Speciaal voor zulke dingen heb ik het downloadprogramma FlashGet op mijn PC staan. Die 'begrijpt' de link en gaat door naar de bron; het eigenlijke RealAudio bestand dus. In dit geval 69,1 MB.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:25 schreef thecrook het volgende:
Nu aan het luisteren
Is er nog een mogelijk om dat op een of andere manier op je HD of op cd te krijgen via RealPlayer? RealPlayer kennende niet, want RealPlayer zuigt
Jup, het was/is de Must See op MTV. Geen idee of de single al in de winkels te koop is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:48 schreef JeroenV het volgende:
Is er al een clip van uit dan?
Ik vind het juist meer een nummer wat als single kan slagen dan Boulevard, beetje vrolijk..
Minority,quote:Op zondag 23 januari 2005 13:35 schreef woeeiiii het volgende:
Wat was dat nummer waar die heel lang heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeooooo vol hield?
Nee, dit is de goede link.quote:Op zondag 23 januari 2005 13:44 schreef woeeiiii het volgende:
Hoe werkt Flashget eigenlijk?
Waar moet ik deze link http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=20964717 in plakken?
Ehm waarom doet ie bij mij niks?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 12:50 schreef soul114 het volgende:
Ik kwam deze link tegen op graz
www.3voor12.nl !!
Je hebt een maand de tijd...
f doorklikken misschien?quote:
Opnamens van Chief zijn deels van 3fm.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:45 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Minority,
en waar komen die opnames vandaan van die Chief? Ze staan iig niet in de goede volgorde de nr's.
[..]
Nee, dit is de goede link.
* kan ze niet vindenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:07 schreef superheist het volgende:
graz.nl1 t/m 9 zijn van 3fm hoe hij (of zij) aan de rest is gekomen weet ik niet
En wanneer ben je online?quote:Op maandag 24 januari 2005 14:48 schreef superheist het volgende:
ze staan ook wel op m'n soulseek. nick is Joshz
ben al een paar uur online, als je niet weet hoe het werkt moet je even een faq lezen ofzo, staan er zat op www.slsknet.orgquote:Op maandag 24 januari 2005 17:59 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
En wanneer ben je online?Ik heb het prog nu wel geinstald maar gebruikte eerst wat anders, weet niet hoe t werkt
![]()
Donequote:Op maandag 24 januari 2005 18:11 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb hem nu ook binnen. Als iemand hem wil hebben moet je mij maar ff toevoegen op msn = gerbrand_minkjan@hotmail.com. Pomp hem dan zo over.
Het klinkt wel gedempt maar je hebt hem iig
En is hij te groot?quote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:02 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik heb die groene van hierboven in maat M.
je haalt ze wel van verquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:52 schreef Beaker het volgende:
Ik ben kleinmaar heb er al een besteld in Amerika
![]()
Dan herkennen jullie me snellerquote:Op woensdag 26 januari 2005 15:13 schreef Nitro_YE het volgende:
je krijgt nu wel een tshirt dat niet veel mensen zullen hebben
Ja, zijn ook paar andere nr's dan ze speelden in A'dam. Tenminste, als je de 10 tracks bedoelt die je op 't internet kan vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:38 schreef mikezwet het volgende:
Ik luister nu Leeds 2004 van green day, klinkt lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |