aanslag wordt verwacht. Deze keer in Pakistan of in 1 van de NAVO landen. Ik snap wel dat Frankrijk, Engeland en Duitsland grotere kanshebbers zijn, maar ik vind het toch best wel eng.

Ik ga donderdag en vrijdag iig niet het WTC gebouw in of bij het nationale nederlanden gebouw lopen in R'dam. Misschien zoek ik wel gewoon onderdak in de moskee hier om de hoek. Daar zal ik wel veilig zijn lijkt me

Maar serieus, waarom hoor ik niemand die ook maar een klein beetje verontrust is?

pi_1732999
Omdat het heus wel los zal lopen..
Saiyan Prince
pi_1733006
Ik heb je nummer niet
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:02:34 #4
8369 speknek
Another day another slay
pi_1733010
Ik denk dat er wel meer verontrust zijn, maar het nationale nederlanden opblazen lijkt me geen doel, aangezien dat internationaal totaal geen allure heeft. Het enige doel lijkt me de binnenstad van Amsterdam (of Rotterdam) en dan met een chemische aanval.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1733034
idd, NL loopt totaal geen risico, zelfs A'dam/R'dam niet denk ik.

Ze zullen eerder voor London/Parijs gaan, daar kun je immers snel veel slachtoffers maken. (meer dan in NL in ieder geval)

helaas maar waar :/

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_1733039
ik ben zeker wel bang ongerust nu
ik ga ook niet belangrijke gebouwen opzoeken
ik vermijt het wel verlopig.
ik denk dat de vs een beetje te ver van ons bed is en de mensen denken van dat overkomt ons niet
zo dachten de vs ook en het is toch gebeurd.
ik ben wel ongerust over alle gang van zaken en alle dingen die we horen
ik denk niet dat alles zo opgeblazen wordt dan dat er wordt beweerd.
groetjes
marcia
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:07:55 #7
14326 Caballero
what the fuck is wtf
pi_1733066
je kan het toch niet ontwijken... als de bom valt (of vliegtuig) is het toch te laat.. sad but true...
"Get Rich Or Die Tryin"
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:07:56 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_1733067
van mij mogen ze zich best te pletter vliegen tegen de Euromast ofzo

De G7 is een eerder doelwit dan Nederland maar wij hebben wel de aanvoerhaven van west europa

Ik ben niet echt bang, verontrust wel dat het escaleert tot een oneindige spiraal van geweld

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:08:18 #9
15651 HeindeKort
Is solidair met de Amerikanen
pi_1733072
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:05 schreef Vision het volgende:
idd, NL loopt totaal geen risico, zelfs A'dam/R'dam niet denk ik.

Ze zullen eerder voor London/Parijs gaan, daar kun je immers snel veel slachtoffers maken. (meer dan in NL in ieder geval)

helaas maar waar :/

Aan de andere kant, die steden zijn idd een eerste, logisch doelwit, maar daardoor is de beveiliging daar veel groter.

Makkelijk doelwit zou dan eventueel R'dam of A'dam kunnen zijn.
Of het internationaal gerechtshof in Den Haag bv...

Osama Bin Laden is een varken
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:08:42 #10
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1733079
De haven van R'dam zou eventueel wel een goed doel zijn..
aangezien dit toch de toegangspoort is voor europa.

Als ze de haven van r'dam op de een of andere manier volledig buiten bedrijf zouden kunnen krijgen (zou niet weten hoe) dan kost dat heel veel landen heel veel geld.

A'dam zou interessant kunnen zijn om dat dat de hoofdstad van de diamanthandel is.

Den haag omdat daar het tribunaal zit.

Voor de rest is nederland niet interessant denk ik.

Als ze een grote Europese stad aanvallen, denk ik dat Londen (grootste hulpje van amerika) en Brussel (duh) als eerste op het lijstje staan.

*bibber*

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:11:54 #11
11782 mad26
--==geen==--
pi_1733111
Hmm... Bang zijn? En dan die terroristen postuum hun zin geven? Want dat is wat ze willen. Terroristen, klinkt als ... Terror ... Oftewel doodsangst.
Ik ga niet bang zijn, maar ik heb wel een wat meer "ik geniet van elke dag"-gevoel gekregen. Misschien werd dat ook wel 's tijd
Vu ja dé, the odd feeling nothing has ever happened before...
pi_1733115
Ik kan morgen ook onder een bus komen, daar maak ik me ook niet druk om. En als iedereen bang wordt dan hebben die lui precies wat ze willen.
Ik slaap er in iig niet minder om.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_1733117
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 14:59 schreef schwa78 het volgende:
Maar serieus, waarom hoor ik niemand die ook maar een klein beetje verontrust is?
Omdat het allemaal speculatie is. Of dikdoenerij.

Mijns inziens dan.

O+. Ripley. O+.
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:13:27 #14
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1733125
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:12 schreef Party-pooper het volgende:
Ik kan morgen ook onder een bus komen, daar maak ik me ook niet druk om. En als iedereen bang wordt dan hebben die lui precies wat ze willen.
Ik slaap er in iig niet minder om.
Precies. Ik denk dat de kans dat je onder een bus komt zelfs nog groter is...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:14:02 #15
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1733127
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 14:59 schreef schwa78 het volgende:
Omdat we Superman hebben!

Het is een vogel!
Het is een vliegtuig!
Het is Superman!
Nee, het is toch een vliegtuig!

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:17:48 #16
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_1733173
Ach als ik eronder kom ga ik wel bij binladen spoken,
en als dat niet zo is heb ik teminste een reden om te roepen "terugslaan", plus nog wat rechtse ideen erbij
gna gna gna...

maar even serieus, het zal wel loslopen allemaal...

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_1733222
Als het doel is om een heilige oorlog te beginnen denk ik aan het object van het christelijke geloof.

VATICAANSTAD en natuurlijk de paus.

Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:23:58 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_1733254
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:14 schreef links234 het volgende:
Omdat we Superman hebben!

Het is een vogel!
Het is een vliegtuig!
Het is Superman!
Nee, het is toch een vliegtuig!

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:24:08 #19
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1733258
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:22 schreef ABC-tje het volgende:
Als het doel is om een heilige oorlog te beginnen denk ik aan het object van het christelijke geloof.

I got a vewwy impowtant fwiend in Wome.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:24:32 #20
8369 speknek
Another day another slay
pi_1733262
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:22 schreef ABC-tje het volgende:

Neenee, die zijn anders, niet heidens.
pi_1733291
tis eerder een oorlog tegen kapitalisme dan tegen het christendom.. hoewel de rooms katholieke kerk natuurlijk niet vies is van centjes
Saiyan Prince
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:37:00 #22
16356 Eresie
38911 basic bytes free
pi_1733417
Ik bedacht gisteren nog quasiserieus dat het wel lucratief zou zijn om nu een winkeltje in gasmaskers te openen naar aanleiding van de dreigende gifgasaanvallen. Volgens mij zouden die dingen als warme broodjes over de toonbank gaan vanwege alle angst. Het klinkt bot, maar dat is kapitalisme.
You're asking for peace, but you never stop fighting
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:40:06 #23
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_1733451
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:24 schreef links234 het volgende:

[..]

I got a vewwy impowtant fwiend in Wome.

*zoemer*

Peopwle of Jewusawem... Wome is youw Fwiend...

___

He wanks as high as any in Wome!!!

Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
  dinsdag 25 september 2001 @ 15:53:48 #24
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_1733591
Onnodig paniek heeft niemand wat aan. Is alleen maar meer reden voor het uiten van "onderbuikgevoelens" waardoor de situatie echt niet beter gaat worden.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_1733628
quote:
Op dinsdag 25 september 2001 15:37 schreef Eresie het volgende:
Ik bedacht gisteren nog quasiserieus dat het wel lucratief zou zijn om nu een winkeltje in gasmaskers te openen naar aanleiding van de dreigende gifgasaanvallen. Volgens mij zouden die dingen als warme broodjes over de toonbank gaan vanwege alle angst. Het klinkt bot, maar dat is kapitalisme.
Vrijdag was al op de radio dat de vraag is toegenomen (op de particuliere markt), jammer alleen dat die zuurstofmaskers niet werken bij een chemische aanval.
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')