Enger dan The Ring iigquote:
Het is meer een trauma wat ik eraan over heb gehouden. Toen ik een jaar of 9 was vond RTL4 het wel grappig om die film op Zondagavond om 19 uur erop te knallen.quote:
Heeft het toch nog wat goeds voor je gedaanquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:52 schreef YottaBrain het volgende:
Ja, It is het ergst. Sindsien heb ik traumatisch opgelopen als ik ergens de clown zie. Nooit meer naar McDonalds.
Inderdaad..Braindead vind ik ook de smerigste film..oh wat had ik zin in pap om vervolgens bijna over je nek te gaan met wat er in spuit en valt!! Gatverdamme!!! En allerengst vond ik eigenlijk House on Haunted Hill. Of dat onder horrorfilm valt weet ik eigenlijk niet, maar tjongejonge wat heb ik in angstzweet gezeten. Eigenlijk is dat erg persoonlijk, want de een schrikt natuurlijk meer van dingen dan de ander. Ik vond deze film erg veel van mijn angsten bevatten.. En dat is dan, voor mij, behoorlijk scary!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:56 schreef RedDevil085 het volgende:
Smerigste film die ik ooit heb gezien is Braindead van Peter Jackson (mwah, ken nog wel een paar gore-films die misschien smeriger zijn, maar dit was m'n eerste aanvaring met hardcore gore & dus maakte het een grote indruk)...
Een van de engste is Amityville (Heeeel lang geleden gezien). Maja, sinds ik horrorfan ben geworden, krijg ik nergens meer de kriebels van.
It, the Ring & Dead end, vind ik overigens de drollen in het horror genre.
De opperdrol is overigens Jeepers Creepers 2.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:06 schreef Cesarino het volgende:
The Evel dead deel 1.
Geweldig en voor die tijd meesterlijke effecten
Vond het wel een coole film maar absoluut niet eng!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef Flurry het volgende:
Event Horizon vond ik ook extreem eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |