Uhm owja... zat er over na te denken wat het moest zijn en dan schrijf ik het nog fout opquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:49 schreef Inu het volgende:
Nja, als ik een topic aanmaak, zorg ik iig wel dat er geen spelfouten instaan![]()
Better safe than sorry dus ensow
Jah nee .. ik had het gepost met een 'e', maar zag meteen dat het niet klopte en heb het dus direct geeditquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:52 schreef Inu het volgende:
omege heeft het ook gelijk ge-edit
Moet een dikke samenvatting maken en kheb geen zin
Dus echniej hequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah nee .. ik had het gepost met een 'e', maar zag meteen dat het niet klopte en heb het dus direct geedit
Flow's topic titel bracht me in verwarring
Yes, very nais... very nais yesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:14 schreef omegaproject het volgende:
Toovallik, speek Ai verrie goot Inglisj !! Ai even joose ze keppitel A wen Ai refur too maiself!
Nois en toightquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yes, very nais... very nais yes
Heb thuis nog een 15" monitor staan die ik niet gebruik .... kom maar halenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef _DeBje_ het volgende:
@ flow : doei![]()
Heeft er iemand een leuke monitor over?
Offe een toetsenbord, muis?
![]()
Een muis heb ik sowieso wel voor je, een toetsenbord mss ook wel... die had ik zo lang aan Joost geleend. Is die witte van Microsoft die ik eerst had.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef _DeBje_ het volgende:
@ flow : doei![]()
Heeft er iemand een leuke monitor over?
Offe een toetsenbord, muis?
![]()
Explane yourself plzquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:11 schreef Mtijn het volgende:
*voorbereidende integratie*
* Mtijn verhuist over half jaar naar eindhoven voor studie
Ik zie wel bekende meningen over religie in ondertitels hier
Die lijkt op een kikkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:10 schreef FlowDesign het volgende:
Waaaaaaaa... een Lotus Exige met V6 (+/- 400 PK) prototype gebouwd i.o.v. een Japanner om mee te racen
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |