Als je zegt Paus dan heb je over het vaticaanquote:Op maandag 3 april 2006 22:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
volgens mij was ie wat meer dan een predikant toch? in ieder geval de scene met Portman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat over een man die door experimenten veel sterker wordt en daardoor ook supersnelle reflexen krijgt. Een scene die dit toont, lijkt me niet ongepast voor zo'n verhaal.
Ben ik met je eens. Maar dat neemt niet weg dat de slow-motion actiescène met swoesj-lijntjes en gutsend bloed uit de toon viel met de rest van de film.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat over een man die door experimenten veel sterker wordt en daardoor ook supersnelle reflexen krijgt. Een scene die dit toont, lijkt me niet ongepast voor zo'n verhaal.
Dat heb ik er ook uit gehaald.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de comics werd hij iig. sterker, sneller en ook slimmer. Volgens mij werd daar in de film in een flashback ook wel naar gerefereerd.
mwah zo diep vond ik hem eigenlijk niet gaan.... en ik heb ook geen momenten gehad dat ik dacht waar gaat de film overquote:Op woensdag 5 april 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Net gezien in IMAX, wat een super film....deze film gaat echt echt diep, op een gegeven moment had ik echt zo van; waar gaat dit allemaal over?, Maar uit eindelijk wordt alles duidelijk, tijd geleden dat ik weer zo heb zitten genieten van een film, bijna perfect in alle fronten, echt een aanrader, wie weet schrijf ik er vandaag of morgen wel een leuke review over
Ja, een mooie held vond ik mquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:38 schreef planethugo het volgende:
ik vond dat beginbetoog van hem wel grappig waarin zoveel mogelijk woorden met een v begonnen. Hij heeft zowiezo wel humor, v is de man
Als ik wil weten hoe een film is ontvangen kijk ik altijd effe op deze sitesquote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vara Magazine schrijft de film de grond in
Niet dat ik de VARA of haar magazine serieus neem, maar op welke gronden?quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een puike actiefilm, goed verhaal, goede setting, personages, spanning, gewoon uitstekend hoe die hele dictatuur is neergezet. Mocht 1984 ooit verfilmd zijn, dan moet die film wel onderdoen voor deze. Anderzijds zie ik het ook als een eerbetoom aan wat die Engelsman vele decennia geleden zoal had bedacht over de toenmalige toekomst.
En over het scenario, we praatten erover of het ooit echt zou kunnen gebeuren, zo'n dictatuur. Ik weet wel bijna zeker van niet, dat soort hitlerpraktijken zijn niet voor niets 100x behandeld in je geschiedenisles, door je opa en weet ik wat al meer. Het mag gewoon nooit meer zover komen en dat zal het ook wel niet. Hoogstens een The Matrix-achtige dictatuur met overheersende kunstmatige intelligentie, maar dan spreken we over eeuwen vanaf nu.Beter een goede buur dan een slechte signatuur
dat artikel neemt het vooral op voor Alan Moore, wat ik eigenlijk wel leuk vond om te lezen, want zowat nergens wordt hij dus genoemd of een vergelijking met het boek gemaakt.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:34 schreef Gronnaephos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb 'm vandaag gezien in de bios. Mooie film. Volgens mij ben ik een van de weinigen hier die de vechtscene en de tv show wel goed vind. Wel had ik op sommige momenten, vooral rondom het stuk met de dominostenen, meer het idee dat ik naar een trailer zat te kijken in plaats van de eigenlijke film (door de mix van beelden van belangrijke gebeurtenissen en de samenvattende teksten daarbij)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Dat zag er juist wél vet uit, het gutste er echt al in slow motion uit, waarschijnlijk wel veel te veel natuurlijk, maar het zag er wel gaaf uit. En dat is toch belangrijker dan dat het superrealistisch (en dus erg saai) zou zijn?quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het enige stomme a/d vechtscene was het te rare overdone bloedverlies...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:42 schreef Hellrazor het volgende:daar zat ik idd ook op te wachten, en dat overmatig bloedverlies is juist erg gaaf in slowmotion, en vond het niet storend, en het viel nog wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat totaal niet op afgehakte ledematen te wachten, maar ik had wel wat meer bloed willen zien, hoewel het wel fakebloed was op sommige momenten zag het er wel goed uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:54 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
daar zat ik idd ook op te wachten, en dat overmatig bloedverlies is juist erg gaaf in slowmotion, en vond het niet storend, en het viel nog wel mee toch?
Vrij Nederland doet hetzelfde (de vergelijking maken) en die hebben dan ook een vreselijke review van deze film.quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat artikel neemt het vooral op voor Alan Moore, wat ik eigenlijk wel leuk vond om te lezen, want zowat nergens wordt hij dus genoemd of een vergelijking met het boek gemaakt.
slechte zaak, de doorsnee bioscoopganger heeft geen idee wie Alan Moore is, als ze nou gewoon een leuke review over de film maken, dan trekt dat tenminsten nog mensenquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:41 schreef Seborik het volgende:
[..]
Vrij Nederland doet hetzelfde (de vergelijking maken) en die hebben dan ook een vreselijke review van deze film.
Vrij Nederland hoeft geen mensen naar de film te trekken, maar slechts een mening te geven. Hp/De Tijd was wat milder over de film.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:26 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
slechte zaak, de doorsnee bioscoopganger heeft geen idee wie Alan Moore is, als ze nou gewoon een leuke review over de film maken, dan trekt dat tenminsten nog mensen![]()
Wel een onderdeel ervan, er worden niet voor niks persvoorstellingen georganiseerd en in de kranten worden quotes uit de recensies gehaald. De maatschappij heeft liever een breakout of Veronicabladrecensie, veel lezers en kunnen ze lekker quoten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:33 schreef California het volgende:
Een recensie is geen marketingcampagne.
Dus? Dan kan de film nog steeds diepgang hebben of confronterend zijn.quote:Op zondag 9 april 2006 01:17 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het grappig dat mensen deze film diepgaand en confronterend vonden, want de comic is dat juist veel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn nog meer van die gebeurtenissen die allemaal zo toevallig en onlogisch op elkaar volgen die ik jammer vind, wat dat betreft vond ik de film wat weg hebben van League of XO gentlemen... maar met als verschil dat ik V for Vendetta wel een erg goede film vind.Spread your love like a fever!
quote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef BlackRebel het volgende:
wat ik niet snap is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |