Hoi, ik wil dus vanavond een film gaan kijken en ik heb nogal een oorlog tik. Nou heb ik de volgende films in mijn bezit maar nog nooit gezien en ik kan dus echt geen keuze maken
Price For Peace Shooting War Rules of Engagement Hamburger Hill Casualties Of War Escape From Afghanistan A Bridge Too Far The Longest Day We Were Soldiers Edges Of The Lord All Quiet in the Western Front
The longest day en a bridge too far spreken voor zich, klassiekers en erg goed. Rules of engagement is leuk door de cast. We were soldiers is ook leuk maar dan moet je wel riggs goed kunnen leien. ennuh, ehh, de rest ken ik niet.
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Op zaterdag 15 januari 2005 21:44 schreef Dizer het volgende: Oooh ik lees net dat Price For Peace over Nagasaki gaat. Dat spreekt me enorm aan
Slotje!
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?