Vroeger als kind in de jungle zeker?quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vroeger als kind in de jungle zeker?
Jaaaaaa Gijs vind je het cool ?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
Parachutespringen![]()
Bungee Jumpen
Cage Diving
Slang om je nekal gedaan ( kan ik op zeeeeer korte termijn regelen als je dit echt wil....
)
Freefall
Sex met Surfer![]()
nooooooo way zoooveel respect voor Fiona
kooooom maaar![]()
Ohh,...quote:
ik kom zeker ja want ik geloof er namelijk geen bal vanquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohh,...
Kom jij nou maar kijken !
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:18 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ik kom zeker ja want ik geloof er namelijk geen bal van![]()
Slang heb ik ook al eens gedaan... in Rotterdam... Heksenketel... fucking dikke python... en ook een vogelspin op mijn hoofd gehad...quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:04 schreef mr_Brown het volgende:
Parachutespringen![]()
Bungee Jumpen
Cage Diving
Slang om je nekal gedaan ( kan ik op zeeeeer korte termijn regelen als je dit echt wil....
)
Freefall
Sex met Surfer![]()
nooooooo way zoooveel respect voor Fiona
kooooom maaar![]()
Ja er gaat zeker gefilmd worden... heel heel heeeel veel foto's ... serieus.... ik ben nu al bangquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:33 schreef mr_Brown het volgende:![]()
we gaan dit op zeeeeeekers allemaal doenen we maken er een site van met foto's en filmpjes
zodat iedereen kan genieten als ik mijn broek heb gepist
![]()
weer een ding waar we het over eens zijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
Laten we even in de realiteit blijven... NO WAY dat jullie die shit allemaal gaan doen
quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:58 schreef -Struikrover- het volgende:
Niemand achterop bij mij op de motor ?
Mietjes
Kee, jij bent wel wat gewend en met Surfer achterop kom ik niet boven de 50 km/hquote:
Kijk maar naar jezelfquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:57 schreef Bastard het volgende:
Laten we even in de realiteit blijven... NO WAY dat jullie die shit allemaal gaan doen
Als jij net zo motor rijdt als je post op fok (lees fucked up) gaan er doden vallen idd...quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:04 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kee, jij bent wel wat gewent en met Surfer achterop kom ik niet bovewn de 50 km/h![]()
Maar die sliert zou vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |