quote:"Can you tell me which way I have to go?" asked Alice
"It depends which way you want to go," said the Cat
"I don't know which way I want to go."
"Than it doesn't matter which path you choose," said the Cat
De kat zonder kopquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef babette21 het volgende:
Ook 'n soort van quote van mij:
[..]
![]()
![]()
Ja. En de koning zei dat het wel kon, zolang die een lichaam had.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:19 schreef babette21 het volgende:
@ Bupa: 't klinkt wel bekend maar ik weet 't niet meer...
maar 't is wel logisch natuurlijk, 't verhaal van de koningin [van 't kaartspel toch?]
deze regeltjes kreeg ik van een mede-backpacker, verwoord 't reiswereldje wel 'n beetje
en werd dan ook doorgegeven van de 1 op de ander... vond 't wel wat hebben haha
En nu heb ik niet eens enge foto's geplaatstquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
Ja die laatste is wel mooi ZOWIEE. [zie shok]
Maar ik blijf er bij dat tie eng is....
die koning was 'n beetje domquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja. En de koning zei dat het wel kon, zolang die een lichaam had.
Ofzo.
Ja, precies dat heb ik ook.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
[..]
die koning was 'n beetje dom
en die koningin wilde alleen maar iedereen onthoofden.... als kind vond ik haar echt eng haha
[overigens denk ik dat ik 't verhaal nu meer zou kunnen waarderen dan toen,
symboliek is waarschijnlijk helemaal langs me heengegaan haha]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Muse.. ieeegh
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt! Vanaf 1 maart werk ik bij de BCC
Lekturamaquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:36 schreef babette21 het volgende:
haha die had ik ook!!!! maar bij ons heetten ze gewoon "bandjes en boeken"
moest altijd huilen bij "de kleine zeemeermin" [die veranderde in sop ipv in een mens!!!]
en "het meisje met de zwavelstokjes" [ging ook dood] hahahahaha!!!
maar goed, om terug te komen op Alice.... symboliek rules...!!
Weet nog dat ik destijds voor Frans "Le petit prince" moest lezen.
De hele klas kotste van dat boek maar ik vond 'm geweldig.
En nog steeds trouwens, zelfs na 30x [her-]lezen haha!!
Goed zo!!!!! Gaat vast heel tof worden, veel succes alvast!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt! Vanaf 1 maart werk ik bij de BCC
Grapjasquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar nou moet je wel extra vroeg opstaan hè?
De prijzen van de concurrenten checken..
Oh, op die fietsquote:
Inderdaad.quote:da's wel een gemis
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Maar nou moet je wel extra vroeg opstaan hè?
De prijzen van de concurrenten checken..
Dank jequote:Op donderdag 13 januari 2005 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
Goed zo!!!!! Gaat vast heel tof worden, veel succes alvast!!!
Ben zelf ook nog erg happy met mijn beslissing, al kan ik dan niet meer fok!ken op werk....
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:29 schreef haagse_elfje het volgende:Muse is cool heb ze op lowlands een keer mogen ontmoeten zijn echt super tof!
ja ik moest dat jaar daar werken, ik ben niet zo een grote muse fan ik was veel gelukkiger toen met Nightwish....wat wel opviel was dat iedereen daar best veel aan het zuipen was en hun netjes aan het water..... voor wat geld ze zijn heel aardig tegen hun fans ik moet eerlijk zeggen dat ik hun optreden het meest indrukwekkende vond van heel Lowlands 2003quote:
Vind Unintended wel erg mooi, maar verderquote:
ik moet straks gaan fietsen....quote:
Maar als de zon schijnt betekend het niet meteen dat het niet glad is héquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:56 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik moet straks gaan fietsen....
de zon schijnt hier wel.....
ja dat is waarquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar als de zon schijnt betekend het niet meteen dat het niet glad is hé![]()
Ik mag lekker met de trein
Koud is ook geen pretjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja dat is waar
loopt even naar het raamhet is hier niet glad maar wel extreem koud...
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:15 schreef Svensational het volgende:
Warm dus
Moet zo werken, maar ben wel half dronken
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:19 schreef haagse_elfje het volgende:
behalve als je daarna een kater krijgt
dus dat word nog meer zuipen???quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:30 schreef Svensational het volgende:
Glazen ophalen in een "discotheek"
Half dronken, halve kater?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:15 schreef Svensational het volgende:
Warm dus
Moet zo werken, maar ben wel half dronken
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:48 schreef Orginial het volgende:
En ik ben vanochtend in aanraking geweest met de politie en kan nu gaan dokken.
Id niet bij je?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:48 schreef Orginial het volgende:
En ik ben vanochtend in aanraking geweest met de politie en kan nu gaan dokken.
Drugs / vrouwenhandel ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Id niet bij je?
Fietslamp niet aan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:27 schreef Christine het volgende:
Mijn moeder is vanochtend gevallen en heeft d'r enkel gebroken. Nu ligt ze in het ziekenhuis
Wou dat ik bij d'r kon zijn.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:05 schreef Christine het volgende:
Haagse Elfje ik kom btw ook uit den haag
Ik ken er nog eenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]ik dacht dat ik de enige Christine was in heel Den Haag (ja op Christine Leduc na
)
![]()
Jij bent helderziend. Maar ik ben nu wel 30 euro lichter.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Id niet bij je?
Fietslamp niet aan?
Hehe, eindelijk waarderingquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeie OP.
En nu ...?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Wat gaat het weer lekker hard hier
ik ben klaar met mn stage![]()
En nu heb ik 2 wekenquote:
Relaxx..k ben jaloers op jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:34 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En nu heb ik 2 wekenvakantie
waarin ik mijn verslag af ga maken en een bijbaantje moet zoeken...
Nee, ik heb ook de hele dag lopen denken. Een favoriete BN'er toernooi dan maar? Nu al een dieptepunt, maargoed. Kan toch niks beters bedenken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:49 schreef BVO het volgende:
tvp
Enneh oh ja, mark_03... verder dan : Favoriete/leukste/grootste/wat-dan-ook showrel" komt m'n fantasie voor een SHO-tournament niet.. Moeilijk subforum voor tournaments denk ik.
.
Oh, ga je in een sexy galajurkje?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanavond gala.
Had een paar jaar geleden wat van die namen: trektor84 / doctordeff weet ik veel wat, maar op een bepaald moment ben je daar te oud voor en leer je je eigen naam respecteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
SHO verdient natuurlijk wel eens een "Showbizz & Sterren"-tournament..
Maar goed, eerst moet het idee goed zijn en het forum weer snel zijn (wat vandaag al wat beter gaat).
.
Enneh... wat ik me al een tijdje afvraag... waar staat die _03 nou voor?
.
Maak je foto's?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vanavond gala.
Balenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:41 schreef haagse_elfje het volgende:hoi
ben aan het oppassen en die kids laten me niet met rust...
Succes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:41 schreef haagse_elfje het volgende:hoi
ben aan het oppassen en die kids laten me niet met rust...
dankje....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:42 schreef Orginial het volgende:
[..]
Succes.
Ik ga lekker me nestje in![]()
het erge is dat de oudste is 6 en de jongste 4 en ze willen echt niet gaan slapen...quote:
Potverdikkie nog aan toe, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoi Elvisondeugende jongen
Nog ondeugend geweest?
En nee je komt het ook niet te wetenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Potverdikkie nog aan toe, je moest eens weten![]()
Kinderen..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het erge is dat de oudste is 6 en de jongste 4 en ze willen echt niet gaan slapen...
teveel energie die kids!
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En nee je komt het ook niet te weten![]()
Maar dat betekend niet dat ik je niet meer lief vind hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Nou leuk is dat [afbeelding]
Integendeel..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ik je niet meer lief vind hoor![]()
![]()
Ja, maar vind ik jou nu nog wel lief? Dat is de vraagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ik je niet meer lief vind hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar vind ik jou nu nog wel lief? Dat is de vraag![]()
quote:
Dat dus..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:45 schreef bar_rel het volgende:
Potverdikkie nog aan toe, je moest eens weten![]()
Sorryquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij he, ben jij helemaal niet ondeugend
Valt me wel een beetje tegen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:08 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben wel eens ondeugend maar....niet zo ondeugend![]()
Het spijt me...![]()
Kunnen we nog wel vriendjes blijven?![]()
Inderdaad niet iedereen is zo knap als jouwquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Valt me wel een beetje tegen hoor![]()
Maar ja, je kan niet alles hebben
Slijmen of pure liefde?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:14 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Inderdaad niet iedereen is zo knap als jouw![]()
* Orginial gaat verdrietig in een hoekje zitten maar gluurt vanuit één oog meequote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hou jij der ff buiten
dit is iets tussen mij en Leonie![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial gaat verdrietig in een hoekje zitten maar gluurt vanuit één oog mee![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hou jij der ff buiten
dit is iets tussen mij en Leonie![]()
Toch niet.Bar_rel durft namelijk niet alleen online te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik dacht dat jij ging slapen....
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:19 schreef haagse_elfje het volgende:
ik dacht dat jij ging slapen....
aaaahhh wat ben je weer liefquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Toch niet.Bar_rel durft namelijk niet alleen online te zijn.![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:22 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aaaahhh wat ben je weer lief
Ahja.Ik zal het zo veranderen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
In je ondertitel staat nog Radio555.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik heb jou pas op school gezien![]()
was geloof ik voor de kerstvakantie, toen zat jij met je groepje aan een tafel in het studielandschapquote:
Zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:13 schreef toetatoet het volgende:
was geloof ik voor de kerstvakantie, toen zat jij met je groepje aan een tafel in het studielandschap
niet dat ik weet....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kennen wij elkaar al persoonlijk?
Eindelijkquote:
Ik wil graag zsm beginnen om zo wat extra tijd te hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef toetatoet het volgende:
Maandag al! wow das snel. Ik heb dinsdag nog een herkansing budgetteren & plannen![]()
Ik begin 2 feb!
uh nou, eerlijk gezegd ben ik nu bij mn ouders en heb ik nog steeds geen i'net in Scheveningenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk
Oh, ik moest zo lang wachten.. [afbeelding]
Doet internet het nu definitief? Of ben je straks weer weg [afbeelding]
ja heb je gelijk in. Ik heb nog even rust nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil graag zsm beginnen om zo wat extra tijd te hebben
Ik ook, maar ga toch gelijk door..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in. Ik heb nog even rust nodig
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga toch gelijk door..
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
weet ik,maar ik ben te lui om een andere neer te zetten
Beste nieuwkomer 2004quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:22 schreef toetatoet het volgende:
zo goed?
das dan jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, daar zit een playboyfoto in je avatar, toetatoet. Dat mag niet op het forum..
tis in Den Haag bij de Leywegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:19 schreef Christine het volgende:
Als het een oppasadres in Den Haag is, meld ik me wel aan als opvolger hoor elfje![]()
Ben helemaal dol op kids.
en 't is iedere ochtend raak [bij Evers staat op]quote:
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
Vervelend als een sigaret wilt aansteken, ... ben altijd bang dat 't in de fik vliegt, dus heb 'm maar weer weggehaald
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?
(het gedeelte wat je aansteekt dan he, voor de grapjassen)
Count me inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis in Den Haag bij de Leyweg
bij deze kinderen wil je niet zitten eentje ervan heeft hele erge last van ADHD....ik heb lopen rennen daar.....
Watjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komt
Hoi Christinequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
Grrrr ik zit al de hele dag te wachten op een reactie van iemand... maar nu ga ik gewoon wachten tot hij MIJ aanspreekt
Goedenavondquote:
dat is Roos van Ackerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zit me al heel de tijd af te vragen wie dat nou is in je avatar... Enlighten me
have funquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Ik ga film kijken... iets over de tegenaanval van Pearl Harbor op Nagasaki...
Bye Bye
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoi Christine [afbeelding] (ik reageer)
Kan ik nog een huwelijksaanzoek verwachten?
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Sorry, ik was dat huwelijksaanzoek een beetje vergeten![]()
is dat Medea nou wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
Poeh ik zit vol.
Net een dinner gehad.
Zodadelijk lekker Medea kijken.
goh die had ik dus ook echt niet herkend he... en ik kijk al vanaf dag 1 naar ER en PE....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is Roos van Ackerzij presenteert altijd Expeditie Robinson en Peking Express voor de belgische mensjes
Bien, et toi?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
ah ma petit soeur! Commant va-tu?!
ALLES !quote:
Merci bienquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:27 schreef babette21 het volgende:
Mais pourquoi? Ton Francais est tres bien!!
Bon chance avec le test!!!
oude klasgenoten.....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:38 schreef Orginial het volgende:
Ik heb net bezoek gehad van een paar oude klasgenoten.Was harstikke gezellig.![]()
Dan heb ik het wel over 2 jaar geleden hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:46 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
oude klasgenoten.....
als jij dat zegt voel ik me echt bejaard...
toen was je 11 ofzow....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:47 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel over 2 jaar geleden hoor.![]()
Twas best leuk he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:37 schreef babette21 het volgende:
je vais voir le tele [Medea]... a bientot
zeker! vind 't alleen jammer dat ik al vrij veel van 't plot weet, beinvloed toch je kijken...quote:
en waarom is dat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeker! vind 't alleen jammer dat ik al vrij veel van 't plot weet, beinvloed toch je kijken...
waarom je het plot al kent ..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:39 schreef babette21 het volgende:
wat bedoel je? dat ik dat weet of wat 't gevolg ervan is?
hmzz.. wij hebben de Televizier niet.. misschien maargoed ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
't verhaal stond vrij uitgebreid in Televizier....
niet t/m de ontknoping, maar wel tot de aanleiding v/d de ontknoping
Hmm, het was er tijdens de opnames niet zo warm.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:49 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is op Kangeroo Island geweest
maar die dag was 't 45 graden... niet leuk.....
Je leest toch niet de Hitkrant he?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:56 schreef BVO het volgende:
Ik lees net dat Victoria Koblenko de hele dag zin heeft in sex. Die vriend van d'r heb maar mazzel..
Ja, die lag hier toevallig.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je leest toch niet de Hitkrant he?
vertel!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:01 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het ook gelezen, dat ging toch over de 7 zondes?
so true.... wat kunnen die stinken zeg...quote:
Precies dat waren zequote:Op zondag 16 januari 2005 00:30 schreef babette21 het volgende:
opnieuw: Gierigheid, Onkuisheid, Afgunst, Gulzigheid, Toorn, Traagheid en Hoogmoed
en nu ga ik slapen.... goodnight
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:15 schreef Orginial het volgende:
Ik lees nu overal dat Geert Hoes werkelijk RTL Boulevard gaat presenteren,in GTST was hij leuk maar RTL Boulevard weet ik niet of dat iets voor hem is.
Edit: Verkeerde topic,ach hier kan het ook
Hey Elvisquote:Op zondag 16 januari 2005 13:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Babe![]()
![]()
Goeiemorgeeuuhhh![]()
Het was leuk he gisteravond?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 14:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hey Elvis
Ja ik heb het goed naar mn zin gehad hoor
Oke, it's a datequote:Op zondag 16 januari 2005 14:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat moet ook..
Volgende week zaterdag weer hé![]()
![]()
Goed.Tenminste gisteravond was het gezellig. (Bezoek gehad van oude klasgenoten) maar vandaag gewoon typisch zondaggevoel.En met jouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |