quote:Poemojn, je hebt me vaker versteld doen staan. Maar vandaag is weer zo'n dag!
Waardevol, hoor!![]()
pizza of kipkluifjes waren dat idd, en dat gaf net zo veel zooi bij hem dan bij zoonliefquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:09 schreef bixister het volgende:
hihi zooo JD, lust jij dat wel?!(ik moet meteen denken aan die Danny-foto dat ie pizza (toch?) zit te eten.
)
Die 2e foto, fantastisch! Ik geloof dat dat precies hetzelfde gezicht is als mijn lief zou trekken als ik hem broccoli zou voorschotelenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:16 schreef poemojn het volgende:
Die piano ziet er leuk uit!
En Noah ook.
Myrthe moet nog wat wennen aan broccoli..
[afbeelding]
[afbeelding]
Zaten er zoveel blokken in die doosquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:51 schreef Knorretje het volgende:
Coolbabe: geslaagde koop hoor, ze is helemaal leip van de piano
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:11 schreef Rottdog het volgende:
Oxy heb je ook een duidelijke foto van die mooie kat
luca heeft geen skeelers, vindtie engquote:Op maandag 17 januari 2005 11:29 schreef Anitra het volgende:
Luca goed hoor!!! Je hebt zeker ook eerst stiekem geoefend op skeelres net als Djen?
Haha, nou je bent niet de eerste die denkt dat het een echte is!quote:Op maandag 17 januari 2005 13:53 schreef Rottdog het volgende:
Oh crisis wat stom van me heb het niet eens goed gelezen tis een pluchen kat![]()
Lig nu wel in een deuk achter de comp wat dom dom dom![]()
Ben je een rel aan het uitlokkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:17 schreef poemojn het volgende:
Ik dacht dat dat met haar oma was, niet met LB
Ik zal hem morgen aan Christan laten zienquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:11 schreef Oxymoron het volgende:
Wat Christan als schmink heeft is helemaal zo gek nog niet. Ik heb als interesse oa. schapen en ik kan Rewimo vertellen dat er welzeker rode schapen met een wit (of wit achtige) neus zijn.
Het zijn de California Red Sheep. Foto.![]()
jij moet niet posten, jij moet persenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 22:58 schreef bixister het volgende:
bram!en eva, van die ballonnenfoto's word ik ook helemaal vrolijk!
![]()
Kan er maar 1 zijn hequote:Op zondag 23 januari 2005 19:08 schreef Lois het volgende:
Djulian en Thijs wat een ontroerend gezicht zo naast elkaar. Echt heel lief
Liam wat ben je verwend!! Adidasjesgeweldig, van wie zou je die nou hebben
![]()
Ja joh, ff dimmen jij ! Ik ben de hele middag aan 't genieten geweest van je foto'squote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:56 schreef dutchie het volgende: Zeg Madam Phluphy, doe ik netjes wat jij wil en dan ben je vertrokken.![]()
Nu doen ze het wel goed, zal wel aan de pc gelegen hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:06 schreef beefcake het volgende:
Hoe groot zijn die foto's?? Zelfs mijn kabelverbinding hier doet er gigantisch lang over om ze te laden![]()
Beef, ik had 't ook in eerste instantie.. Duurde heel lang om te laden en zag daarna alleen nog maar kruisjes. Ik dacht al dat 't netwerk op m'n werk 't niet aankon.quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nu doen ze het wel goed, zal wel aan de pc gelegen hebbenLeuke foto's zijn het! Vooral die in de sneeuw
Degene van de zomer kende ik al!
Noah wat kijk je lief![]()
Was je wel ingelogd? Dan zou hij het gewoon moeten doen namelijk!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:48 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Ik probeerde het al te wijzigen maar kreeg het bericht dat ik geen recht had om dit bericht te wijzigen?
quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:07 schreef jessie het volgende:
Vanmorgen tijdens ons wandelingetje
da's een mooie foto!!!
chiara wat ben je toch een knappe meidquote:Op donderdag 27 januari 2005 14:50 schreef melonovy het volgende:
Een big smile van Chiara;
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 januari 2005 19:18 schreef Lois het volgende:
Jolie, je wordt met de dag mooier, als dat al mogelijk is
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |