Is er een verschil tussen deze 2 dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Turken en Marokkanen liggen mekaar niet echt hè, of zit ik ernaast?
Hij heeft wel gelijk. Ook onder Christelijke Turken vindt uithuwelijking plaats, dus het geheel is eerder cultuurgebonden dan religiegebonden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Topictitel is exact hetzelfde zoals het in de media wordt verwoord, dus er is geen letter aan veranderd.
Dus, wil je je insinuaties de volgende keer voor je houden s.v.p.
[..]
Niets veranderen.
In het krantenbericht gaat het duidelijk over moslima's en de islam.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:54 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ook onder Christelijke Turken vindt uithuwelijking plaats, dus het geheel is eerder cultuurgebonden dan religiegebonden.
Dat kan wel zijn, maar het is niet de Turkse of Marokkaanse regering die er nu iets tegen wil doen, maar moslimorganisaties. Zij komen op voor moslima's en dus is de topictitel wel goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:54 schreef Julius_Vanderdecker het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ook onder Christelijke Turken vindt uithuwelijking plaats, dus het geheel is eerder cultuurgebonden dan religiegebonden.
Zou jij je username niet veranderen in 'Halfgare'? Draag wat bij aan de discussie of hoepel naar Stormfront..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
Uithuwelijken. Kun je weer zien hoe dom dat volk is. Stel barbaarse holbewoners!!! Moslims![]()
Ja, de ene groep is afrikaan, de andere groep is euraziatisch.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:53 schreef JanKort het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen deze 2 dan?
Jahaaa, maar het gaat hier niet om cultuur, maar over het feit dat moslimorganisaties uithuwelijken tegen wil gaan binnen hun gelederen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:23 schreef Alulu het volgende:
Het is wel degelijk cultuurgebonden, tuurlijk verwijzen sommige mensen dit graag weer naar de Islam maar dat is pure ONTWETENHEID.
Juist omdat dit tegen de Islam in strookt, in de Koran kunnen we letterlijk vinden dat dwang verboden is en dat het verboden is een meisje uit te huwelijken tegen haar zijn.
Oh dus als je eeuwenoude rituelen van moslims achterlijk vind moet je naar het stormfront?? Ik denk niet dat die mij daar willen hebben gezien ik niet arisch ben......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zou jij je username niet veranderen in 'Halfgare'? Draag wat bij aan de discussie of hoepel naar Stormfront..
Dus als het Rode Kruis ergens mensen helpt met een probleem, dan is dat probleem automatisch een christelijk probleem?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Jahaaa, maar het gaat hier niet om cultuur, maar over het feit dat moslimorganisaties uithuwelijken tegen wil gaan binnen hun gelederen.
Welke rituelen doel je precies op?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:51 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Oh dus als je eeuwenoude rituelen van moslims achterlijk vind moet je naar het stormfront?? Ik denk niet dat die mij daar willen hebben gezien ik niet arisch ben......![]()
Als je goed had gelezen, had je gelezen dat er nergens wordt gerept over kritiek op de Islam.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:54 schreef henkdevries het volgende:
Eindelijk eens kritiek van binnenuit op de Islam zoals hij in deze tijd voor veel moslims gelezen wordt.
Lijkt mij een goede zaak.
Fout, niet sommige mensen maar de moslims zelf steken nu een hand in eigen boezem, je doet ze wel onrecht aan om de SPIOR van onwetendheid te betichten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:23 schreef Alulu het volgende:
Het is wel degelijk cultuurgebonden, tuurlijk verwijzen sommige mensen dit graag weer naar de Islam maar dat is pure ONTWETENHEID.
quote:Juist omdat dit tegen de Islam in strookt, in de Koran kunnen we letterlijk vinden dat dwang verboden is en dat het verboden is een meisje uit te huwelijken tegen haar zijn.
Hoewel ik niemand in mijn persoonlijke omgeving ken die dit gebeurt of is gebeurt is het toch wel een probleem dat binnen de eigen gemeenschappen moeten worden aangekaart, gelukkig gebeurt dit al aardig en IK (mijn beleving dus) zie het niet snel meer gebeuren in mijn omgeving.
Als je 10 seconden had nagedacht voordat je op de quote-knop duwde had je zelf kunnen concluderen dat het er wel op neerkomt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:57 schreef Risale-i_Nur het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen, had je gelezen dat er nergens wordt gerept over kritiek op de Islam.
Fout, moslims steken geen hand in eigen boezem. Bij gebrek aan hulp vanuit autochtone organisaties hebben zij enkel aangeboden om dan maar zelf te helpen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Fout, niet sommige mensen maar de moslims zelf steken nu een hand in eigen boezem, je doet ze wel onrecht aan om de SPIOR van onwetendheid te betichten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |