Jammer danquote:
*huilt en blaast op zijn voetje....quote:Op zondag 16 januari 2005 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben van staal
quote:
maar dat hoortquote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Jij probeerde me in de fik te steken, het is uit...
Ik wist niet dat je binnen was !quote:Op zondag 16 januari 2005 18:39 schreef Janetje het volgende:
[..]Jij probeerde me in de fik te steken, het is uit...
dat zeggen ze allemaal.. enneh, sorry joontje was eerderquote:Op zondag 16 januari 2005 19:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je binnen was !
Ik smeek je geef me nog 1 kans we horen gewoon bij elkaar.
Maar ik heb je toch ook weer de moskee uitgehaald !!![]()
Als die al geboren zouden zijn (of god verhoede, verwekt) zou jij de voogdij toegewezen krijgenquote:Op zondag 16 januari 2005 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar schat ik hou echt van je ! en onze kinderen dan?
Zinloosquote:Op maandag 17 januari 2005 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Omdat ik zoveel van je hou zal ik morgen een topic voor je maken met een liedje !
Speciaal voor jou.
quote:Op zondag 16 januari 2005 19:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal.. enneh, sorry joontje was eerder![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 10:13 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ik maak vast een mooi plekje voor je vrij in mn harem
moet je reason downloaden of kopen (heb ik ook) kun je een liedje over allah componerenquote:Op maandag 17 januari 2005 12:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Het liedje lukt nietik speel gitaar en dat lukt wel maar ik kan geen tekst verzinnen
En dan moet ik dat gaan uplaoden enzo
Ik moet Janetje mijn liefde laten zien !
quote:Op maandag 17 januari 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik moet zelf iets maken.
dan moet je in een ander soort moskee zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 20:17 schreef Janetje het volgende:
Een mannenharem lijkt me ook wel wat...
hoe weet jij dat nou weer jij bent katholiekquote:Op maandag 17 januari 2005 21:52 schreef the_legend_killer het volgende:
niet
*pakt shawl en handtasje gaat ervandoor...quote:Op maandag 17 januari 2005 20:39 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
dan moet je in een ander soort moskee zijn![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
*pakt shawl en handtasje gaat ervandoor...
Jij bent toch athistisch of zoiets.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Allah bestaat niet.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:05 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer jij bent katholiek![]()
Je hebt me verlatenquote:Op maandag 17 januari 2005 22:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
stttt dat weten de anderen nog niet...quote:
Daarom vertel ik het zequote:Op maandag 17 januari 2005 22:26 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
stttt dat weten de anderen nog niet...![]()
tsss... lekker ben jij zeg...quote:Op maandag 17 januari 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt me verlaten![]()
* TLK gaat terug naar zijn eerste vrouw
Jij ging weg..quote:
Jij mag wél in mn haremquote:
quote:
dat wordt moeilijk dan hequote:Op maandag 17 januari 2005 23:24 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
joepie.. maar dan wel een kamer zonder rukkers en geen trioos met TLK
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
dat wordt moeilijk dan he
.. sorry
Ik hou niet zo van trio's met meerdere mannen.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:24 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
joepie.. maar dan wel een kamer zonder rukkers en geen trioos met TLK
![]()
lees geennnnnnnquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van trio's met meerdere mannen.
Dus je hebt pech TRJ.
Ik ga met haar naar Italie en Australiequote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:35 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
lees geennnnnnn
ik wil haar voor mijzelf...![]()
tuurlijkquote:
lekker...quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee.
Kom naar de kerk daar krijg je koekjes tussendoor.
ik denk zoiets van duo-religiotiquote:Op woensdag 19 januari 2005 14:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Dus je wordt nu katholiek ?
als deze vol is open ik een katholieke moskeequote:Op woensdag 19 januari 2005 15:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Nee geen moslim en katholiek gelijk !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ferdii het volgende:
hmm moeilijke keuze, hier krijg je maagden, en in de fok! kerk krijg je koekjes
weet het nog niet waarvoor ik kies
Als je voor de moskee kiest dan klaag ik je aan omdat je het met minderjarige kinderen doetquote:Op donderdag 20 januari 2005 00:35 schreef Ferdii het volgende:
hmm moeilijke keuze, hier krijg je maagden, en in de fok! kerk krijg je koekjes
weet het nog niet waarvoor ik kies
is dertien minderjarigquote:Op donderdag 20 januari 2005 12:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je voor de moskee kiest dan klaag ik je aan omdat je het met minderjarige kinderen doet
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en het meisje was slechts 9 !
quote:Op donderdag 20 januari 2005 14:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik doe even wat Hugo Bosslim op. Daarna heb ik een korantenwijk.
ik heb nog geen antwoord ontvangen van de hogere machtenquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ali B was een moslim gaat hij nu naar de moslim hemel of hel ?
ali el b is een was een stomme diebel en ik wil nooit meer moslim zijn ik wordt per direct weer katholiek klote moslimsquote:Op donderdag 20 januari 2005 16:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een slecht beleid hebben julliejullie lijken Nederland wel !
Als hij katholiek zou zijn dan zou hij direct worden verbannen naar de hel.
Maar jullie belonen moslims bij criminele activiteiten !
Omdat ze mensen vermoorden en geld stelen om de moslim landen er beter van te maken
ok voortaan is deze moskee een plaats voor christenen om ongelovigen te bekerenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu ga ik proberen andere moslims te bekeren.
We breken de moskee af en bouwen er een nieuwe kerk voor in de plaatsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:41 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
ok voortaan is deze moskee een plaats voor christenen om ongelovigen te bekeren![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We breken de moskee af en bouwen er een nieuwe kerk voor in de plaats
Fok!moskeetrix reloaded -->haal hier moslims uit de shit<---quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:47 schreef the_legend_killer het volgende:
En dan weer een kerktopic voor het moskeetopic in de plaats
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:22 schreef the_real_joontje het volgende:
[..]
Fok!moskeetrix reloaded -->haal hier moslims uit de shit<---![]()
Welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ali zou zich nu wel afvragen waar Allah is.
maar die bestaat niet
Alle monotheïstische goden zijn één en dezelfde god. De Joodse, Islamitische, katholieke en Protestantse, allemaal dezelfde god.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is maar 1 god.
En dat is die van de katholieken ! ( de rest is verzonnen )
En Jezus is de zoon van hemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Alle monotheïstische goden zijn één en dezelfde god. De Joodse, Islamitische, katholieke en Protestantse, allemaal dezelfde god.
En die is bedacht door Willy Vandersteen.
schattig....... een newbiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom accepteren jullie maar een waarheid in plaats van de universele waarheid.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
beste topic ooitquote:
Ja hij is inderdaad nogal gevoelig maar het is niet lief om hem daarmee te pestenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:06 schreef Dos37 het volgende:
allah is ook tegen camera's
zag ik op het journaal
Hoi Jezus,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:13 schreef dingendoener het volgende:
Hallo heiden,
ik ben gekomen om verlichting te brengen in dit donkere hol.
god heeft het beste met jullie voor!!! als jullie deze heidense god blijven volgen zullen jullie niet in de hemel komen (daar zal ik zelf voor zorgen, mijn vader is god... dus).
(het staat geschreven)
volg mij of brand in hel!!
amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |