Ik haat ahoyquote:Donderdag 7 juli geeft de Amerikaanse punkrock band Green Day een concert in Ahoy’ Rotterdam. Na de spectaculaire show in een uitverkochte Heineken Music Hall begin dit jaar, staat de band nu in Rotterdam. De voorverkoop voor dit concert start zaterdag 9 april aanstaande om 10.00 uur.
Met de singles “American Idiot”, “Boulevard of Broken Dreams” en de huidige hit “Holiday” bevestigen Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt en Tre Cool hun status als punk superstars. De nummers zijn afkomstig van het eind vorig jaar verschenen album “American Idiot”. Dit album, dat omschreven wordt als een anti-oorlog punk-rock-opera, is een wereldwijd succes. Het kwam direct op 1 binnen in Amerika, Engeland, Australië en Japan, won al meerdere MTV awards en een Grammy.
Datum
07/07/2005
Tijden
20.00 uur
Prijzen & kaartverkoop
¤ 33,00 / ¤ 31,00 / ¤ 29,00 / ¤ 27,00 exclusief servicekosten
Kaartverkoop via Ticket Service 0900 300 12 50 (¤ 0,45 p.m.) / www.ticketservice.nl / ticketpostkantoren, GWK-stationskantoren en de VVV-kantoren.
Waarom niet? Geen goed geluid? Teveel mensen? Teveel zittende mensen? Slechte bereikbaarheid? Tell me!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:03 schreef HeatWave het volgende:
Ahoy gaat wel opzich, maar geen toplocatie.
Gehehehehehequote:Op woensdag 6 april 2005 01:40 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
Ik ben te oud om idolaat te zijn ...... maar![]()
![]()
![]()
*zucht.....
Zo! Grappig dat nu nog mensen Green Day ontdekkenquote:Op donderdag 7 april 2005 14:28 schreef Beroepsgokker het volgende:
Vorige keer had ik nog nooit van Green Day gehoord... Nu wel
.
Ja ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk pas sinds 2 jaar echt veel rock muziek luister, daarvoor vooral trance enzoquote:Op donderdag 7 april 2005 19:04 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Zo! Grappig dat nu nog mensen Green Day ontdekken.
Ik hoop dat Coldplay ff langswipt!quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:19 schreef Xurk het volgende:
Ik ben van plan misschien weer naar Green Day te gaan!!
Weet iemand toevallig al wie de supporting act wordt? Daar ben ik ook altijd erg benieuwd naar
Echt zo vet dat ze nu al gewoon weer komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |