Zoals ook al in het stuk stond wat ik hierboven had gequote wil hij niks met verfilmingen van zijn werk te maken hebben. Ik vrees ook het ergste voor de Watchmen film.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:08 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik las het vanochtend ook en wou het nog posten hier. Hij zal 's niet ontevreden zijn natuurlijk
om eerlijk te zijn vreesde ik dat toch al, gezien dat het een film van Joel Silver en die Wachowski knakkers is (zie ook begin van dit topic)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals ook al in het stuk stond wat ik hierboven had gequote wil hij niks met verfilmingen van zijn werk te maken hebben. Ik vrees ook het ergste voor de Watchmen film.
heb t nu eens een keer over t acteertalentquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:32 schreef Tokus het volgende:
val je op kaalgeschoren vrouwen? en dan bedoel ik niet vanonder.
En dan staan niet eens haar beste films erbij, zoals Garden State en Beautiful Girls.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 13:35 schreef kultivate het volgende:
Ze heeft idd in super goede films gespeeld.
Leon, Heat, Star wars 1,2,3 Closer. En ze is nog maar 23 (bijna 24)
Beautiful Girls is ook zeker goed ja, Garden State heb ik niet gezien aanrader dus??quote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En dan staan niet eens haar beste films erbij, zoals Garden State en Beautiful Girls.
Ja, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2005 15:16 schreef kultivate het volgende:
[..]
Beautiful Girls is ook zeker goed ja, Garden State heb ik niet gezien aanrader dus??
kzag hem vanmorgen al op filmtotaal staan, hele stoere trailer, wat mij meteen opviel was dat de makers van deze trailer een soundtrack van Batman Begins hebben gebruikt! past er zeker goed bijquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Releasedatum is verplaatst van 4 november naar 17 maart.
kijk eens 2 posts boven jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:04 schreef heiden6 het volgende:
Lijkt me een goede film, en ik ga dan ook zeker eens de bios in a.s. november.
M'n plannen, wat doen jullie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kijk eens 2 posts boven je
release is verschoven naar maart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |