Misschien in Nederland, maar niet in Engeland.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
George Baker Selection?
Het gezelschap is in iedergeval reeds geraden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
ABBA?
Ja, sorry, je had de punten al.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Anyway, het zal hoogstwaarschijnlijk Mamma mia zijn.
jeetje bestaat Netspanning nog? Tijd geleden dat ik daar een paar keer op zondagavond om 23:30 van de eerste plek afgedonderd werd..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:11 schreef ranja het volgende:
The assembly, met Feargal Sharkey.
Was laatst in de 3voor12 popquiz
Wat doet dit in MUZ?quote:RIJSWIJK - Een 30-jarige automobiliste uit Uden is zondagnacht om het leven gekomen nadat iemand een stuk stoeptegel van een viaduct af gooide. De stoeptegel brak rond middernacht op de A4 bij Rijswijk door de voorruit van haar auto en veroorzaakte zwaar hoofdletsel bij de vrouw. Ze overleed later in het ziekenhuis.
Juist. Werd het ook niet een single?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Golden Earring heeft een oud nummer I've just lost somebody aan het slachtoffer opgedragen.
Nope, die is het niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Als ik Las Vegas hoor, denk ik aan Wayne Newton...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |