quote:Verdomme! Dat wordt weer niets! Ik ben te zenuwachig, dat is het. Hoe kan ik me snel effe afreageren? Mmm, ik heb een lekker in de hand liggende golfclub vast en die caddie vraagt er gewoon om met dat irritante lachje op zijn gezicht. 'Yow caddie! Raap eens even dat balletje op voor me …
quote:
Ja he... staan er gewoon niet op... niet op de kaart.quote:
Is in ieder geval al geweldig getekendquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:19 schreef -Struikrover- het volgende:
Outlaw Golf 2 halen straks
[..]
[afbeelding]
En dat terwijl we altijd zo lief tegen hem zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
Ja he... staan er gewoon niet op... niet op de kaart.![]()
Wilde hem zelfs nog als backup plan, mocht het met zeusje niets wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:29 schreef GinaG het volgende:
[..]
En dat terwijl we altijd zo lief tegen hem zijn![]()
En ik wil zijn lichaamquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:34 schreef QueenR het volgende:
[..]
Wilde hem zelfs nog als backup plan, mocht het met zeusje niets wordenschandalig gewoon.
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
En ik wil zijn lichaamwel kopen mocht hij in februari geen werk hebben
![]()
Foute mannenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
Vrouwen: Draait altijd om de buiten kant
En maar klagen dat ze de verkeerde vriendjes altijd ontmoeten....
Niet dat Ker verkeerd is hoor.. hoewel.
Dat lijkt maar zoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij houdt van alles met een stijve paal vlgs mij
Uhm ja en al die plaatjes die hier geplaatst worden zijn omdat deze vrouwen zo ontzettend lief zijn??quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:51 schreef QueenR het volgende:
[..]
Uhm ja en al die plaatjes die hier geplaatst worden zijn omdat deze vrouwen zo ontzettend lief zijn??![]()
En idd Gina.. Foute mannen!![]()
Hou ook van jou hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:44 schreef Bastard het volgende:
easy easyquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:40 schreef GinaG het volgende:
[..]
En ik wil zijn lichaamwel kopen mocht hij in februari geen werk hebben
![]()
Ben je verliefd ?quote:
quote:
Die NOS tank op die ene fotoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
http://www.tuningtracker.com/tuningtracker-la-autoshow.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |