quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:18 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme ben me toch ff 150 gb aan data kwijt door die achterlijke windows installatie!
sorry vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:38 schreef PeuRac het volgende:
Ben net terug van t werken, ff kort slapen, tentamen maken (niet te lang) en dan meteen weer werken, en BoJo, je moet die mail ff voor 12u beantwoorden, anders kan ik em niet meer lezen
Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:18 schreef Steve-O het volgende:
Godverdomme ben me toch ff 150 gb aan data kwijt door die achterlijke windows installatie!
Thanksquote:Op vrijdag 14 januari 2005 07:36 schreef BoJo het volgende:
Peu, je hebt mail
ik moet zo de trein pakken, ben al 7 maanden ofzo niet meer met het OV geweest![]()
![]()
Dus nu nog 4 weken elke vrijdag vrij?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:40 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vrijdags vrij.
Tot 14 februari.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:42 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Dus nu nog 4 weken elke vrijdag vrij?.
quote:
bij mn stage @ wealer had ik iedere vrijdag vrijquote:
40 uur da's niksquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
.
Ik mag dadelijk van 23 uur in de week naar school, naar 40 uur in de week stage.
Dat wordt een flinke tegenvaller. En al helemaal omdat ik nog geen stageplek heb.
.
.
Volgens mij heeft wealer graag stagiares, das lekker goedkoopquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:49 schreef Youp het volgende:
[..]
bij mn stage @ wealer had ik iedere vrijdag vrijdaar stond wel tegenover de andere 4 dagen 10 uur werken met maar een half uurtje pauze
weet je wat ik doe op school.....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahahaha.
Mja, maar vergeleken met school is dit kei lang veel of niks doen.
ja... letterlijk... breek me de bek niet open...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Volgens mij heeft wealer graag stagiares, das lekker goedkoop.
whehehe!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:53 schreef Youp het volgende:
[..]
weet je wat ik doe op school.....
ik zit al 5 dagen te fokken en te gamen, verder letterlijk niks... oja in totaal 2 uurtjes wiskunde gehad.... op de computer
ik heb nieteens toetsenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
whehehe!
Ik heb gelukkig wel 2 dagen waar ik alleen maar vaklessen heb (nederlands, engels, natuurkunde, techniek, kunstgeschiedenis, etc)
En 2 dagen om aan me project te werken. Dus 2 dagen niks doen. (+ die ene dag vrij). Ik hou van school.
. Het enige kutte is dat reizen en toetsweken
.
nee, gewoon doen.. weten waar je recht op hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
Is het onbeleefd om in je sollicitatiegesprek te vragen naar stagevergoeding? (of je dat krijgt enzo?).
keiquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Muahahaha.
Mja, maar vergeleken met school is dit kei lang veel of niks doen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:57 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb nieteens toetsen
max 5 op een jaar ongeveer (letterlijk) en de organisatie hier ligt op zn gat dus er gebeurt niet veel.... af en toe een projectje maken en wat verslagen typen met 6 man en dat was het
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:59 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, gewoon doen.. weten waar je recht op hebt
nouja, weet je hoe kut het is om de hele dag niks te doen... we doen niks omdat hier de organisatie plat ligtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..].
Jij bent pas verwend.
Ik heb elke periode een toetsweek met 3 toetsen. Dus een keer in de 2 maanden een toetsweek.
En ik moet wel heel erg veel verslagen en werkstukken en presentaties houden.
nee.. dan zeggen ze :quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
En zeggen dat je nog meer gesolliciteerd hebt en die wilt afwachten kan toch ook?.
Hmm..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:09 schreef Youp het volgende:
[..]
nee.. dan zeggen ze :![]()
graag of niet... tip, ga op zoek naar een bedrijf wat je leuk vindt en als die je willen hebben meteen doen..
ik ben blij dat ik weer bij mn favoriete stagebedrijf magquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm... Okay.
Maar ik moet toch eigenlijk aanpakken wat ik kan pakken. Want zoveel bedrijven kan ik ook niet vinden.
Wealer is ook niet voor niets verlies aan het draaienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:54 schreef Youp het volgende:
[..]
ja... letterlijk... breek me de bek niet open...
ik heb geen rooie cent gekregenen ik kreeg wel telkens te horen dat ik door moest werken
Ik wist eergisteren pas wanneer ik op stage moestquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:11 schreef Youp het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik weer bij mn favoriete stagebedrijf mag(waar ik ook gewerkt heb) heb ik zo'n half jaar geleden al geregeld
beter te vroeg dan te laat
mijn hele klas zit nog zonder stage adres (de school zou die regelen) en volgende maand moeten wequote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist eergisteren pas wanneer ik op stage moest.
Kun je nagaan hoe onze organisatie is.
Ik heb ook ineens geen mentor meer enzo..
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:13 schreef BoJo het volgende:
KUt trein, ik ben nu pas op me werk![]()
Kut zelfmoord
Kut OV
kut kut kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |