Heej schatjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
en weer doet ie het!!!!
hi Cho!![]()
plunk...![]()
Moeten vrouwen zich bij jou altijd zo duidelijk voor de voeten werpen??quote:
Hoesie stuk? Daantje nog lekker gaan slapen en het drinken voortgezet? Ik had weer lekker lol in me eentjequote:
Gaat prima schat, dank je wel!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hoesie stuk? Daantje nog lekker gaan slapen en het drinken voortgezet? Ik had weer lekker lol in me eentjealleen weer veeeeeels te laat geworden.
Dammit , zit hier niet om de minuut ofzoquote:
Goh jij ook een zoon die daan heet?quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hoesie stuk? Daantje nog lekker gaan slapen en het drinken voortgezet? Ik had weer lekker lol in me eentjealleen weer veeeeeels te laat geworden.
Je gaat teveel met hem omquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja gister druk met Daantje bezig geweest,... hij had waarschijnlijk eng gedroomd ofzo
![]()
Wat voor cursus ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:14 schreef QueenR het volgende:
[..]
Goh jij ook een zoon die daan heet?Maar fijn dat het goed gaat lieverd.
Moet zo naar een of andere cursus.Gaan ze me weer trachten iets te leren wat ik al jaren ken. heerlijk..
![]()
computercursus, leuke is dat ik ze zelf heb gegeven. Heeft de staat voor me verzonnen leuk he...quote:
En wat helpt er dan beter dan knuffels van papa he.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ja gister druk met Daantje bezig geweest,... hij had waarschijnlijk eng gedroomd ofzo
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
En wat helpt er dan beter dan knuffels van papa he.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je die klap gezien van die jumper uit dat filmpje van vanmorgen
Whahahaha,.. sorry Gijsquote:
Van mij was toch beter vanmorgenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:15 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.rawjunk.com/files/560830523.wmv
Baardquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahaha,.. sorry GijsGemist ! Ja dat heb ik gezien. Weet niet wat er fout ging maar daaamn
![]()
Oh,... en nu bonertijdhttp://www.rawjunk.com/files/560830523.wmv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |