quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Als jij net zo motor rijdt als je post op fok (lees fucked up) gaan er doden vallen idd...
bungiejumpen is al jaren geen hype meer hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs over bungie jumpen is Cho een hype hoer![]()
Oh ja.. ik zit op mn werk doordeweeksquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alpha Twins live @ Qrime Time 2005B, verplicht luisteren.
*Brein beltquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:40 schreef -Struikrover- het volgende:
Net " The Da Vinci Code" gedownend voor op m`n Palm![]()
Ik heb er voor betaald Gijsquote:
quote:
The Da Vinci Code
by Dan Brown
While in Paris on business, Harvard symbologist Robert Langdon receives an urgent late-night phone call: the elderly curator of the Louvre has been murdered inside the museum. Near the body, police have found a baffling cipher. While working to solve the enigmatic riddle, Langdon is stunned to discover it leads to a trail of clues hidden in the works of Da Vinci--clues visible for all to see--yet ingeniously disguised by the painter. Langdon joins forces with a gifted French cryptologist, Sophie... more info>>
Regular Club
You Pay: $14.95
Micropay Rebate: 40%
Cost After Rebate: $8.97
You Save: 40%
quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:Je hebt 9 dollar betaald voor een E-book
Kijk, dat je betaalt prima, maar 9 dollar... Het echte boek kost fokking 7 euroquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eerst zeiken dat ik niet betaal
Nu zeiken dat ik wel betaal
Pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeee!!!!
quote:The Da Vinci Code
5-10 werkdagen
Dan Brown
Paperback | Doubleday Books | 2004
bol.com prijs: ¤ 6,99
Klote Gijs.quote:Op donderdag 13 januari 2005 17:50 schreef Ker_Plunk het volgende:
He, me werk contract wordt niet verlengd
Als ik over een tijdje nog niks heb kom je denk een dossier tegen met mijn naam er opquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klote Gijs.Maar echt happy was je daar al lang niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |