quote:
Athletic land!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik word toch zo verschrikkelijk blij van dit soort draden he...oh de nostalgie.
Hier nog wat van mijn liefste herinneringen..
Archon!!! Briljant schaak/battlespel voor de commodore 64..Speel ik nog regelmatig met een vriend.
![]()
Turrican 2!! Op de amiga..de reden dat ik het apparaat destijds aan heb geschaft.. Wat een prachtige game en vooral schitterende muziek.
![]()
![]()
Lotus turbo Challenge2!! Ook 1 en 3 waren leuk maar 2 was voor mij absoluut de beste.,..nog heel wat uurtjes tegen anderen geraced ook.
![]()
Shufflepuck Cafe! De reden dat mijn amiga muis het uitendelijk begaf...en toen ik het niet meer spelen...
![]()
Superfrog! Van het nimmer falende Team17..geweldig platform spel dat ondanks de schattige look een goed en pittig spel was..
![]()
Alien Breed II..Geweldige topdown shooter van Team17..Met supermuziek van de toen binnen het amigawereldje wereldberoemde Alistar Brimble..
![]()
Arkanoid..Bij iedereen bekend. Geniaal spel.
![]()
Cannon Fodder! Van sensible software..die ook het briljante sensible soccer maakten..Superverslavend maar zeer moeilijk Real time strategie/actiespel. (kapotte muis hielp ook niet mee
![]()
)
![]()
Haha ik zo uren doorgaan..maar dat komt wel een andere dag. Heerlijk..Toen waren games veel "romantischer" qua gevoel. Dat je echt vol spanning naar zo;n openingsscherm zit te staren..Heb ik ttoch zelden met nieuwe games..