Yeovil is een team dat in de Engelse League Two uitkomt.quote:
Ja dat is dus precies wat ik bedoel. Je kunt wel een half uur rond de 16 en 30 blijven hangen. als je dan gewoon rustig blijft en je aan de 'regels' houd kom je vanzelf in een winning streak.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:28 schreef Calella het volgende:
In 26 minuten 16,50 euro winst.
Dat was werken voor mijn geld zeg
2 keer 180 euro moeten storten en heel lang rond de 16 en 30 euro gehangen,
maar op het laatst ineens in 31 seconden 7 keer winnen achter elkaar
Van 24,50 naar 40,50 in 31 seconden![]()
ScCambuur heeft overigens volgens mijn berekening 75 keer achter elkaar 16 euro gewonnen zonder 200 euro verloren te hebben
Wat een spelquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:10 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Is mij ook vaak overkomen, dealer vet vaak blackjack, maar als het andersom gebeurd, dus ik 3x blackjack denk ik er nooit bij na dat ik dat dan ook heb. Dan zal die dealer ook wel balen
Ja erg leuk nostra, maar dit is godverdomme de tweede keer dat je de hele dag op hem wil inzetten en de tweede keer dat je dat vergeet na het plaatsen van de rest van je bets. Eikel!quote:
Hé in deel 48 staat een hele uitleg van mij. Op pagina 11 ofzo. Lees vanaf daar tot aan hier door, en je begrijpt het hopelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:21 schreef achterop23 het volgende:
Na een tijdje afwezig te zijn geweest check ik het forum weer eens en zie ik dus die techniek bij het blackjack.
Misschien dat ik bepaalde posts mis, maar ik snap het niet.
Vanavond wil ik het even voor de fun proberen. Als het werkt dan eventjes voor het echt.
Kan iemand me het uitleggen?
thanks!
trouwens, als je erg veel gratis 3 euro accounts aanmaakt en enigzins kloot met je naam, dan gaat het heel lang goed (dus steeds een net iets andere naam). Maar na een tijdje wordt je echt geblocked. en kom je er totaal niet meer in. Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar van een kennis van me.
Dat is inderdaad balen. Ik heb 15 op een combo met Newcastle en Manchester C.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja erg leuk nostra, maar dit is godverdomme de tweede keer dat je de hele dag op hem wil inzetten en de tweede keer dat je dat vergeet na het plaatsen van de rest van je bets. Eikel!
ik op Donald Duckquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:23 schreef nostra het volgende:
Heb voor morgen nog wel op Douba Diop to score ingezet @ 3,75.
Maarre ScCmbuur: is dit de reeks als alles achter elkaar mis gaat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:23 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Hé in deel 48 staat een hele uitleg van mij. Op pagina 11 ofzo. Lees vanaf daar tot aan hier door, en je begrijpt het hopelijk
Hij is erg ingewikkeld maar ik heb er veel succes mee. En Calella volgens mij ook al aardig.
Gewoon goed lezen wat er staat en als je vragen hebt meld je het maar ff..
bagger. gistermiddag had ik 2x 16 winst. savonds had ik alles + 1x16 verspeeld. vanmorgen weer op 50 (=begingeld) maar net weer 45 verspeeld. leuk als het werkt, en het is natuurlijk beter om met regels te spelen dan lukraak wat te proberen, maar het is en blijft een kansspel met voordeel voor het huis. bah.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:13 schreef sccambuur het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik bedoel. Je kunt wel een half uur rond de 16 en 30 blijven hangen. als je dan gewoon rustig blijft en je aan de 'regels' houd kom je vanzelf in een winning streak.
Die 7x achter elkaar winnnen is dus precies waarvan je moet profiteren
Je bent goed bezig. Mijn winst voor vandaag is 4x16=64¤
Vanavond misschien nog ff 3x.
Ja klopt helemaal! Je snapt hetquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:25 schreef Calella het volgende:
[..]
Maarre ScCmbuur: is dit de reeks als alles achter elkaar mis gaat?
24-22-20-18-16-14-12-0
180-175-170-160-155-150-145-140-135-130-100
100-90-80-70-60-0
---------------------------------------------------------------------
Na 100 ging je inzetten met 10 zei je dus dan is 100 gelijk aan 20 bij een inzet van 2 dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |