quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:36 schreef Bacow het volgende:
Meki, ga je van nederland de nieuwe wereldmacht maken.
oow waaromquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga een partij tegen NL oprichten kutland
Waarom precies als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Over 3 jaar ga ik naar Australie![]()
Over een anderhalve jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Over 3 jaar ga ik naar Australie![]()
Ten eerste ik heb NL wel gezien en het wordt hier steeds kutter.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom precies als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Over een anderhalve jaar
als ik met me opleiding klaar ben
Ga ik naar MAROKKO![]()
Heeft dat iets met allochtonen te maken, of met de normen en waarden?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten eerste ik heb NL wel gezien en het wordt hier steeds kutter.
Vooral bij mij in de buurt in 10 dagen tijd 2 moorden en een schietpartij.
Ik had voorgenomen om naar Engelland of Australie te gaan.
Ik denk dat ik Australie neem.
Hoezoquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]ben je op je achterhoofd gevallen ?
Dit land is gewoon ziek.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft dat iets met allochtonen te maken, of met de normen en waarden?
Waarom ga je niet is een keertje naar de States.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo
hier letten jullie op de prijzen in Marokko niet![]()
goedkoop winkelenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo
hier letten jullie op de prijzen in Marokko niet![]()
daar letten ze ook op de prijsquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom ga je niet is een keertje naar de States.
Ik bied mij aan om als knuffel-autochtoon op je lijst te gaan staan, de J. Varela van Meki!quote:
Maar dan zijn de verkiezingen er nog niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Over een anderhalve jaar
als ik met me opleiding klaar ben
Ga ik naar MAROKKO![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:29 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ging Meki bellen maar hij kwakte de hoorn er weer op.
Nee want ik belde hem 10 keer...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:25 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Hij kan het even goed per ongeluk hebben gedaan...
Ik was aan het werkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:29 schreef Sauruzin het volgende:
Ik ging Meki bellen maar hij kwakte de hoorn er weer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |