quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Releasedatum is verplaatst van 4 november naar 17 maart.
kijk eens 2 posts boven jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me een goede film, en ik ga dan ook zeker eens de bios in a.s. november.
M'n plannen, wat doen jullie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kijk eens 2 posts boven je
release is verschoven naar maart
ach, als je de slogan op de posters leest trekken die pipo's van the Matrix alle credit naar zich toe, ook voor het verhaal. Mijn verwachtingen zijn daarom dus niet echt hoog meer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En bevestigt mijn vermoeden dat het een vermakelijk actie filmpje wordt i.p.v. een goede adaptatie van de comic.
De reviews stellen me weer iets meer gerust. En zorgen ervoor dat ik de film toch wel heel graag wil zien.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef ufx het volgende:
En de eerste (hele positieve) reviews zijn te lezen op aintitcool.com (hier, hier en hier).
En dan krijgen we vandaag ook nog een nieuwe trailer. Dat het maar snel maart is
ziet er goed uitquote:
source: Wikipedia - Gunpowder Plotquote:On November 5th each year, people in the United Kingdom, New Zealand, South Africa, Newfoundland, Canada, Saint Kitts, some parts of the USA and formerly Australia celebrate the failure of the plot on what is known as Guy Fawkes Night (also known as Bonfire Night or Fireworks Night).
Je had het zelf al gevonden zie ik.quote:Op zondag 25 december 2005 07:28 schreef AeonFlux het volgende:
[..]
source: Wikipedia - Gunpowder Plot
Right, ok sorry![]()
Maar in eerste instantie was het wel de bedoeling dat ie 5 november in premiere zou gaan in de US![]()
Tijdens een besloten voorstelling in Gotcha, Weert. Ik kon als alternatief Running Scared (werd me aangeradenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Timo20 het volgende:
waar heb je `m gezien AtigA?
Om die reden postte ik ook hierquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
Sinds vandaag in de IMDB Top 250; hij heeft een 8,2 op ruim 8000 stemmen.
gaaf!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar V For Vendetta in Imax
Serieus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whoops..verkeerd gelezen
Volgende week dinsdag/woensdag pas.
Je kan gratis met je Unlimited pas
Ik kreeg een mailtje.quote:
quote:GRATIS met je Pathé Unlimited Card naar de voorpremière van
V for Vendetta in Pathé IMAX!
Op 28 en 29 maart zijn er voorpremières van de nieuwste film in Pathé IMAX V for Vendetta.
Als Pathé Unlimited Abonnee kun je bij wijze van uitzondering GRATIS naar één van deze voorpremières.
V for Vendetta is een sci-fi actiethriller naar het gelijknamige stripverhaal waarin Natalie Portman bondgenoot wordt van de mysterieuze V in de strijd tegen het regime. De gebroeders Andy en Larry Wachowski, bedenkers en regisseurs van de Matrix-trilogie, bewerkten de strip tot een filmscript.
Klik hier en reserveer kaarten voor één van deze voorpremières.
Je kunt op vertoon van je Pathé Unlimited Card gereserveerde kaarten kun je dan GRATIS naar deze voorsteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |