quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:25 schreef melonovy het volgende:
Vanwaar je agressie, of heb ik iets over het hoofd gelezen?
Succes bij de huisarts en tandarts!
Komen die gaatjes door je suikerziekte of heb je ook tanderosie?
download een leven, dan gaat het overquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:37 schreef Neva het volgende:
[..]
ach loopt iemand te trollen op fok lage sneren te geven..wordt een beetje ziek ervan en ben in staat om die gene wel zo;n knal tegen de kop te geven
![]()
![]()
Neuh die isser er minder blij mee...... maar goed, dat is bijna altijd zo met een scheiding dat een van de twee er veel minder blij mee is.quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:42 schreef moussy het volgende:
Cas is ook een tuttel hoor, hij zal wel moeten met dat haarMaar die diadeem is helemaal top volgens Cas, hij moest zelfs mee in bad
Ik zal vanmiddag wel ff een foto maken als hij weer met dat ding op zn kop rond scharrelt
Angel, fijn dat alles bijna rond is. Is de vader van je kinderener ook zo blij mee?
Dank je Poemojn!quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:58 schreef poemojn het volgende:
Tan is hier een poosje mee gestopt omdat ze zo'n beetje overspannen/burn-out was (hoe je het precies hoort te noemen weet ik niet, in elk geval totaal uitgeput). Je kunt haar blog nog wel volgen http://yukiko.web-log.nl/.
Ja dutchie ik ben er zeker heel blij mee mede omdat ik ook degene ben die de scheiding in werking heb gezet afgelopen november. Ik ben zo blij dat het allemaal zonder al te veel problemen ( en dat waren kleintjes gelukkig) en zonder haat en nijd is verlopen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:46 schreef dutchie het volgende:
Cassss!!!
Ik heb ook nog wel een mooie gouden tasje voor je.![]()
Angel22, beetje vreemd om je te feliciteren met je scheiding, maar je bent er erg blij mee kennelijk. Dus heel succes met je nieuwe toekomst!
![]()
Zeg, ligt het aan mij of klopt het dat Tan al een tijdje niet meer gespot is hier? Is ze op vakantie of wat?![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2005 12:46 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
fyi ik heb een leven.. als mensen al een paar jaar op wat voor mogelijke manier je leven proberne te verzieken stoken leugens etc.. irl via msn irc en nu dus fok wordt je dat kots beu
houdt je jammerlijke sneren bij je moussy je kent mij niet oordeel niet over me
I was talking to you too.quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:40 schreef moussy het volgende:
Nou Neva, ga lekker fijn verder om het speeltuinbankje als klaag en kots bankje te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |