En dan staan niet eens haar beste films erbij, zoals Garden State en Beautiful Girls.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef kultivate het volgende:
Ze heeft idd in super goede films gespeeld.
Leon, Heat, Star wars 1,2,3 Closer. En ze is nog maar 23 (bijna 24)
Beautiful Girls is ook zeker goed ja, Garden State heb ik niet gezien aanrader dus??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan staan niet eens haar beste films erbij, zoals Garden State en Beautiful Girls.
Ja, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef kultivate het volgende:
[..]
Beautiful Girls is ook zeker goed ja, Garden State heb ik niet gezien aanrader dus??
kzag hem vanmorgen al op filmtotaal staan, hele stoere trailer, wat mij meteen opviel was dat de makers van deze trailer een soundtrack van Batman Begins hebben gebruikt! past er zeker goed bijquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Releasedatum is verplaatst van 4 november naar 17 maart.
kijk eens 2 posts boven jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me een goede film, en ik ga dan ook zeker eens de bios in a.s. november.
M'n plannen, wat doen jullie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kijk eens 2 posts boven je
release is verschoven naar maart
ach, als je de slogan op de posters leest trekken die pipo's van the Matrix alle credit naar zich toe, ook voor het verhaal. Mijn verwachtingen zijn daarom dus niet echt hoog meer.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En bevestigt mijn vermoeden dat het een vermakelijk actie filmpje wordt i.p.v. een goede adaptatie van de comic.
De reviews stellen me weer iets meer gerust. En zorgen ervoor dat ik de film toch wel heel graag wil zien.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef ufx het volgende:
En de eerste (hele positieve) reviews zijn te lezen op aintitcool.com (hier, hier en hier).
En dan krijgen we vandaag ook nog een nieuwe trailer. Dat het maar snel maart is
ziet er goed uitquote:
source: Wikipedia - Gunpowder Plotquote:On November 5th each year, people in the United Kingdom, New Zealand, South Africa, Newfoundland, Canada, Saint Kitts, some parts of the USA and formerly Australia celebrate the failure of the plot on what is known as Guy Fawkes Night (also known as Bonfire Night or Fireworks Night).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |