In amerika is maat 2 piepklein. 34 of 36, zoiets.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Kan iemand me vertellen wat maat 2 is?
Als ie van bij de Didi is dan is het een M/L . Zij werken ook met maten van 1,2 en 3 (heel erg irritant).quote:Op zondag 16 januari 2005 00:55 schreef kissa het volgende:
Kan iemand me vertellen wat maat 2 is?
Ik zag een mooie jas, maar maat 2 zegt me niets![]()
MSN maar (sorry, was in de keuken maar nu heb ik wel even voor jequote:Op zondag 16 januari 2005 17:52 schreef lady-wrb het volgende:
in wie zijn auto zat cas dan vast?
kan iemand me uitleggen hoe je een filmpje op fok kan plaatsen?
ik heb een heel leuk filmpje van een schaatsende luca, die wil ik jullie niet onthouden....dus......
als er iemand kan helpen ...graag
quote:Op maandag 17 januari 2005 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog steeds niks ontvangen NevaHeb je wel duidelijk 'rood' vermeld achter het huisnummer? Anders vermoed ik dat ie bij mijn benedenbuurman ligt en dan kan het nog wel een poosje duren voor die
hem aan me geeft.
Ja, dat weet ik, dat is dat jochie dat ons gemaild heeftquote:Op maandag 17 januari 2005 19:55 schreef poemojn het volgende:
Rewimo, hier vind je een Nederlandse Christan.
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:53 schreef daniman het volgende:
heb je een nieuwe camera Rewimo? Hmm die ga je dan zaterdag vast wel even uitproberen
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:50 schreef daniman het volgende:
waarom moet Luca in pyjama op school komen?
ik heb het een keer gemoeten ):| ik zat in groep 4 en we gingen voor de weeksluiting de trappelzakboogiedoen... doen alsof je een kleine dreumes bent, ik schaamde me kapot en ik ben voor de rest van mijn leven allergisch voor dat pokkeliedje
en zo is het!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 08:55 schreef Jonnetje het volgende:![]()
Ja maar, je hebt wel gelijk. De trappelzakboogie is gewoon ook een stom liedje.
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:04 schreef lady-wrb het volgende:
t is landelijke voorleesdag of zoiets. en nu hebben ze op school voorleesontbijt.
als in 'welke drugs'?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:31 schreef babyfeet het volgende:
geverften pagina terug geloof ik staat wat ik gebruikt hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |