quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:18 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme ben me toch ff 150 gb aan data kwijt door die achterlijke windows installatie!
sorry vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:38 schreef PeuRac het volgende:
Ben net terug van t werken, ff kort slapen, tentamen maken (niet te lang) en dan meteen weer werken, en BoJo, je moet die mail ff voor 12u beantwoorden, anders kan ik em niet meer lezen
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:18 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme ben me toch ff 150 gb aan data kwijt door die achterlijke windows installatie!
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2005 07:36 schreef BoJo het volgende:
Peu, je hebt mail
ik moet zo de trein pakken, ben al 7 maanden ofzo niet meer met het OV geweest![]()
![]()
Dus nu nog 4 weken elke vrijdag vrij?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrijdags vrij.
Tot 14 februari.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dus nu nog 4 weken elke vrijdag vrij?.
quote:
bij mn stage @ wealer had ik iedere vrijdag vrijquote:
40 uur da's niksquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
.
Ik mag dadelijk van 23 uur in de week naar school, naar 40 uur in de week stage.
Dat wordt een flinke tegenvaller. En al helemaal omdat ik nog geen stageplek heb.
.
.
Volgens mij heeft wealer graag stagiares, das lekker goedkoopquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:49 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn stage @ wealer had ik iedere vrijdag vrijdaar stond wel tegenover de andere 4 dagen 10 uur werken met maar een half uurtje pauze
weet je wat ik doe op school.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahahaha.
Mja, maar vergeleken met school is dit kei lang veel of niks doen.
ja... letterlijk... breek me de bek niet open...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij heeft wealer graag stagiares, das lekker goedkoop.
whehehe!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:53 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je wat ik doe op school.....
ik zit al 5 dagen te fokken en te gamen, verder letterlijk niks... oja in totaal 2 uurtjes wiskunde gehad.... op de computer
ik heb nieteens toetsenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
whehehe!
Ik heb gelukkig wel 2 dagen waar ik alleen maar vaklessen heb (nederlands, engels, natuurkunde, techniek, kunstgeschiedenis, etc)
En 2 dagen om aan me project te werken. Dus 2 dagen niks doen. (+ die ene dag vrij). Ik hou van school.
. Het enige kutte is dat reizen en toetsweken
.
nee, gewoon doen.. weten waar je recht op hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Is het onbeleefd om in je sollicitatiegesprek te vragen naar stagevergoeding? (of je dat krijgt enzo?).
keiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahahaha.
Mja, maar vergeleken met school is dit kei lang veel of niks doen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb nieteens toetsen
max 5 op een jaar ongeveer (letterlijk) en de organisatie hier ligt op zn gat dus er gebeurt niet veel.... af en toe een projectje maken en wat verslagen typen met 6 man en dat was het
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:59 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, gewoon doen.. weten waar je recht op hebt
nouja, weet je hoe kut het is om de hele dag niks te doen... we doen niks omdat hier de organisatie plat ligtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Jij bent pas verwend.
Ik heb elke periode een toetsweek met 3 toetsen. Dus een keer in de 2 maanden een toetsweek.
En ik moet wel heel erg veel verslagen en werkstukken en presentaties houden.
nee.. dan zeggen ze :quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
En zeggen dat je nog meer gesolliciteerd hebt en die wilt afwachten kan toch ook?.
Hmm..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:09 schreef Youp het volgende:
[..]
nee.. dan zeggen ze :![]()
graag of niet... tip, ga op zoek naar een bedrijf wat je leuk vindt en als die je willen hebben meteen doen..
ik ben blij dat ik weer bij mn favoriete stagebedrijf magquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm... Okay.
Maar ik moet toch eigenlijk aanpakken wat ik kan pakken. Want zoveel bedrijven kan ik ook niet vinden.
Wealer is ook niet voor niets verlies aan het draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ja... letterlijk... breek me de bek niet open...
ik heb geen rooie cent gekregenen ik kreeg wel telkens te horen dat ik door moest werken
Ik wist eergisteren pas wanneer ik op stage moestquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik weer bij mn favoriete stagebedrijf mag(waar ik ook gewerkt heb) heb ik zo'n half jaar geleden al geregeld
beter te vroeg dan te laat
mijn hele klas zit nog zonder stage adres (de school zou die regelen) en volgende maand moeten wequote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist eergisteren pas wanneer ik op stage moest.
Kun je nagaan hoe onze organisatie is.
Ik heb ook ineens geen mentor meer enzo..
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:13 schreef BoJo het volgende:
KUt trein, ik ben nu pas op me werk![]()
Kut zelfmoord
Kut OV
kut kut kut
dat ze maar kapotbloeden daarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:12 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Wealer is ook niet voor niets verlies aan het draaien. Dus je had harder moeten werken
.
Ik had vanaf 23 december tot 31 januarie kerst vakantiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrijdags vrij.
Tot 14 februari.
waarom mogen jullie allemaal 40 uur...? of is dat ex. pauze oid?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:21 schreef Bond het volgende:
[..]
Ik had vanaf 23 december tot 31 januarie kerst vakantie![]()
Daarna stage, zal wel wennen worden van twee dagen in de wee naar 40 uur per week werken
Ja pure werktijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:27 schreef Youp het volgende:
[..]
waarom mogen jullie allemaal 40 uur...? of is dat ex. pauze oid?
ahaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:34 schreef Bond het volgende:
[..]
Ja pure werktijdenhet is trouwens 38 uur per week zie ik net, maard at maakt niet uit. Nu "werkte" ik hooguit 4 uur per week aan school dus word wel ff zwaar
![]()
Working from 9 to 5quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:35 schreef Youp het volgende:
[..]
ahadan moet ik idd gewoon 40 uur per week... 5 uur per week pauze iedere dag van 8 tot 5
oh, maar 20 minuutjes per dag ofzoquote:
jah... zoiets hebben wij hier ook.. toiletpauze is gewoon de hele dagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
Ik heb maar een half uur schafttijd, en een half uur pauze te verdelen over de hele dag.
+ toilet pauzes en langer in een desk admin pauze zitten of op coach/meet pauze zetten en dan met een collega gaan ouwehoeren ergens![]()
Gewoon wat meer schijt hebben aan alles.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Is het onbeleefd om in je sollicitatiegesprek te vragen naar stagevergoeding? (of je dat krijgt enzo?).
Riet weet het welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Gewoon wat meer schijt hebben aan alles.....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:47 schreef BoJo het volgende:
Ik heb maar een half uur schafttijd, en een half uur pauze te verdelen over de hele dag.
+ toilet pauzes en langer in een desk admin pauze zitten of op coach/meet pauze zetten en dan met een collega gaan ouwehoeren ergens![]()
idd... en dr zijn snellere (minder pijnlijke) manieren...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef D-Devil het volgende:
Voor een trein springen is not done. Zo betrek je onnodig een machinist erbij, die levenslange trauma's zal hebben.
dan zit ik lekker al thuisquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Fugie het volgende:
ja ik had presentatie net, ging wel redelijk. Stage zal wel voldoende zijn![]()
Vanmiddag van half 2-half 5 afdelingoverleg, dus lekker nix doen
hafl 2... dan zit ik nog aan m'n 3e tentamen deze weekquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zit ik lekker al thuisweekend te vieren...
ik moet morgen nog van half 8-1 werken, zondag voetballe. Mijn vrije weekenden zijn dus ook weer voorbij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
dan zit ik lekker al thuisweekend te vieren...
sterktequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hafl 2... dan zit ik nog aan m'n 3e tentamen deze week
werken in het weekendquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:10 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet morgen nog van half 8-1 werken, zondag voetballe. Mijn vrije weekenden zijn dus ook weer voorbij.
hmmz.... nu je t zegt.. ik heb hongerquote:
wij hebben een restaurant op school..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:22 schreef Youp het volgende:
[..]
hmmz.... nu je t zegt.. ik heb hongermaar niks bij me, ik heb mn moeder thuis uit de auto geschopt op de terugweg van de tandarts en ben naar school doorgereden zonder ook maar iets mee te nemen
Callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:22 schreef Fugie het volgende:
zoekze, ik zoek werk voor doordeweeks *houd aanbevolen
jah zoiets... maar dat is alleen in de pauze's open maar de snoepautomaat is altijd bereikbaarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
wij hebben een restaurant op school..ik neem aan jij ook?
vreetzakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:26 schreef Youp het volgende:
[..]
jah zoiets... maar dat is alleen in de pauze's open maar de snoepautomaat is altijd bereikbaarmaar ik neem mn beurs nooit mee naar school omdat ik anders te veel uitgeef
+ dat 1000en mensen vertraagd zijn en BoJo voor jan lul zo vroeg uit bed is gekomenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef D-Devil het volgende:
Voor een trein springen is not done. Zo betrek je onnodig een machinist erbij, die levenslange trauma's zal hebben.
ik heb het tevergeefs geprobeerdquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
join the club![]()
ik ga em m'n ma aansmeren
een pocket pcquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Fugie het volgende:
ik ben zeeuw, wat de neuk is een ipaq?
een palmtopquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:43 schreef Fugie het volgende:
ik ben zeeuw, wat de neuk is een ipaq?
en wij zijn realistischquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Youp het volgende:
[..]
een palmtop
en ik wil een Viper en een W200 en ik wil een M3 en en en
een palmtop is een palm achtige uiteraard, iPaq is dat niet, dat is een pocketpc, het zijn beide weel PDA'squote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:44 schreef Youp het volgende:
[..]
een palmtop
en ik wil een Viper en een W200 en ik wil een M3 en en en
maat van me heeft een Ipaqquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
een palmtop is een palm achtige uiteraard, iPaq is dat niet, dat is een pocketpc, het zijn beide weel PDA's
ik zou er mn hond niet eens mee durven laten lolpenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:47 schreef Youp het volgende:
ik heb een creative Zen Micro
[afbeelding]
5gig microdrive met aai knopjes, FM radio en de hele reut included
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zou er mn hond niet eens mee durven laten lolpen
en ik heb niet eens een hond
XDA en iPaq gehad en na een jaar weer verkocht, deed er na een maand al niks meequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:48 schreef Youp het volgende:
[..]
maat van me heeft een Ipaqal veel plezier mee gehad
tomtom is relaxed als je ergens ver weg bentquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
XDA en iPaq gehad en na een jaar weer verkocht, deed er na een maand al niks mee
20 februari mag ik me abbo weer verlengenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:51 schreef Youp het volgende:
[..]
tomtom is relaxed als je ergens ver weg bent
of marktplaatsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog even een bluetooth gps adapter hebbe, iemand die weet waar die goedkoop te krijgen zijn ?? (.de ofzo ?)
hou je rotbek danquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:54 schreef Fwnk het volgende:
lalalalalala SAAI
dubbeltje... eerste rij enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef Fugie het volgende:
150 euro op marktplaats ofzo, mij te duur
dat ken ik ergens vanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, ik bekijk eerst al mijn opties, overhaast is nooit goed.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:05 schreef BoJo het volgende:
pff deze kerel belt mij om eTrust te verwijderen![]()
Nieuwprijs van die dingen bij PDAshop zijn ongeveer 100 euro.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:53 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog even een bluetooth gps adapter hebbe, iemand die weet waar die goedkoop te krijgen zijn ?? (.de ofzo ?)
Ja een Medion van een supermarkt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:06 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
zit dat niet standaard op supermarkt pc's bijgeleverd?
we hebben er 2quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:14 schreef Fugie het volgende:
waarom verkoo je je ps2 ddevil ?
en hoest met de pg ?
en hoeveel % harmonic distortion?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:20 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]
Output Power:
4 ohm stereo @ 12/13.8 VDC 75/100 WRMS x 2
2 ohm stereo @ 13.8 VDC 150 WRMS x 2
4 ohm bridged @ 13.8 VDC 300 WRMS x 1
Crossover Frequencies
30Hz to 500Hz
Crossover Slopes
12dB per Octave
Dimensions, SA3.0X 9.5"L x 8.0"W x 2.0"H
Frequency Response +/-1dB from 20Hz to 20kHz
Signal to Noise Ratio >100dB
Input Sensitivity 200 millivolts to 2 volts
Input Impedance >10k ohms
Input Voltage Range 10.5 volts to 15.0 volts
Bass EQ 0 to + 12dB @ 45Hz
Typical current draw at idle 750 milliamps
Minimum Impedance 4 ohm bridged/2 ohm stereo
200 euro.
.
Ik verkoop de PS2 omdat hij hier in de weg staat, en omdat het volgende in huis staat :quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:14 schreef Fugie het volgende:
waarom verkoo je je ps2 ddevil ?
en hoest met de pg ?
Tis een Phoenix gold, dus ga maar uit van zeer goede waardes.quote:
K O T Squote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:23 schreef Hugster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
volgens mij is dit de foutste auto die ik ooit gezien heb![]()
![]()
en check die 5 serie moterkapquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:24 schreef Youp het volgende:
[..]
K O T S
hij is trouwens slecht gemaakt.. de lijn over de deur loopt helemaal niet goed over in de lijn van de rest van de carosserie
da's de liete pimp ass air intake om het kleppendeksel te koelenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
en check die 5 serie moterkapwaar bovendien op gedanst is
wat een deuken
iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak vind deze ook erg
[afbeelding]
Dan vraag je toch af wat er onder de kap ligt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:07 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak vind deze ook erg
[afbeelding]
vast niet meer dan de lichtste motorvariant... de 2liter 6cilinder...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:24 schreef slashme het volgende:
[..]
Dan vraag je toch af wat er onder de kap ligt.
schadeclaim indienenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:28 schreef Fugie het volgende:
had 27 december 512 minisd besteld, duurde me te lang dus ik had gevraagd of ik me order kon annuleren. Kijk ik net zie ik dat mijn order is geannuleert![]()
![]()
bedrijf is www.pcgate.nl , bestel daar nooit wat
strax maar eens ergens opnieuw bestellen.
E-bay linkje of een nieuwere link?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:20 schreef Fugie het volgende:
ddevil check die link die ik op sys heb gepost
ehm nee, ik heb nu besteld ergens anders. Voor een kwartje minder en met adapterquote:
2de ebay link met die outlaw en banditquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:29 schreef D-Devil het volgende:
[..]
E-bay linkje of een nieuwere link?
Dit is overigens wel weer verslaven om te doen:
http://www.kidcity.be/pag(...)arney-blinddarm.html
ik neem aan dat je via pricewatch de goedkoopste gezocht hebt toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ehm nee, ik heb nu besteld ergens anders. Voor een kwartje minder en met adapterHopelijk werkt dit bedrijf wel sneller
Dude, bestel nooit wat bij PCGATE, daar heeft bijna iedereen slechte ervaring mee !! Ik had er ooit wat besteld, heb moeten drijgen met KVK controle en had een telefoonnummer gevonden via www.ikhebje.nl en ik kreeg de moeder van die gozer aan de lijn, ze was echt dom !! Kut winkelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:28 schreef Fugie het volgende:
had 27 december 512 minisd besteld, duurde me te lang dus ik had gevraagd of ik me order kon annuleren. Kijk ik net zie ik dat mijn order is geannuleert![]()
![]()
bedrijf is www.pcgate.nl , bestel daar nooit wat
strax maar eens ergens opnieuw bestellen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:58 schreef Fwnk het volgende:
*reanimeert
kijk dan, met nietjes afgewerkt die zwarte randquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:42 schreef D-Devil het volgende:
Staat hier vandaag bij ons achterom:
[afbeelding]
Nu ben je zeker jaloers op die golf hèquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef BazzoS het volgende:
[..]
kijk dan, met nietjes afgewerkt die zwarte rand
En die boxen/roostertjes komen volgens mij uit een boombox van de kijkshop
plaatje:
[afbeelding]
Vond het wel meevallen op zich, je kon de wagen kopen voor 9700 euro.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:14 schreef BazzoS het volgende:
en die 17" onder die pontiac doen nogal klein aan in die wielkasten
Het lijkt me helemaal niet fijn om in gezien te wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:49 schreef slashme het volgende:
lijkt me niet fijn zitten achter die golf
Je moet helemaal niet in een golf zitten, en stiekem weet je dat ookquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:57 schreef BazzoS het volgende:
je moet ook niet achterin een golf zitten..
nouja.. alles beter dan een corsaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet in een golf zitten, en stiekem weet je dat ook.
Dat zegt ie net zelf.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:59 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Je moet helemaal niet in een golf zitten, en stiekem weet je dat ook.
kansloos?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:10 schreef D-Devil het volgende:
See you at the traffic lights.
.
[/kansloos]
idd, ik ben kansloos bij het stoplicht, ik word al stront gereden door een 106 1.4 8klepperquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:10 schreef D-Devil het volgende:
See you at the traffic lights.
.
[/kansloos]
Mijn Stagebegeleider(baas) was vandaag Kwijtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist eergisteren pas wanneer ik op stage moest.
Kun je nagaan hoe onze organisatie is.
Ik heb ook ineens geen mentor meer enzo..
absurdquote:In Culemborg hebben Marokkaanse probleemjongeren verhinderd dat werknemers van het Universitair Medisch Centrum Utrecht het stoffelijk overschot van een vrouw uit een flatwoning konden halen. Dit, omdat ze de lijkwagen, waarin de vrouw vervoerd moest worden, compleet gesloopt hadden.
Doordat alle ruiten waren vernield en de telefoon door de jongeren was gejat, duurde het ruim een uur voordat de vrouw naar Utrecht kon worden vervoerd. Vanwege de ontstane chaos lag het lijk ruim een uur in een portiek opgesteld. Daarna konden de medewerkers het interieur, dat bedolven was onder de glassplinters, schoonzuigen.
Nabestaanden van de vrouw zijn geschokt en aangeslagen. "Al met al heeft het schoonmaken een uur geduurd. Die jongeren hebben zelfs geen respect meer voor dode mensen. Het was echt gênant allemaal. En de gemeente Culemborg beweert dat er niks aan de hand is in die probleemwijk. Het is schandalig", aldus de woedende Maria Cozijnsen, schoondochter van de overleden vrouw. De politie heeft aangekondigd een onderzoek in te stellen naar het slopen van de lijkwagen.
Problemen met Marokkaanse jeugd al langer aan de gang
Het is niet voor het eerst dat de Marokkaanse jeugd voor problemen zorgt in Culemborg. Vorig jaar nog moest de plaatselijke kermis haar biezen pakken, nadat een grote groep Marokkanen verhaal wilde halen bij een exploitant.
Het gemeentebestuur zei toen met keiharde maatregelen te komen, omdat de Marokkaanse jongeren in de wijk Ter Weijde structureel voor overlast en vernielingen zorgden. "Uit onze metingen en meldingen blijkt dat de overlast beduidend is afgenomen", zo zegt de gemeentewoordvoerder. De bewoners, die anoniem willen blijven, spreken dit tegen. "Het is nog steeds een grote puinhoop. Mensen durven ’s avonds niet meer over straat te lopen."
Bron: Marokkaanse jongeren slopen lijkwagen
even laten hoeken daarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:15 schreef Fugie het volgende:
ik vind, dat we extreemrechts, een enkeltje culemborg moeten geven
februariquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:28 schreef BoJo het volgende:
rond welke tijd komen de jaaropgaves normaal![]()
Een johnie met geld teveel?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:06 schreef Xtreem het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)autos/audi/44689.htm
200 pk...quote:
spammen ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef -Eddow- het volgende:
Hey gasten het gaat aardig goed met http://www.autogespot.com we hebben al over 175 auto's in de database. Maar nu de vraag aan jullie :
Hoe kan ik het beste de site gaan promoten enz
iemand ideeen ?
alvast bedankt!
auto.pagina.nl volgens mij kan je voor nop daar je site op zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:20 schreef -Eddow- het volgende:
Hey gasten het gaat aardig goed met http://www.autogespot.com we hebben al over 175 auto's in de database. Maar nu de vraag aan jullie :
Hoe kan ik het beste de site gaan promoten enz
iemand ideeen ?
alvast bedankt!
neequote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:18 schreef Xtreem het volgende:
Hugster:
tijdje geleden is er een filmpje gepost ind e sc van zo'n kerel die vertelt en later flipt over z'n apple... heb jij die nog?
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:25 schreef Hugster het volgende:
http://www.ancientspear.com/mac.wmv
toch wel,, ff google
Nee.... ik wilde een verstoke iBook (of hoediekutterigelaptopvanAppledanookheet) gebruiker 'ns de andere kant van het verhaal laten zienquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:32 schreef Hugster het volgende:
je bent toch niet iemand die een Mac mini wil gaan kopen aan het tegenhouden hea![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee.... ik wilde een verstoke iBook (of hoediekutterigelaptopvanAppledanookheet) gebruiker 'ns de andere kant van het verhaal laten zien
Jochie, ga nou slapen, anders verslaap je je nog voor je krantenwijkquote:
hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jochie, ga nou slapen, anders verslaap je je nog voor je krantenwijk
nee, jij bent nu de creatiefste wil je zeggenquote:
waarom zou ik dat moeten zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nee, jij bent nu de creatiefste wil je zeggen
ja, ga ff moeilijke vragen stellenquote:
Waarom jij niet in je eigen auto ???quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:45 schreef BoJo het volgende:
zo m'n Alfa gaan testen, plan is , eerst langs halfords voor een sleepkabel![]()
Daarna gaat m'n pa in mijn auto rijden paar rondjes over de A10 en ik rij er achter aan met zijn auto.
ben benieuwd![]()
pssssst zie karboquote:
quote:
Dat is het altijd op dit tijdstip... Meestal liggen de watjes dan nog te slapen nl...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
het forum is snel op dit belachelijke tijdstip zeg
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:19 schreef Youp het volgende:
bluh... geld afdragen aan je zorgverzekering is nooit leuk
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het altijd op dit tijdstip... Meestal liggen de watjes dan nog te slapen nl...
meestal lig ik dan nog te slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is het altijd op dit tijdstip... Meestal liggen de watjes dan nog te slapen nl...
die betaalt mn opleiding al... mn stufi gaat naar de zorgverzkeringquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
watjes... u bedoelt de mensen die gisteravond gewoon op een normale vrijdagavond-tijd zijn gaan slapen...
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:19 schreef Youp het volgende:
bluh... geld afdragen aan je zorgverzekering is nooit leuk
Nee, ik bedoel watjes...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
watjes... u bedoelt de mensen die gisteravond gewoon op een normale vrijdagavond-tijd zijn gaan slapen...
Dat bedoel ikquote:
de mijne 37,50quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
die van mij kost maar ¤17,50 ofzodaar is toch wel overheen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |