http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx !quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:55 schreef Richard27 het volgende:
Volgens mij kun je 't ook online luisteren, maar kweet niet zeker heb 't niet zo op radios
bedanktquote:Op donderdag 20 januari 2005 10:27 schreef soul114 het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx !
Zijn genoeg tools om zulke dingen op te slaan, Advanced MP3 WMA Recorder bijvoorbeeld,quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:03 schreef mikezwet het volgende:
Moet je even zoeken op "Stream radio to mp3" ofzo. Ik heb ooit wel eens wat geprobeerd maar nooit echt verder in verdiept.
BTW waarom koop je niet een cd-tje van Noowaag?
-Edit- uit de FAQquote:Op donderdag 20 januari 2005 18:34 schreef Beaker het volgende:
Wat of wie is Nowaag? Sorry, ben echt een leek op dit gebied![]()
Zie Muziek FAQ!quote:Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:11 schreef soul114 het volgende:
Heb 2 recordings lopen vanaf de radio ..
hopelijk gaat de frequentie / ether niet storen!
Mocht een goed lukken is er natuurlijk wel wat te regelen
Volgens mij neem ik op mijn mp3 speler niet helemaal de perfecte frequentie op ... hoor afentoe wat ruis als ik check, maar vind het zonde om hem f te stoppen en te gaan zoeken.quote:
Ik was dus niet in de gelegenheidquote:Op donderdag 20 januari 2005 20:52 schreef ondeugend het volgende:
Tnx !
Als ik in de gelegenheid ben ga ik zeker luisteren.
Mijn icq staatquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:14 schreef RemCOW het volgende:
Geen..
Hitchin' A Ride
Holiday
Boulevard Of Broken Dreams
Time Of Your Life
Verder is het opgenemen hier gelukt, alleen kon de kwaliteit nog wel iets beter.
je bent Good Riddance vergetenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:14 schreef RemCOW het volgende:
Geen..
Hitchin' A Ride
Holiday
Boulevard Of Broken Dreams
Time Of Your Life
Verder is het opgenemen hier gelukt, alleen kon de kwaliteit nog wel iets beter.
Edit: Te gaaf om dit terug te horen! *kippevel* Wat was dit toch een fantastisch optreden.....
Ik date je morgen op ICQ.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:21 schreef RemCOW het volgende:
Ik convert 'm morgen naar mp3, mijn ICQ staat in mijn profiel als het goed is dus wie geïntresseerd is moet mij maar toevoegen. Morgenochtend eerst maar ff werken, dus ik duik nu snel mijn bed in (hoewel ik dit nu 3x achter elkaar wil gaan luisteren, maargoed).
Btw, hij houdt het 23 seconden vol met het Heeeeeeeeeeee ho.
good riddance is time of your life,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:58 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
je bent Good Riddance vergeten
heb je ook msn? if so, voeg mij dan ff toe...
mijn god, ik zit lekker op te lettenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 08:10 schreef teig het volgende:
[..]
good riddance is time of your life,
jammer dat het zo kort was, maar wel weer ff heerlijk zitten genieten!!
58mb ...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:29 schreef mikezwet het volgende:
Ey, ik wil het ook wel op m'n uploaden als het niet een te groot bestand is ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |