Welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ali zou zich nu wel afvragen waar Allah is.
maar die bestaat niet
Alle monotheïstische goden zijn één en dezelfde god. De Joodse, Islamitische, katholieke en Protestantse, allemaal dezelfde god.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is maar 1 god.
En dat is die van de katholieken ! ( de rest is verzonnen )
En Jezus is de zoon van hemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Alle monotheïstische goden zijn één en dezelfde god. De Joodse, Islamitische, katholieke en Protestantse, allemaal dezelfde god.
En die is bedacht door Willy Vandersteen.
schattig....... een newbiequote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom accepteren jullie maar een waarheid in plaats van de universele waarheid.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:07 schreef the_legend_killer het volgende:
beste topic ooitquote:
Ja hij is inderdaad nogal gevoelig maar het is niet lief om hem daarmee te pestenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:06 schreef Dos37 het volgende:
allah is ook tegen camera's
zag ik op het journaal
Hoi Jezus,quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:13 schreef dingendoener het volgende:
Hallo heiden,
ik ben gekomen om verlichting te brengen in dit donkere hol.
god heeft het beste met jullie voor!!! als jullie deze heidense god blijven volgen zullen jullie niet in de hemel komen (daar zal ik zelf voor zorgen, mijn vader is god... dus).
(het staat geschreven)
volg mij of brand in hel!!
amen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |